Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

purplehaze

Hoe ziet bewerkte weed er uit met onder een microoscoop 60x of 100x

Recommended Posts

Ik zou het niet proberen.....

Ook het na sissen van de joint wat je beschrijft is absoluut niet normaal.

Ik denk,en vind het klote om het tegen je te zeggen begrijp me niet verkeerd,dat de wiet is versneden met het een of ander wat je beslist niet wilt roken.

 

Ik zou terug gaan naar degene die je dit heeft durven verkopen en het geld terug vragen.

de wiet nog roken kan ik je helaas niet aanbevelen.

 

Ik weet hoe rot het is om wiet weg te moeten gooien wat je met je dure geld hebt moeten kopen.....

 

 

idd ik ga de resternde grammen maar weggooien heb al met de persoon in kwestie gesproken en wilt niet weten van geld terug gave dus ik weet genoeg ! wel klote dat ik nu voor 9euro de gram voor een witsoort moet gaan betalen in de shop en om de 3dagen over de grnes rijden om een nieuwe 5gram te hale lol ..... maarja ..... liever dat dan oedeem ofzo opmn longen...

 

morge of strak maar eens naar de shop dan ..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een melding van bewerkte wiet ......

 

een foto zou nutteloos zijn want alles is al verpulverd ....... de laatste tijd valt het me op dat vooral de kurk droge wietjes meestal niet heel koosjer zijn .

 

pas enkele grammetjes nlx in geleen gaan halen ... :verrygood op eersdte zicht weer niets speciaal maar als je hem rookt is ie iets of wat scherp gebeeurt ook wel meer maar na enkele minuten na je joint begin je echt zo een stram gevoel in je spieren te krijgen precies ofdat je een marathon gelopen hebt ..... echt zo een verstijfd gevoel + koppijn ....

 

 

 

zegt me weer genoeg ........ :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zet ier wat pics neer van de crap die ik WEERAL heb gekregen hier in belgië (leuk landje toch) :s

 

als ge iets wilt testen ermee laat maar weten dan stuur ik wel op ofzo!

 

kheb dus besloten (sinds ik deze crap gekregen heb) dat ik in belgië gewoon niets meer ga kopen!!

 

er is altijd wel met gekloot :s ik vertrouw maar 1 persoon in belgië waar ik nog bij zou kopen (en die woont goed ver :verrygood )

 

ier dus de pics:

 

gallery_21471_9310_607243.jpg

 

gallery_21471_9310_1880776.jpg

 

gallery_21471_9310_373776.jpg

 

(kheb geen microscoop spijtig genoeg)

 

Nasty gewoon !!! :'( ben echt depri

 

droevige greetz Stofke666

 

 

Wow... :verrygood Dit kant toch niet meer? zie je toch op het zicht? Vanwaar heb je dat spul... Degene die mij zo zakie wil verkopen rookt onder dwang het hele zakje op terwijl ik er sta op te kijken :lol: Dat zal ie wel geen 2x proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_12518_11699_42322.jpg

 

gallery_12518_11699_768003.jpg

 

 

 

als je er mee tikt valt er precies een hele lawine vanaf leek me al raar + dat je echt zo een secce bek er van krijgt echt schuim in je mond is ook niet wat het moet zijn ook dat je een droge mond krijgt maar echt zo een schuimbek nee hoor ...... ik geef een 0op tien voor deze vuile wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er niet lekker uit :lol:

ik heb ook vaker dat wiet uit de shop......... De THC erg droog is en stof wordt/ is :verrygood

 

 

hoe zit dat? dat de thc zo droog is

 

 

want mn eigen wietjes Plakken van de Thc :verrygood

 

ook als dat een half jaar heeft gecured.. plakt het nog ..

hoe zit dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie vraag elmo.. deze wil ik ook wel eens weten.

 

Een goeie tip die ik kan meegeven als je niet 100% zeker bent van wat je gaat roken. De as van je joint moet altijd lichtgrijs zijn en als je er op tik dat de as ervan valt zonder moeite.

 

Bij bewerkte wiet is de as vaak donkerder, en krijg je je as er niet goed vanaf...

 

Hoop dat jullie er iets aan hebben grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles wat ik tot nu toe gekweek en gecured heb is helemaal niet zo hoor al is het kurkdroog thc valt er mss lichtjes vanaf maar niet met zo een hoeveelheid ....

 

zou ook wel eens willen weten kan dat dat thc of andere canabinolen zodroog zijn dat ze er echt van afdwarelen? lijkt me toch sterk......

 

 

manman dan denk je ik ga naar de shop die zijn wel te vertrouwen en krijg je nog van die shit niet te geloven ....... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig gebruikt men ook de Haze Spray dit zorgt ervoor dat je van bv ww of pp of nlx amnesia maakt:D dmv te spuiten.

 

 

Mvg,

 

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

yo alex haze spray ???? wat houd dat in chemische brol ??? mij zou het niet veel uitmaken als mn wiet wat verzwaard was met bv poeder van gemalenblad ofzo maar als je effecten gelijk koppijn spierpijn enzo krijgt denk ik ook wel dadelijk dat er wat chemisch opzit wat weet ik niet maar weet wel hoe een wietje (indica of sativa of hybride ofwat dan ook zou moeten aanvoelen en spierpijn hoort hier dus helemaal niet bij ) :verrygood ...... ze zouden hun shops moeten sluiten ....... ze maken mensen hun gezondheid kapot das onaanvaardbaar.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ alex tr

wat zit daarin dan ..

 

 

 

zand ? haarlak ?

 

 

zeg maar want

 

 

zoiets bestaat dus niet :verrygood

 

 

eend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die dit bewust doen dienen gewoon aangegeven te worden. Iemand zei hier dat dit geen kinderverkrachters zijn ,nee dat klopt. Maar als iemand bewust een ander zn gezondheid in gevaar brengt kun je je afvragen wat zijn beweegredenen zijn.

 

Mensen die thuis wiet kweken zou ik niet aangeven nee, maar dat is ook niet vergelijkbaar.

Maar mensen die wiet manipuleren met andere spullen moeten gewoon worden aangepakt, valt voor mij in dezelfde categorie als die kinderverkrachter.

Veroorzaken van leed, geestelijk en/of lichamelijk, aanpakken.

 

Je zou er ook voor kunnen kiezen om zo'n persoon zelf aan te pakken. Persoonlijk zou ik dat niet doen, want dan mag je zo zelf boete doen voor 1 of andere klootzak.

Daar begin ik niet aan, ik wil niet brommen voor zo'n p!svlek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen ik weet ook niet of het bestaat of onzin is enigste wat ik heb begrepen is dat ze dit tijdens het droogproces een aantal keren eroverheen spuiten wat er voor zorgt dat het gaat ruiken als amnesia of haze ook zou het iets harder worden misschien dat mensen dit kunnen bevestigen ik heb het iniedergeval nooit gezien of gedaan enkel gehoord.

 

en tjah wat betreft aangeven ik denk dat je in deze business beter niemand ken aangeven al bewerk ik zelf geen wiet.

gewoon zelf op je hoede zijn van het geen wat je koopt.

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand aangeven daar doe ik niet aan. Wie ben ik om over een ander te oordelen, dat zouden meer mensen zich eens af moeten vragen, maar dat is weer een andere discussie.

Gewoon je eigen wietje kweken hoef je je ook niet druk te maken over wat een ander doet.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja haarlak en zetmeel pasta eroverheen spuiten om de toppen zwaarder te maken ken ik ja

 

 

maar Haze spray

 

 

haha laat je niks wijsmaken pik . dat kan dus niet

van een pptje een amnesia haze maken muhahahahahah

 

wiet is wiet . moet vers zijn en de thc moet plakken en glinsteren..

 

niet dof droog, stof zijn,...

 

de plaatjes van die korrels in wiet zeggen mij

dat het zetmeelpasta oid. is

 

 

. verder ....

 

Kweek gewoon je eigen wiet. :verrygood

 

weet je zeker dat er niet mee gerommelt is

 

 

:verrygood

 

 

 

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen ik weet ook niet of het bestaat of onzin is enigste wat ik heb begrepen is dat ze dit tijdens het droogproces een aantal keren eroverheen spuiten wat er voor zorgt dat het gaat ruiken als amnesia of haze ook zou het iets harder worden misschien dat mensen dit kunnen bevestigen ik heb het iniedergeval nooit gezien of gedaan enkel gehoord.

 

en tjah wat betreft aangeven ik denk dat je in deze business beter niemand ken aangeven al bewerk ik zelf geen wiet.

gewoon zelf op je hoede zijn van het geen wat je koopt.

 

 

Mvg,

 

Alex

ja hoor alex zeker moet je kijken wat je koop maar tegenwoordig is wiet soms zo goed bewerkt dat je het op het eerste zicht niet door hebt en je moet er echt van roken om te weten als ie bewerkt is :verrygood ik zie me al in sjop zeggen eerst wel een testertje hé nee dnek het niet nee die manne wille ook zoveel mogellijk winst maken dat is het enigste wat telt anders vroegen ze geen 12tot 15 euro voor een haze soort....... :lol: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
iemand aangeven daar doe ik niet aan. Wie ben ik om over een ander te oordelen, dat zouden meer mensen zich eens af moeten vragen, maar dat is weer een andere discussie.

Gewoon je eigen wietje kweken hoef je je ook niet druk te maken over wat een ander doet.

 

Gr Kramer

 

 

idd dat laatste ben ik mee eens maar wie zijn wij om over een ander te oordelen hmmm ik vind kweek en al is je oogst wat slechter spuit er dan geen rotzooi over het feit dat men bewust mensen in gevaar breng is al genoeg om over die persoon te oordelen en vind dat dat zeker mag aangegeven worden dat die trucce maar van de wereld verdwijnen

 

 

en idd zelf kweken is en blijft het beste ben nu ook vanplan gewoon door te kweken dat ik nooit of te nimmer nog naar een sjop moet gaan of van een ander kopen (2011---> voorraad op bouwen ) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar Smokey er zijn zat mensen die vinden dat wij de maatschappij in gevaar brengen met het kweken van wiet. Want dat is toch drugs en dat mag niet :verrygood .

Ik denk dat jij het daar niet mee eens bent, ik overigens ook niet.

Het is maar net vanuit welk punt je het bekijkt.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi all

 

 

Een kameraad van me heeft enkele jaartjes geleden het volgende al meegemaakt met gekochte wiet.

Deze werd gekocht van een random kerel op een festival

 

Een goed zakje vol, een 5 tal grammen. Enkele kleine topjes wiet en wat verkruimelde wiet. Geen probleem, zo leek ons.

 

Dit dachten we tenminste. De zogenaamde verkruimelde wiet, was geen wiet, het waren barbecuekruiden :verrygood

 

 

Goed ruiken deed die joint wel... :verrygood

 

mvg

Mdvtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoef je die in ieder geval niet meer te kopen als je gaat barbequeen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bbq kruiden op een festival hmmmmm :verrygood

 

dat smaakt naar meer

 

niet dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet dan

 

festivalletje :verrygood

zakje eigen wiet.. wel zo handig :verrygood

 

 

bbq tje savonds.. ja....

 

zie ik wel zitten hoor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maar ontopic

 

het is natuurlijk te gek dat er wiet verzwaard wordt met `weet ik veel wat` ( haarlak Zetmeel, zand )

 

wat zijn jullie nog meer voor troep tegen gekomen..? bbq kruiden hihi

 

om er meer grammetjes van te maken..

 

slaat nergens op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet nog de eerste keer dat ik wiet had geregelt ik was opgelicht en opgelicht.

Ik wist toen zelfs niet hoeveel je moest doseren / hoe het rook etc etc

 

Ik kreeg dus een zakje met ik denk 0.3 gram en er zat echt zoveel haarlak op (prince word er bang van),

dat hele ding gerookt *hoest hoest* en ik voelde niks.

 

 

Waarom 'criminelen' "zij ze ook" groot verzwaren begrijp ik nog enigzins wel, maar waarom zou je het klein verzwaren? .

Dan ben je echt een kruimeldief van de laagste soort, een stuk schijt.

Die ene paar cent die je extra krijgt en het pak slaag die je riskeert... en

Het wietje is niet rookbaar, geef desnoods wat minder ipv deze fritzel praktijken.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben belg en ik haal mijne wiet altijd uit de CoffieShop... lekker gratis onderweg met diesel uit de bedrijfswagen. :verrygood

 

Mijn baas vindt het niet erg, want dan moet hij zelf niet meer rijden. :verrygood

 

Van 'wiet verzwaren' had ik nog nooit gehoort, maar ik ga daar nu toch eens heel goed op letten,

DEGOUTANT is da gewoonweg!

Amai mijne frak, daar was ik ff van verschote.

 

Zo een dealer ? ik zou zeggen aangeven, MAAR ziet da ge ZEKER zijt da hij het verzwaard heeft!

 

Stel u voor da ge zo een klein dealerke derbij lapt die niet eens weet dat hij bewerkte wiet verkoopt! (kan heel goed lijkt me)

 

OPLETTE DUS!! ik zou daarom niemand durve aangeve, want 100% zeker zijdde toch nooit?

Edited by Leather Daddy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...