Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

pp's in INTense

Recommended Posts

Drukke bedoeling daar in die tent van je ! :lol:

 

Amnees en Mapito is nog steeds dikke mik zo te zien !

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe lang groei je die voor dan?

 

hoe hoog hangt die 1000w?

anderhalf meter ofzo?

 

 

zoals in 't bericht staat, 5 a 6 weken, ze staan nu 5 weken voor te groeien en m'n hokkie is op de helft van 't bouwen :lol: de lamp kan in principe op 2.60 hoogte hangen, en er moet zo'n 80 cm tussen lamp en plant zitten, en de potten zijn pak 'm beet 50 cm, dus de planten mogen niet veel groter worden als 1.30, ik blijf ze net zolang knakken totdat ze de hoogte niet meer in willen, heb nu al 3 keer de uitlopers getopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,60 hoogte? Wat is dat dan voor tent? Ik dacht dat die INT tenten 2,15 waren.....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg verwarrend als ik over andere ruimtes praat terwijl dit duidelijk 't INTense topic is :lol:

 

maruh ik dacht ik maak weer eens wat van hout, dus meteen profiteren van de onbegrense mogelijkheden van hout en 2.60 hoog maken. dat topic komt snel online te staan, maar als ik van een half hok foto's maak krijg ik weer dat gemekker dat er niets boeiends gebeurt, net zoals de eerste 3 pagina's van dit topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamelijk ja, ik ben ook niet meer zo helder eigenlijk :lol:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

26 dagen 12/12

 

ik gebruik sinds kort super pk van aptus, had die nog staan en heb 't toegevoegd om de N naar beneden te halen.

 

vat:

 

ec 1,6

pH 5,6

 

uitgeknepen mapito:

ec 1,9 :lol:

pH 6,0

 

wat zal ik de volgende voedingsbeurt doen? gewoon een ec van 1,3 geven of een keer spoelen met enzymen? of voeding en enzymen samen?want 1,9 vind ik net iets te hoog, ga ze niet verwennen he!

 

nog 2 foto's voor PH, je bedoelde toch die internodes die precies tegenover elkaar zitten net als een zaadplant?! lijkt dit er een beetje op of is dit veel slechter als jou plant?

 

 

 

 

gallery_25783_10661_903806.jpg

gallery_25783_10661_3608797.jpg

gallery_25783_10661_470734.jpg

gallery_25783_10661_3464556.jpg

gallery_25783_10661_2463287.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zo amnees,

 

dat staat lekker vol dat hokkie van je , hopen dat je flinke opbrengst eraf mag trekken!!!!

voor de rest veel succes en ga zo door!

 

Gr.mr.stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee 5 x amnesia in 5 aparte 30 liter potten. dat zijn de dames die staan voor te groeien en daarna (ga zo weer aan de gang) onder de 1000 G-watt komen te staan.

 

Ik kan niet wachten ;) :P :D

 

@topic

De planten zien er uit als die van AG13 :lol: weet je zeker dat het Amnees is en niet een straight up Haze soort is??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ SjonDoo, idd! schrik er zelf van als ik de rits open.

 

@ Doc, ik kan ook niet wachten :lol: de planten van ag13 zien er een stuk vetter uit, maar dat zijn ook echt superkwaliteit planten natuurlijk. Ik ben erg benieuwd wat de komende weken brengt voor deze planten. per plant komen er een hoop stengels mee naar boven en daar zit vaak een hele rits toppen op, dus ik heb er wel vertrouwen in!

 

@ Mr.Stuc, ik hoop 't ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja dit is weer een mooie boel :lol:

 

Ikheb nu ook .. intense draaien maar ik denk ook maar eens over te stapen op mapito,

alleen ben ik zo bang om direct op me bek te gaan, maargoed het lukt jouw ook, dus iets meer lezen voor mij en dan zou het me toch moeten lukken, met een beetje feedback van andere mapito die-hards....

 

of toch maar eerste testen in de dr120....

 

ik blijf je volgen want wat een mooi topic,

 

succes man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als mij 't lukt dan lukt iedereen 't toch?! ik denk dat jij overigens meer van de 25 planten op een m2 zetten en snel op 12/12 bent. dan zullen ze ook niet zo hard de hoogte in schieten als deze. maar ik persoonlijk vind het zoals het er nu bij staat perfect, lijkt alsof er 150 planten in staan doordat er veel zijsprieten mee omhoog komen, en onderin zitten ook nog zat toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er geweldig uit :lol:

ben benieuwd

 

 

gr rster

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als jouw het lukt, lukt het niet iedereen, laten we daar even duidelijk in zijn :lol:

 

je ziet hier zelf, hoeveel gasten het presteren om een plantje in all mix in de eerste dagen al naar klote te hebben

 

Maargoed 25 op een m2 is leuk op 6.5l cocos/aarde maar met mapito hebben ze toch iets wat meer volume nodig toch !

En direct 12/12 tja, daar blijf ik nog steeds in geloven dit levert me echt tijdswinst! so why not !!

 

FF een keer een meeting organiseren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat woord een toppertje :lol:

 

Geen verschil..

gallery_22925_8436_122535.jpg

Het zal de leeftijd zijn....kheb een leesbril.. :D

 

En slechter zijn mijn woorden niet amnees leg ze dr ook niet in.... ;)

Ze zijn anders.....Check jou dag 16 12/12 en mijn dag 14/12/12.......

 

Ik ben benieuwd :P

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

WooW hahaha rumble in the mapito jungle dat word een hele berg lekkere toppen

 

ziet er mooi uit ;)

 

Greetz ernie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

dag 28 12/12

 

500 Liter water

doordat het meeste water telkens terugkomt is het gokken wat er aan N, P, en K inzit, maar ik gebruik nu een lichte dosering super pk van aptus naast de hypro A en B, zodat ze in ieder geval minder makkelijk verder groeien ivm vermindere N, geef dit overigens al een paar beurten mee.

 

omdat de uitgeknepen mapito toch een wat hoge ec aangaf heb ik vandaag een beurt ec 1,3 pH 5,7 meegegeven, hopelijk zit deze dan volgende keer wat lager dan 1,9.

 

heb overigens een actieve inlaat van 1500 kuub gefixt en een hangende ventilator gefixt, temp komt niet boven de 27 graden uit nu.

 

hier nog wat wazige foto's met helft van 't licht aan.

 

gallery_25783_10661_125588.jpg

gallery_25783_10661_394427.jpg

gallery_25783_10661_2101303.jpg

gallery_25783_10661_712606.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektra is aangesloten op de dikste kabel na :lol: dat laat ik doen.

de bak is klaar, lekker strak vijverfolie erin gefixt.

potten met mapito gevuld

 

ben een uur of 2 aan het spoelen geweest.

gewoon met de potten op hun plek, en dan met een tuinslang er overheen.

 

waardes van het kraanwater: ec 0,35 pH 7,8

waardes van het retourwater: ec 0,55/0,80/1,10 pH rond de 7,2

 

heb het retourwater een paar keer gemeten vandaar.

 

Ook brabander zie ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak standaard om de 2 dagen foto's, maar post niet alles, maargoed dan ben ik ze aan 't bekijken op de pc en denk, ach die kunnen er ook wel bij :lol:

 

i'm from brabant joah gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel mooi uit en lekker gezond ook. Mapito bevalt goed bij een hoop mensen op het forum zie ik..

Krijg er stiekem ook een beetje zin in :lol:

 

't gaat een mooie ronde worden. Succes

 

Mvg,

Nectarine

Share this post


Link to post
Share on other sites

wowww.... :lol:

kom je na 2 weken even binnen vallen zie je dit.....wat een bos...!!!

Vind het ook een erg mooi soortje, maar is het wel amnees..??

 

Tot over 2 dagen.... :lol:

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is 't anders? heb niet zo'n verstand van soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt dat wel goed met je lampen? Dat knakken houdt ook een keer op he? Is een scrog op 1,80m geen idee?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...