Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

pp's in INTense

Recommended Posts

Moet je ook niet doen :lol:

 

Ik water 1 vat in met 5.7 en ec 1.0 en die laat ik een week staan.

 

Ik start indd met 7.0 in de mapito want naar 5.7 brengen is een hels karwei, daarvoor geef ik stikstof mee, want bij een te hoge ph is dit meestal te kort...

 

Ik zit nu op dag 32 12/12 en ze pleuren al om.......dit keer worden reuze toppen, foto`s komen wel over 3 weken ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

we beginnen al ergens te komen haha,

 

maruh wanneer geef je dat vat met 5,7/1,0.. 7 dagen voordat de stekken erin gaan, of met stekken erin zetten, en dan pas na 7 dagen weer een beurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef 200 liter ph 5.7 ec 1.0 of 1.2 verdeeld over 15 kratten als de planten erin gaan en laat ze dan indd een week met rust, daarna gewoon om de 3 dagen eb/vloed of ze zwaar zijn of niet gewoon om de 3 dagen eb/vloeden.

Ik start met 1.2 en werk dat wekelijks met 0.2 omhoog naar 2.2 a 2.4 laatste week water.

Dag 40 begin ik met pk......3 x eb/vloed daarmee inclusief basisvoeding........thats it.

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

@irezumi1 hoe bevallen die 2 gavita's pro??en zou je een foto kunnen zetten hoe ze erou bij staan want als ze drijgen om te vallen op dag 32 dan doe je het goed!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gavita`s en lumateks bevallen me zeker goed.....degelijk spul.

Zal eerdaags eens fotootje plaatsen in Amnees ze topic als die dit niet erg vind en anders bij R.

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

plaats maar hoor, weten we waar we naartoe moeten werken ;)

 

groei je voor irezumi? of de stekken er zo in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede vraag.......en staan er nu minder in per bak?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie hebben al weer een lekker onderonsje samen zeg

 

wat een uitleg voor die mapito

 

ik krijg er een scheel oog van gewoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chriet

Ja he wij kennen lekker ouwehoeren zo met ze drieeen ;)

 

 

@Amnees, R

 

Als ik er 2 per bak zet groei ik altijd 1 week voor.

 

Als ik er 4 per bak zet groei ik geen enkele dag voor.

 

De lopende ronde nu heb ik er 2 per bak en geen enkele dag voor gegroeid en waaro niet dat is omdat ik het nu zonder voorgroei precies op de dag aan red voor me vakantie.........op dag 57 MOETEN ze om helaas, dan 5 dagen drogen en daarna vakantie.

 

Ik heb nu NLX staan 2 per bak dus en geen enkele dag voorgroei en toch zijn de meeste rond de 70cm.

 

Ik heb ook NLX moederplanten, dus volgende ronde 27 sept als ik terug ben ga ik stekjes snijden.........

Deze gaan hoe dan ook 7 of 8 Sept om dan hebben ze 57,58 dagen gehad.

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

@irezumi1 jij gebruikt tog aptus maar niet de hele lijn tog of wel?is egt goeie spul ik gebruik de hele lijn start booster top booster

regulator enzymen super pk.ik merk wel dat het meerwaarde geeft.

 

gr mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chriet, niet doorvertellen, ik doe net of er mapito in de bakken zit maar eigenlijk cocos bricks met een dun laagje mapito ;)

@ Irezumi, Racker, ik word met de dag wijzer door dit getyp allemaal haha, bedankt!

@ nieuweling, ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees,

 

wij ook ;) Altijd goed om alles nog eens door te nemen en terug te denken..."hoe had ik dat toen ook alweer gedaan"

Dat spoelverhaal is altijd lachen, ik moet er wel ff bij vermelden dat quantigo en docpito nieuw materiaal is. Hoef je de eerste x dus niet te spoelen, alleen in te wateren (sorry Ire, kon het niet laten)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees,

ik was het bijna vergeten, waarom begin je er nou toch weer over!!? :lol:

 

@nieuweling,

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook willen hebben "ik doe net of er mapito in de bakken zit maar eigenlijk cocos bricks met een dun laagje mapito " :lol:

 

GgR

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

PS: sorry my duch is not the best ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een ***topic.. pp's in INTense op quantigo..

 

die quantigo is vervangen door mapito en die pp's worden waarschijnlijk vervangen door amneesjes.

 

mjah slaat m'n nickname ook eens ergens op

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de pp ligt zo goed in de markt nu ipv de amneezen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep 80% is wel klaar met hazejes.. dus een logisch gevolg zou zijn dat die binnenkort weer gaat stijgen ivm een tekort in de toekomst.

 

psychologisch gedoe allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is idd een psychologische gedoe allemaal, het kan morgen zo ineen keer weer omslaan die index ;)

Toch zou ik nu kiezen voor eensoort waar je het meeste ervaring mee heb, zodoende zie je mooie duidelijke verschillen van de mediums.

Mits je het klimaat nu lekker op peil houdt.

 

heel veel succes alvast en ik blijf je volgen kerel,

Share this post


Link to post
Share on other sites
die quantigo is vervangen door mapito en die pp's worden waarschijnlijk vervangen door amneesjes.

Dat risico loop je als je eerst een topic start en dan pas gaat beginnen, t loopt zelden zoals gepland....ik ken dat.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik houd me eigen een beetje in over de prijsindex, maar net als op de beurs kun je af en toe vooruit kijken. en in mijn geval moet ik 10/12 weken vooruit kijken ;) m'n eigen stekkenboer is weer begonnen met amneesjes, ga vanavond ergens een hokje bezoeken waar dezelfde in staan, dat schijnen echt zeer potente planten te zijn. doet me denken aan m'n eerste lading amnesia planten, tering wat gingen die goed, daarna ging het bergafwaarts, elke ronde was de kwaliteit van de stekken weer minder en dat zag je aan de groei/bloei/opbrengst. wellicht omdat iedereen opeens over ging op amnesia.

 

mjah vanavond even kijken dan maak ik de beslissing en gaan ze besteld worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten ze er dan nog niet in? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister wezen kijken naar die amneesjes..

 

allemaal 7 vingerig blad, precies de juiste kleur groen, geen ongedierte, en dan op 11 liter potjes 1.50 lang na 2 weken 18/6 en 1 week 12/12. weinig blad veel toppen.

 

dus fijn dat ze zo potent zijn, komt mooi uit met die 18 liter potten.. dan 1 keer toppen.

 

kan lekker de hoogte in aangezien de tent 2.15 hoog is en de lampen helemaal tegen het plafond kunnen hangen.

 

dus die amneesjes komen deze week een keertje aanwaaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus dat gaat een wat langere ronde worden ! Top dat je goede stekken hebt gevonden..

 

Ben benieuwd, de prijs is nog steeds niet verkeerd dus lonen doet het zich wel..

 

Succes !

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...