Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

macuz

Wiet mee naar frankrijk - erg veel risico?

Recommended Posts

heej mensen ik ga volgende week op vakantie, en nou heb ik nog wat liggen en ik ben zwaar aan het twijfelen of ik het mee zal nemen...

Wat vinden jullie?

 

2 gram wiet en en een grammetje hasj, meer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt van je vervoer af natuurlijk.

Met het vliegtuig zou ik het nie doen maar als je met de auto gaat is het risico wel erg klein. Zorg er gewoon voor dat het ergens veilig weg zit (bij mij in de holle stokken van m'n tent) en no problemo... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

steekt da gewoon in uw onderboek, das echt het enige dat veilig is voor uw ouders

 

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow

 

Ik heb al redelijk wat gepaft in fr'ankrijk ( oa. op eiffeltoren, tour montparnasse, de twee hoogste bouwwerken van parijs.) en eigenlijk is d'r maar een vuistregeltje:

kijk uit... waar ga je heen? als 't zo'n ja plattelands stadje is... no problem...

zoek jezelf gewoon een beschut plaatsje, kijk dat je niet op iemand z'n priveterrein zit, en val niemand lastig.... die fransen paffen ook wel wat hoor al is het meestal hasj.

als je in een grotere stad gaat... ik heb in parijs geregeld honden zien rondlopen maar ben toch maar uit de weg gegaan... pas een beetyje op en dat komt goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fransen geven een shitload hasj voor wat wiet

 

met het vliegtuig

 

neem een stuk zeep, smelt ze au bain marie (een pot met water, daar een blik in (zodat het drijft) en in dat blik doe je je zeep, je zeep smelt dan, als je zeep gesmolten is doe je de wiet+hasj er in, laten stollen en terug in het papiertje draaien.

of neem een potje wax, ff in warm water zetten tot het heel zacht is en duw daar je wiet in

Share this post


Link to post
Share on other sites
fransen geven een shitload hasj voor wat wiet

 

met het vliegtuig

 

neem een stuk zeep, smelt ze au bain marie (een pot met water, daar een blik in (zodat het drijft) en in dat blik doe je je zeep, je zeep smelt dan, als je zeep gesmolten is doe je de wiet+hasj er in, laten stollen en terug in het papiertje draaien.

of neem een potje wax, ff in warm water zetten tot het heel zacht is en duw daar je wiet in

Leuk idee dit soort dingen,

alleen jammer dat zowel rontgenapparaat als honden het spul nog steeds kunnen opsporen :)

(en probeer maar weer eens een mooi blokje zeep te maken als het gaat stollen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog makkelijker, hash hoeft in frankrijk niet zo veel te kosten.. heb er eens drie weken lang erg goede hash gerookt, die kostte toen 50 frank voor 7/9 gram... niet duur dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah t gaat wel lukken denk ik, zit ergens aan de kust, niet in n grote stad dus zoveel risico loop ik niet. Da wordt gnieten :)

 

thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites
fransen geven een shitload hasj voor wat wiet

 

met het vliegtuig

 

neem een stuk zeep, smelt ze au bain marie (een pot met water, daar een blik in (zodat het drijft) en in dat blik doe je je zeep, je zeep smelt dan, als je zeep gesmolten is doe je de wiet+hasj er in, laten stollen en terug in het papiertje draaien.

of neem een potje wax, ff in warm water zetten tot het heel zacht is en duw daar je wiet in

Leuk idee dit soort dingen,

alleen jammer dat zowel rontgenapparaat als honden het spul nog steeds kunnen opsporen :o

(en probeer maar weer eens een mooi blokje zeep te maken als het gaat stollen)

ik ga deze weekend naar turkije

en wil wat weed meenemen!!

Kunnun jullie me een paar ideetjes geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga half mei met de motor(TL1000S) naar france, de cote dázur.

Ik neem gewoon 1 a 2 gr nepal mee. ik neem altijd hasj mee naar het buitenland ivm geur.

de belgisch franse grens is niet zo.n probleem.

 

Ben in 2001 wel aan de kant gezet aan de spaans/franse grens.Was met een fiat ducato maxi, met 2 racemotoren er achter in. De bus zag eruit alsof er 10 turken een week lang in hadden geleefd. Ze joegen de hond heel de bus door.

Helaas voor hun was de stuff al op.

 

Wat wel gaaf was dat bij het circuit van cataluyna er ongeveer 60000man op de camping stond en daarvan zeker de helft blowde. Ik mocht niet eens betalen voor de hasj daar!!!!!!!!

 

Gr suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
fransen geven een shitload hasj voor wat wiet

 

met het vliegtuig

 

neem een stuk zeep, smelt ze au bain marie (een pot met water, daar een blik in (zodat het drijft) en in dat blik doe je je zeep, je zeep smelt dan, als je zeep gesmolten is doe je de wiet+hasj er in, laten stollen en terug in het papiertje draaien.

of neem een potje wax, ff in warm water zetten tot het heel zacht is en duw daar je wiet in

Leuk idee dit soort dingen,

alleen jammer dat zowel rontgenapparaat als honden het spul nog steeds kunnen opsporen :o

(en probeer maar weer eens een mooi blokje zeep te maken als het gaat stollen)

ik ga deze weekend naar turkije

en wil wat weed meenemen!!

Kunnun jullie me een paar ideetjes geven?

Turkije is een zeer groot risico als je het mij vraagt zeker niet doen! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turkije is een zeer groot risico als je het mij vraagt zeker niet doen! :unsure:

Volledig mee eens, het zou zeker niet verstandig zijn om dat te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou volges mij knne ze geen x ray toepassen bij wiet hoor ons pap heeft een paar zaden meegenomen van ene palm en die had ie gewoon in zijn tas gedaan. Dat hyadden ze niet gemerkt hoor volgens mij gaan ze eerder controleren met honden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou volges mij knne ze geen x ray toepassen bij wiet hoor ons pap heeft een paar zaden meegenomen van ene palm en die had ie gewoon in zijn tas gedaan. Dat hyadden ze niet gemerkt hoor volgens mij gaan ze eerder controleren met honden.

zaden zijn volgus mij ook heel iets anders als wiet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga half mei met de motor(TL1000S) naar france, de cote dázur.

Ik neem gewoon 1 a 2 gr nepal mee. ik neem altijd hasj mee naar het buitenland ivm geur.

de belgisch franse grens is niet zo.n probleem.

 

Ben in 2001 wel aan de kant gezet aan de spaans/franse grens.Was met een fiat ducato maxi, met 2 racemotoren er achter in. De bus zag eruit alsof er 10 turken een week lang in hadden geleefd. Ze joegen de hond heel de bus door.

Helaas voor hun was de stuff al op.

 

Wat wel gaaf was dat bij het circuit van cataluyna er ongeveer 60000man op de camping stond en daarvan zeker de helft blowde. Ik mocht niet eens betalen voor de hasj daar!!!!!!!!

 

Gr suzuki

en als het niet op was geweest was je dus vet de lul geweest. Beter niet doen die onzin, zeker niet als je hier projectjes hebt lopen en die liever veilig ziet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

twannie ooit een x ray beeld gezien? het gaat alemaal met gemak door leren koffers dikke kleding en dus zeer makkelijks door zoiets als wiet omdat wiet zo'n kleine dichtheid heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
twannie ooit een x ray beeld gezien? het gaat alemaal met gemak door leren koffers dikke kleding en dus zeer makkelijks door zoiets als wiet omdat wiet zo'n kleine dichtheid heeft.

nee wel ooit van gehoord.... maar zaadjes... da kunne toch ook gewoon zaadjes voor andere dingen zijn, dat hoeft toch niet voor wiet of snap ik t niet? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...