Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

purplehaze

Hoe ziet bewerkte weed er uit met onder een microoscoop 60x of 100x

Recommended Posts

ik zet ier wat pics neer van de crap die ik WEERAL heb gekregen hier in belgië (leuk landje toch) :s

 

als ge iets wilt testen ermee laat maar weten dan stuur ik wel op ofzo!

 

kheb dus besloten (sinds ik deze crap gekregen heb) dat ik in belgië gewoon niets meer ga kopen!!

 

er is altijd wel met gekloot :s ik vertrouw maar 1 persoon in belgië waar ik nog bij zou kopen (en die woont goed ver :popcorn: )

 

ier dus de pics:

 

gallery_21471_9310_607243.jpg

 

gallery_21471_9310_1880776.jpg

 

gallery_21471_9310_373776.jpg

 

(kheb geen microscoop spijtig genoeg)

 

Nasty gewoon !!! :'( ben echt depri

 

droevige greetz Stofke666

 

 

Is dat suiker??

 

Ik heb onlangs ook nog rare wiet gekocht. Maakte nogal luid geluid bij het branden en gaf harde assen.

Het ligt daar nog ergens, dat raak ik niet meer aan en bij die klootzak koop ik niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verkoop van natte wiet is wel makkelijk,

nadeel hiervan is dat het 9 van de 10x verzwaard gaat worden voor de export.

Dit komt echt niet in de hollandse shops terecht :) ( i.i.g niet van de producten waarvan ik het fijne wel weet :wave: )

 

ik ben er zeker geen voorstander voor, maar wat een ander ermee doet moet hij zelf weten.

Zelf ben ik echt niet HEILIG :), en doe veel dingen die god verboden heeft zeg maar :rofl

Maar als ik hier hoor van mensen die iemand zouden aangeven die wiet verzwaard :popcorn:

 

Iedereen moet eten, en zijn geld verdienen....

 

Maar het verzwaren, Hoeft echt niet chemische hoor... juist met vele biologische middelen die echt niet slecht zijn.

ik zal hier zeker niet verder op ingaan, gezien ik niemand wil aanleiden dit te doen !

 

peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veelgedaande truc= om de takken met een koffie molen zo fijn te malen tot dat ze stof is.

Dat stof poedere ze door de weed heel mooi wit is...,zoals je ziet... :popcorn:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel al troep gekocht hier, maar zo erg heb ik het nog nooit gezien.

Tja, wat wil je, het is normaal dat dit veel meer voorkomt in landen waar wiet illegaal is. Bij jullie heb je de shops, de zelfkwekers die tot 5 planten mogen zetten (wat vaak al genoeg is om een PAK meer te oogsten dan voor eigen gebruik), ...

 

Hier hebben we: Rippers, zelfkwekers die klein en onschuldig blijven (ook niet verkopen), dealers tot grote dealers (die vaak hun spul bij jullie komen halen), en grote kwekers die gepakt worden.

 

Je moet je er echt mee bezig houden om hier een deftige dealer te vinden in België, ik begrijp wat stofke666 zegt. Ik hou me er zelf ook niet mee bezig, daarom zitten we op dit forum, niet?

 

En dan nog, ik kan niet geloven dat er zo veel minder verzwaard wordt bij jullie, volgens mij gaat al dit spul naar de minderjarigen toe omdat zij nu eenmaal geen andere keus hebben dan op straat te kopen. Hier is dat al altijd zo geweest.

 

 

@tim: voor die paar euro's meer (zwart) geld? Vind ik belachelijk eerlijk gezegd, je moet inderdaad je brood verdienen, maar je brood verdien je niet met zwart geld, zo ver zijn de meesten hier toch denk ik. Een huis of nieuwe auto koop je niet met zwart geld. Ofwel verdien je eerlijk je geld en heb je nog een eerlijke bijverdienste, ofwel ben je gewoon oneerlijk en maak je vijanden om je eigen kleine profijtje erbij te halen.

 

Vijanden is een groot woord omdat het over een "gezonde" verzwaring gaat. Maar ik vind het hypocriet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai, ik heb een vraagje dat dachtik best in dit topic geplaatst moest worden.

 

Als Belg kom ik nu aan wiet voor 5 de gram, wat echt goedkooop is hier.

Deze is wel een hoop zwaarder, en de assen blijven hard als je je joint rookt, ze vallen er dus niet af

ik merk niks van geur of smaakverschil, wel is deze wat natter dan gewoonlijk

 

dus mijn vraag: is dit gewoon veel te natte wiet, of is er mogelijk nog iets bijgedaan?

assen blijven ook hard als je wiet wat natter is zeker?

zo'n wiet zie ik wel vaker. maar kvroeg me ook af of er nu zo'n bepaald productje was wat ze er kunnen bijdoen (of n methode gebruiken fso) dat vrij smaakloos en geurloos is en dat je niet meteen ziet, en toch je wiet verzwaard? :wave:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is special van de Crackers

 

gallery_6979_11037_164642.jpg

 

gallery_6979_11037_287477.jpg

 

Ziet er op het eerste oog goed uit, als je het ruikt gaat het ook nog wel.

 

Maar doe hem maar in je joint, dan proef je de parfum op je tong, in je gehemelte en een scherpte in je keel, als je r een trekje van neemt, ga je over je nek en je hoest je kapot. Het lijkt wel of er haarlak over gespoten is.

 

Ik ga hier nog mee terug, om te kijken wat ze hierover te melden hebben.

Behalve ikzelf heb ik het jointje nog door 4 personen laten proeven en allemaal hetzelfde als ik.

 

Bedankt shop en daar betaal je genoeg voor. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik me ni vergis zen trichomen (uitvergroot) rond en is dien crap meestal hoekig. zo kunde 't dus checken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat de coffeeshop eigenaar behoorlijk pist is als ie door heeft dat hij bespoten troep verkoopt.

Altijd mee terug gaan. Ik kan me niet voorstellen dat de coffeeshopeigenaar zijn eigen klanten wil wegjagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@2Jornot2J

Laat het gewoon een keertje goed drogen op de verwarming of onder een lamp (niet de beste methode weet ik maar als je het snel wilt weten wel veruit de snelste methode)

en als je as dan nog steeds keihard is zou het zomaar bewerkt kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat de coffeeshop eigenaar behoorlijk pist is als ie door heeft dat hij bespoten troep verkoopt.

Altijd mee terug gaan. Ik kan me niet voorstellen dat de coffeeshopeigenaar zijn eigen klanten wil wegjagen

Ben je niet een beetje naïef ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk inderdaad dat een coffeeshop eigenaar prima in de gaten heeft dat hij verzwaarde zooi verkoop

hij is immers zelf dag in dag uit met wiet bezig en zal dit zelf meteen herkennen (of hij weet belachelijk weinig van wiet en dan zal de shop sowieso niet veel soeps zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_12518_11699_1084561.jpg

 

 

 

kan iemand zeggen als dit bewerkte wiet is .

 

(mijn vermoeden is aangescherp door )

 

dit topje weegt 0.6 a 0.7 g kan je met moeite 1 joint mee vol leggenof 2 pijpjes pakken. wat normaal al makkelijk gaat met 0.4g zeker in deze droge toestand.

 

ik rook meestal met waterpijp maar moet zeggen dat deze zeer fel kretst vooral de eerst pure trek en keel irriteerd lichtjes ...

 

onder mn vergroot glas zie ik verder niets speciaal. <_<

 

 

dus als ik kees moet geloven kan men alle metalen aantonen door ph- groei toe te voegen das toch hno3 hé mja kweet niet echt wat ik hier van moet denken want ziet er toch goed uit zo op eerste zicht maar dat het zoveel weeg en ie is kurkdroog vind ik raar .... grtzzzz smoky!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die witte stipjes in de top vind ik er verdacht uit zien,

maar ik kan het mis hebben.

 

Het lijkt wel haarlak zo vlak als de''glans''er over heen legt.

als je het brokkelt ,blijft er dan poeder aan je vingers plakken of niet?

Kun je er kleine bolletjes van draaien van het poeder dat achter op je vingers blijft en zo ja,

als je dan 1 bolletje er van tussen je tanden doet blijft het plakken?

(thc bolletjes blijven altijd plakken tussen je tanden)

Hoe ruikt het?

 

Ik vind hem er zelf wel verdacht uit zien maar dan op de foto zelf.

Vooral die witte puntjes....vreemd

 

en ook vreemd dat je met 0.7 amper een joint kan vullen,

want daar kun je normaal een vette blow van draaien.

 

(ps als een shop het opkoopt,verkopen ze het gewoon.....ze gaan het echt niet weg gooien.

Soms is er echt niets anders te koop dan bewerkte wiet.

terug brengen zal ook met moeite gaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz Smokymcpott ;

 

Probeer eens n betere foto te maken , met licht erop , en eventueel 'n zwarte ondergrond

En trek eens 'n stukje van de top af , zit er stof tussen de top en de tak?

Klop er eens mee op tafel en kijk wat er uit valt ....

 

groeten Poppa <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die top zit bijna dicht met......?als ik dit zie zeg ik ja kijk maar is naar het de tak van deze top onderin dan :P wat ze ook vaak doen is aardappel zetmeel aanmaken met water krijg je een een soort doorzichtige lijm en dan vernevelen ze het over de wiet, wat dan weer het dubbele gewicht opbrengt En als wat voor een soort hebben ze je dit verkocht!!!

Greetzzz,M <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo manne bedankt voor jullie reacties .....

 

 

ivm met jullie vragen daar zal sebiet eens achter gaan kijken en test wat of hoe ik heb wel alvast een beetje opgelost in salperzuur en die reactie leek nogal normaal dus een gelig groene oplossing die na langere tijd bruin werd maarja denk dat dat normaal is omdat de top volledig vergaat in het zuur ....

 

ik heb deze wiet gekocht hier in belgie bij een kennis waardat ik meer haal maar sinds de laatste 3 keren heb ik deze wiet gekregen maar deze komt van-geleen en zou nlx zijn

 

op eerste zicht perfecte kwaliteit ruikt goed geen gekke geurtjes ofzo de smaak kretste maar dat heb je wel meer met commercieel geoogste wiet. alle toppen zijn zo compact maar bij de 2 keer viel het me op dat ie zo snel opging toen ben ik beginnen na tewegen omdat ik normaal heel wat minder rookte. En ja ik verbruite opeens 1gram meer per dag terwijl ik niet eigenlijk niet meer rookte....

 

 

ik zal nog wat topjes fotograferen want heb nog een hele zak ervan.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

topje in u mond nemen en als het tussen uw tanden knarst... Dan kan u te weten komen of er zand, suiker, gemalen tl of glas e.d. tussen zit. U kan het ook door hebben als er iets mee scheelt met wiet als u het rookt. Het brand amper in een joint (kan ook wel zijn dat het dan nog niet droog genoeg is). Bv haarlak o.i.d.

 

Hoop dat u hier iets aan hebt?!

 

En als u het niet 100% vertrouwt gewoon niet roken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd kudt om bewerkte wiet te kopen.

 

Het is in feite al voor een groot deel weggegooid geld zo duur,

en als het dan nog bewerkt is gooi je in feite 100% geld weg want het is niet te roken.

reken daar bij nog deze onnodig dure economie en zo blijven we geld weg gooien.

(Er word ons een hoop geld afgetroggeld,denk aan de dure olie,belastings geld dat wie weet waar blijft,van alle kanten worden we bestolen in feite)

 

Zonde,of het geld aan onze ruggen groeid......

Share this post


Link to post
Share on other sites
yo manne bedankt voor jullie reacties .....

 

 

ivm met jullie vragen daar zal sebiet eens achter gaan kijken en test wat of hoe ik heb wel alvast een beetje opgelost in salperzuur en die reactie leek nogal normaal dus een gelig groene oplossing die na langere tijd bruin werd maarja denk dat dat normaal is omdat de top volledig vergaat in het zuur ....

 

ik heb deze wiet gekocht hier in belgie bij een kennis waardat ik meer haal maar sinds de laatste 3 keren heb ik deze wiet gekregen maar deze komt van-geleen en zou nlx zijn

 

op eerste zicht perfecte kwaliteit ruikt goed geen gekke geurtjes ofzo de smaak kretste maar dat heb je wel meer met commercieel geoogste wiet. alle toppen zijn zo compact maar bij de 2 keer viel het me op dat ie zo snel opging toen ben ik beginnen na tewegen omdat ik normaal heel wat minder rookte. En ja ik verbruite opeens 1gram meer per dag terwijl ik niet eigenlijk niet meer rookte....

 

 

ik zal nog wat topjes fotograferen want heb nog een hele zak ervan.. <_<

 

de smaak kretste? wat wil je daarmee zeggen? slechte smaak ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig genoeg kan ik geen betere foto trekken ma kga nog proberen.

 

maar er is me wel nog iets anders opgevallen dat de gloeiende as van mn kopje blijft na sissen (knetteren) . lijkt me niet altegoed

 

ik hb toch een vermoeden zo dat het iets is gelijk haarlak ofzo maar als ik de toppen open breek ziet het er net het zelfde uit als aan de buitenkant is toch dan normaal een teken dat ie gewoon goed is hé ?

 

ja slechte smaakt zou ik niet zeggen gewoon zeer scherp .....

 

nu heb ik efffe vrije tijd en ga nog ens een goed e foto proberen te trekken ... grtzz

 

 

Maar ik was aan het denken als er iets gelijk haarlak opzit op welke temperatuur verdampt dit dan ? dacht toch lager dan thc hé ? zou ik niet eventueel de onzuiverheden er kunnenvanaf dampen (Zo bijv eerst fan op 3 en temp lager dan 170 houden) en daarna hem dampen ? of is dit niet mogelijk ... zou het inderdaad zonde vinden van de vegooide euro's....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die top zit bijna dicht met......?als ik dit zie zeg ik ja kijk maar is naar het de tak van deze top onderin dan :D wat ze ook vaak doen is aardappel zetmeel aanmaken met water krijg je een een soort doorzichtige lijm en dan vernevelen ze het over de wiet, wat dan weer het dubbele gewicht opbrengt En als wat voor een soort hebben ze je dit verkocht!!!

Greetzzz,M :)

 

 

doen ze dat dan tijdens de oogst ? zodat heel de top zo vol komt te zitten ? of is dit ook niet mogelijk ? want ben totaal niet op de hoogte van die zakens ... grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit doen ze als de wiet net geknipt is dus het zit dan van binnen en van buiten erop(in)

Groet,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet er wel veel vanaf Mena :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik was aan het denken als er iets gelijk haarlak opzit op welke temperatuur verdampt dit dan ? dacht toch lager dan thc hé ? zou ik niet eventueel de onzuiverheden er kunnenvanaf dampen (Zo bijv eerst fan op 3 en temp lager dan 170 houden) en daarna hem dampen ? of is dit niet mogelijk ... zou het inderdaad zonde vinden van de vegooide euro's....

 

Ik zou het niet proberen.....

Ook het na sissen van de joint wat je beschrijft is absoluut niet normaal.

Ik denk,en vind het klote om het tegen je te zeggen begrijp me niet verkeerd,dat de wiet is versneden met het een of ander wat je beslist niet wilt roken.

 

Ik zou terug gaan naar degene die je dit heeft durven verkopen en het geld terug vragen.

de wiet nog roken kan ik je helaas niet aanbevelen.

 

Ik weet hoe rot het is om wiet weg te moeten gooien wat je met je dure geld hebt moeten kopen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, zijn de welbekende oude trucen voor onze duitse/franse en belgische kopers. :)

Wat ik zelf nooooit doe hoor......Tip:Als je het niet vertouwd moet je het niet kopen Greetzzzz,M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...