Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shadow1

over en uit

Recommended Posts

dag allemaal gisteren ben ik gesnapt van mijn vriendin had nog 5 van de 10 vrouwelijke snow white staan

maar mijn vriendin heeft ze ontdekt en ze heeft me de keus gelaten haar of de planten dus heb ik vandaag de planten weggedaan

ze stonden op zolder heb ze nu ergens guerillia geplaatst kon ze niet laten doodgaan e grtz shadow

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de mededeling...

is ze allergisch voor planten :smoke ?

 

leuk.... ga je een guerilla topic maken? :blink: of mag dat ook niet :wave: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah klote man!

 

Lekkere vriendin heb je trouwens, als ze zo weinig respect voor jou heeft dat je niet eens een paar planten mag groeien... Beetje vaag toch... Misschien moet je ook maar een contactadvertentie op wf zoeken naar een chickie die groen licht geeft met kweken...

 

Werkt alleen niet zo :blink: .

 

Kees :smoke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel flauw van je dat je voor je vriendinn hebt gekozen.

 

zo wordt je nooit een echte grower :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies ik had toen voor m'n planten gekozen (en m'n jointje), en verdomt, ze bleef!

 

(blowt nu zelf ook ondanks dat we uit elkaar zijn :blink: )

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou vanplaats iets van haar aan te trekken.......

 

EEN BROEK AAN TREKKEN :blink:

 

Maar het blijft balen....

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :wave:

Misschien een idee

 

om je vriendin in een tentje in de bloei te trekken .. ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

T'ja getuigd idd van weinig respect. :blink:

 

ben je wel zeker of het wel de ware is?

als er al geen plaats is voor dialoog,

maar meteen ik of je plantjes?

 

maar ja.

bij mij was het nog erger.

vrouw smookt ook,

maar wat plantjes in huis kon niet.

ik heb haar koudweg gezegd,

als ze het zo crimineel vond,

maar de wouten most bellen.

 

wel met de mededeling, dat ik haar

mee in de veroordeling ging betrekken.

 

toen ik haar vertelde dat ze per jaar

een kleine 300gr smookt,

zong ze snel een toontje lager.

 

pffff.

echt jammer.

maar ja.

weer eens geen recht van spreken he

kut kut kut.

 

ik zou in uw geval,

de oren van haar lijf zagen.

na een weekje zagen,

zal ze meschien wel bijdraaien.

devlaming :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie het probleem niet zo goed!!! mijn vrouw vind het absoluut niet leuk dat ik smoke, en al helemaal niet dat ik grow...maar we zijn nu 4 jaar getrouwd en inmiddels heeft ze gewoon doodweg in de gaten dat ik Toch niet stop en dat ik het gewoon nodig heb voor me adhd onder controle te houden....bovendien ziet ze ook in dat als ik niet een hokkie heb met paar plantjes het me VEEEEEEELS te veel centjes kost :blink: dus tja 1+1=2 he haha

 

 

ik zou gewoon proberen er goed met haar over te praten en danwel goed na te denken of je met HAAR wel verder wilt

 

je hebt nog meer vrouwen waar je over beschikt dus keuze zat moet je tegen je vrouw van vlees en bloed zeggen :smoke :wave: :rofl btw hoeveel stonden er?? grt smokie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwoh ze vin je kweken nie goed.

 

Moe je eens over haar gaan klagen.Net of jij wel wil dah ze elke maand bloed en sjagrijnig is :blink:

 

Sterkte,maar ik vrees een korte relatie(of de plantjes zijn weer snel terug)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn vriendin houdt juist nog meer van mij als de oogsten weer binnen zijn :blink:

zodoende kunnen we 3x per jaar op vakantie, snel van auto wisselen, en een leuke boot erop na houden.......

 

ik zou zo vrouwtje niet moeten hebben!!

ik zo zeggen sodemieter jij maar op, het is MIJN hobby.......

 

maargoed makkelijk praten vanaf een pc´tje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek ook stiekem hoor, maak haar altijd wijs dat het breezer planten zijn :smoke:

 

maar serieus das mooi kut, ook letterlijk dan :blink:

 

succes met je guerilla dan :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ben ik blij met mijn vriendin haha, d'r pa was kweker/handelaar/blower dus ze is er mee opgegroeid, en ziet er het kwaad ook niet van in, dus dat is mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke vriendin zeg....die je zou verlaten voor een paar onschuldige planten.

dat zou voor mij al een teken zijn dat ze niet veel om me geeft.

 

dan zou ze zo kunnen vertrekken,

en niet om de planten zelf maar om het feit dat ze al om zoiets kleins me zou willen verlaten.

 

ik bedoel liefde is een mooi iets wat niet effetjes om een klein ding verbroken kan worden.

liefdes verdriet is al erg genoeg en dit kan je jezelf beter besparen.

een vrouw die om zoiets al wilt vertrekken zou ik persoonlijk meteen mee stoppen hoe jammer ook,

maar dan bewijst ze wel dat ze niet om me geeft.

 

zonde van de tijd en het verdriet wat zoiets op kan leveren,of t effe niks is!

(ik weet hoe slopend liefdes verdriet kan zijn,dat zou ik je willen besparen.)

 

ik zou er maar over gaan praten met dr of ze wel echt van je houdt,

liefde is nog altijd 1+1 is 1 ,als de ene dwars zit om zoiets kleins is er toch iets mis

 

en het feit dat je het nu stiekem op een guerillia plek moet zetten is eigenlijk ook bedriegen....maar daar vraagt ze dan wel zelf om nu.

 

maar goed is dat zeker niet,in een relatie moet je eerlijk tegen elkaar kunnen zijn hoe dan ook!

ook dat zit dus al goed mis dan

 

en wat stikkie zegt klopt ook,trek je broek aan als man

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja weet ik maar mijn vriendin is daar radicaal tegen sinds we e zoontje hebben dat ik rook en grow ze ze had al eens haar koffer genomen toen ik twee planten had gezet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze radicaaler is geworden sinds jullie zoontje is vrij normaal. Laat het ff afkoelen, dan bespreek de mogelijkheid van guerilla, of 3-4 planten buiten als je echt door moet gaan. Over 2 planten is wel wat overdreven maar zodra je over 5 planten gaat is het zoveel gezeik ik snap heel goed dat ze dat absoluut wilt voorkomen. Het is ook wel begrijpaar dat ze haar zoon niet op wil laten groeien in de omgeving van wiet toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja mijn kleine groeit er ook in op maar ik zeg dan wel dat het aarbijtjes zijn :smoke haha

en tja idd als ze groter word en het meer gaat snappen dan ga ik het ook wel meer verbergen, en als de tijd rijp is dan leg ik wel uit waarom ik blow, maar ik zal nooit stiekem gaan doen of zo..de mensen moeten me maar nemen zoals ik ben en niet anders en als er iemand is die mij wilt veranderen bring it on bitch :blink:

 

succes verder, maak jezelf en andere niet gek door langdurig gezeik te slikken

Share this post


Link to post
Share on other sites

dronken mensen en kleine kinderen vertellen de waarheid....

 

kijk uit he....die kleine verteld zo op school tegen de juf:"mijn pappa kweekt aardbeitjes op zolder".... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg dat maaris uit aan je kleine

aardbeien oproken :blink:

ben benieuwt

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever 5 vrouwtjes in huis dan 1 toch?

 

voor mij is het een sacrament die me verbindt met vrouwlijke kracht en me helpt spiritueel te groeien,

wie dat niet respecteert hoeft van mij niet te blijven!

 

SantaLuz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is ook wel begrijpaar dat ze haar zoon niet op wil laten groeien in de omgeving van wiet toch?

 

Maar wel in een omgeving waar alcohol wordt gedronken :smoke

Het is het hele taboe wat er om heen hangt,en het vooroordeel.

 

Bij een vriendinnetje van mijn dochter drinken de ouders stevig,niemand hoor ik daar over,als ik vertel dat ik wel eens eens joint rook,nou dan ben je meteen ........................... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wat ik iedereen probeer uit te leggen,...maar ja wiet word gewoon als drugs gezien en alcohol niet STELLETJE HYPOCRYTEN maar goed

 

even over me dochter, tja ze vond het laatst wel raar dat de aardbeien van mij groen waren en witte haren hadden dus toen kocht ik echte en toen zei ik kijk deze zijn rijp dus rood en de witte puntjes in de aardbij zijn de witte haren ;) ;) B) da kiend helemaal blij en dacht dat ze het snapte...ik vind dat eigenlijk slechter dan der gewoon mee op te laten groeien maar ja we leven nou eenmaal in een hypocryte wereld en idd. zou niet willen dat ze op school zegt mijn pappa heeft aarbeienkweek of shagies met aarbei daarom maar liegen, naja veel gelul en ut eindigd nergens mee...

 

laat je ons nog weten hoe het afloopt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had voor de planten gekozen, maar dan kan ze je natuurlijk wel verlinken. Kl*** situatie weer.

Je moet NOOIT vrouwen hun gelijk geven, dan zijn ze ook zo weg ;)

 

;)

 

Je moet haar hobby ook direct afzeiken!!! Met gelijke munt terug betalen B)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...