Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

purplehaze

Hoe ziet bewerkte weed er uit met onder een microoscoop 60x of 100x

Recommended Posts

Personen die zulke mensen aangeven, deugen niet.

We hebben het niet over kinderverkrachters.

 

@Stofke, geen idee wat ik nog meer uit jouw verhaal had moeten lezen, ofzo.

Overigens, de bal terugkaatsend: leer schrijven, verdomme ofzo.

D'r is toch niet doorheen te komen ofzo.

 

Zulke mensen horen te worden aangegeven .

 

Ooit bij stil gestaan wat de gevaren zijn van het inademen , laat staan roken , van TL buis ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ook dat ze dat soort gasten aan moeten pakken.

Maar verraden, nee dankjewel. Er zijn er ook zat die wiet kweken crimineel vinden en daarom maar een ander erbij naaien.

Verraden is verraden en dat kan je bij mij niet goed praten omdat diegene dit of dat heeft gedaan.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, volgens mij is dit soda.. n heeft iemand in plaats van zijn kristallen druipend op een draadje gegroei de wiet opgeofferd en een paar keren gedipt en gedroogd..

 

Niet mijn ding, daarom altijd eerst even kritisch kijken voordat ik iets in een shop koop.. de meeste shops kom ik ook al enige jaren en daar weet je gelukkig ook precies hoe goed ze erop letten.

 

Lekker, later,

 

Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind ook dat ze dat soort gasten aan moeten pakken.

Aanpakken, jazeker.

Je vrienden en eenieder waarschuwen die het maar horen wil, ook.

Maar aangeven is iets uit de oorlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zet ier wat pics neer van de crap die ik WEERAL heb gekregen hier in belgië (leuk landje toch) :s

 

als ge iets wilt testen ermee laat maar weten dan stuur ik wel op ofzo!

 

kheb dus besloten (sinds ik deze crap gekregen heb) dat ik in belgië gewoon niets meer ga kopen!!

 

er is altijd wel met gekloot :s ik vertrouw maar 1 persoon in belgië waar ik nog bij zou kopen (en die woont goed ver ;) )

 

ier dus de pics:

 

gallery_21471_9310_607243.jpg

 

gallery_21471_9310_1880776.jpg

 

gallery_21471_9310_373776.jpg

 

(kheb geen microscoop spijtig genoeg)

 

Nasty gewoon !!! :'( ben echt depri

 

droevige greetz Stofke666

 

ziet er gore brol uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij maakt het echt niet uit wat iemand denkt over mij ofzo... kzpu ze aangeve simpel. enja is allemaal mijn eige schuld want ik koop da zelf ni enz blabla... ik wil geen dealers kennen.. al genoeg shit mee gehad..!! + kheb autisme dus da maakt et ook wa moeilijker voor mij! maja oordeel maar.. boeit mij echt niet. men mening gaat echt niet veranderen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onsmakelijk spul, dat zoiets nog te verkopen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig dat juist een Belg met de eerste foto's in dit topic moet komen.

Die aanbieding van de Aldi is al even voorbij toch ?

Kan ik hieruit concluderen dat het in Nederland wel meevalt met de vervuiling van wiet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het in verhouding met andere landen heel weing in nl voorkomt..

Ik ken wel mensen bijvoorbeeld die elke partij richting engeland verzwaren...!!!

is heel vettig, sprokkelt kut, en gaat steeds gelijk na het aansteken weer uit...

en het as valt niet van je jointje blijft echt gewoon opstapelen...!!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook Belg, en heb zelden vervuilde wiet gezien

als je je natuurlijk laat oplichten zoals onze goeie vriend Kristof...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met grote verbazing vroeg een grower in spanje mij of het waar was,

dat spookverhaal van wiet pimpen met slechte goedjes.

Ik keek naar de grond en zei : Si.

De woede, de verbouwereerdheid, de bezorgdheid en furie die volgde was groots!!!!!

 

Laten we zorgen dat die gasten die dit doen, hun product niet meer kwijt kunnen,

ik zou zeggen: heb je duidelijk een slechte ervaring bij een shop?

 

Boycot

 

 

Als zij het niet verkopen,

komt het de achterdeur ook niet in.

en misdaad anoniem is ook te gebruiken als je vermoed dat een shop met zijn wiet ligt te klooien??

Consumentenman???

Share this post


Link to post
Share on other sites

boycotten moeten we met z'n allen, 1 van de manieren is NOOIT natte wiet verkopen aan een handelaar. droog 'm gewoon zelf, dan beur je meer, en weet je zeker dat die wiet niet bewerkt word. helaas denken heel veel andere mensen hier anders over. ;)

 

over slechte wiet in een shop, ik denk dat heeeeeel veel mensen niet weten wat ze kopen. (ik ook niet als ik in de shop een joint koop)

 

xtc, speed, coke etc kun je toch laten testen in zo'n speciaal ingerichte bus die door 't land rijd? zoiets moet je voor wiet ook hebben.

 

ach de overheid zal het idee toch wel niet omarmen want het maakt de overheid ook geen kut uit of de kwaliteit goed of slecht is, als ze maar kunnen cashen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm misdaadanoniem belluh.......Dus jij kan er ook 1 zijn die iemand die je niet mag,of jaloers is op een ander ofsow, ook maar misdaad anoniem belt hmmm btje jammer deze uitspraak.Als ik wiet koop die bewerkt is in een een shop kunnen ze 2 dingen doen of heel snel me geld trug geven of deze wiet terplekke zelf gaan opeten!!! Maar misdaad anoniem belluh is zooooo laag.

 

;) Groet,Maluku

Share this post


Link to post
Share on other sites

M Bellen voor een thuiskwekertje is laag, voor een georganiseerd misdadiger die systematisch mensen vergiftigd niet MaluKu.

Als je niet weet waar de wiet vandaan komt en je hem bij een shop gehaald hebt kun je het tegen de shop zelf zeggen, d.w.z. terug gaan.. waneer ze dan niet reageren bel je M en zeg je dat er zich een risico voor de gezondheid in de desbetreffende koffieshop bevind naast de rook ;)

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm misdaadanoniem belluh.......Dus jij kan er ook 1 zijn die iemand die je niet mag,of jaloers is op een ander ofsow, ook maar misdaad anoniem belt hmmm btje jammer deze uitspraak.Als ik wiet koop die bewerkt is in een een shop kunnen ze 2 dingen doen of heel snel me geld trug geven of deze wiet terplekke zelf gaan opeten!!! Maar misdaad anoniem belluh is zooooo laag.

 

;) Groet,Maluku

 

 

Zie het ? achter de zin, natuurlijk grotendeels een onzinopmerking, je moet me nog leren kennen denk ik, ghehehe

zelden serieus, weinig informatief=moi. ghehehe geintje.

 

Natuurlijk roep je eerst zelf de verkoper ter verantwoording,

maar als je zou weten dat iemand dit systematisch doet,zoals Snowy zegt, wat dan?

het op laten vreten gaat je denk ik niet lukken

Hij heeft enge vriendjes, ik niet. dus aangifte wordt dan ook wat eng he?

Ik zal nooit mma bellen.

maar die consumentenman is er nog niet. da;s de andere kant.

 

Op zich dus eigenlijk wel een intresting sub item van dit topic:

Wat doe je ermee? Wat kun je ermee doen??

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mond op mond reclame is erg effectief, in deze tijd van internet kun je zo'n shop helemaal tot de grond afbranden.

Heb het *btw zelf nog nooit meegemaakt met shopwiet hier in de buurt.

De concurrentie is groot en zulke geintjes kunnen ze zich niet permiteren. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok denk zelf dat rob geus maar is moet langskomen dan(smaak politie) maar welke respektable shop wil bewerkte wiet op zijn menu lijst.....kansloos gewoon!! @weetje vat het niet verkeerd op :D

 

;) Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die bespoten troep is voornamelijk voor de export bedoeld

kom je niet snel tegen in de shop ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

greetz 11ltrp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik beng Belg en heb eigenlijk ook nog maar weinig bewerkte wiet gezien.

en als iemand bewerkte wiet verkoopt ziet die mij nooit meer terug. Hij mag die wiet stoppen waar de zon niet schijnt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat denk ik voooral naar engeland, las namelijk laatst dat wiet uit nl daar berucht is vanwege vervuiling(krijg zowieso het idee dat ze daar belachelijk veel vervuilde wiet en hasj hebben, zoals soapbar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bewerkte wiet is nooit goed uiteraard, maar om hem dan aan te schijten gaat me te ver!!

Spreek de persoon in kwestie aan en vertel het rond..via mond op mond reclame blijven de kopers ook wel weg..

 

Op basis van die foto's

Compleet je eigen schuld, je koopt het immers zelf! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel merk ik als Belg dat er een enorm kwaliteits verschil is tussen shop wiet en Belgische "straat" wiet.

alsik een jointje rook van wiet die ik in België gekocht heb wordt ik daar meestal wel lekker stoned van.

alsik shop wiet rook word ik echt kentter stoned(zelfde hoeveelheid in een jointje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :P

 

bewerkt spul heeft m.i. meerdere problemen.... ;)

 

Ten eerste kennis van de consument, als je niet weet wat je koopt is dat heel duidelijk te merken en wordt je belazerd, eigen ervaring. Ten tweede, geld is een obsessie waar de meeste verkopers wild van worden, dus verzwaren is een reële optie. Helemaal als er veel vraag is en haast geen aanbod, want ja....roken zullen we hahaha :P En dan neem je slechte spul op de koop toe B)

 

 

salu2

Pierre Paf

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_21471_9310_607243.jpg

mijn god :D

een aanslag op je longen is het!

de gene die dit op zn geweten heeft moeten ze opknopen aan de hoogste boom!!!

 

dat soort mensen denken alleen aan geld,

gelukkig heb ik dit nooit voorgeschoteld gekregen !

lang leve de eigenteelt! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen is er zo van overtuigd dat hij het nooit gezien heeft, en dat klopt. Ook het 'wiet verzwaren' evolueert.

Als je wat beter rondkijkt op internet kom je onderzoekjes tegen met als nieuwste resultaten microscopisch kleine deeltjes die gebruikt worden om te verzwaren.

Deze zijn dus alleen onder een beetje microscoop te zien.

Hoe ze het doen, wat het is..i dunno. Dat stond er dan weer niet bij.

 

Zo'n laag glas(?)gruis als op de foto hierboven ben ik inderdaad ook nog nooit tegen gekomen.

Denk dat je je daarvoor als toerist moet gedragen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...