Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
home grower

allergisch voor stuifmeel

Recommended Posts

Hallo,

 

Heb net van verschillende soorten mannetjes wat stuifmeel verzameld en krijg nu toch last van dikke ogen. Dit heb ik al jaren niet meer gehad(hooikoorts). Is mijn eerste keer dat ik wat plantjes heb en vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

 

groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei oei oei...

 

Hopelijk ben je niet allergisch voor knippen...

 

Ken iemand die kan daar niet in de buurt zijn... (stuifmeel van een man die uiteindelijk niets succesvol bestoven heeft werkte ook)

 

Als je daar last van hebt moet je eerst drogen en dan knippen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet raar dat je daar een allergische reactie van kan krijgen, meerdere mensen hebben dit.

Ik heb bijvoorbeeld, dat wanneer ik knip zonder handschoenen en ik heb de topjes aangeraakt, en heb vervolgends ergens jeuk en ik ga krabbelen, daarna nog meer jeuk omdat de thc op me huid zit, ik krijg dan kleine witte pukkeltjes die erg jeuken. Maar da's een kwestie van handschoenen aandoen ;)

 

Groetjes w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik dit topic titel las wist ik al dat je last van hooi koorts zou kunnen hebben af en toe.

ik ken t....

met knippen heb ik idd ook soms jeuk door de thc op mn handen.

ook nooit in je ogen wrijven met thc poeder aan je handen want dat kan ook bijzonder pijn in je ogen doen!

ik bijvoorbeeld kan dan een half uur mn ogen niet meer normaal open houden van de pijn.

 

je bent niet de enigste met zon allergie,komt vaak voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jeuk kan ook van iets anders komen.

 

Heb je zelf ook jeuk, hoeft niet te zijn dat je hooikoorts hebt.

 

In je ogen smeren is ook voor mensen Zonder hooikoorts niet aan te raden!!! Dat prikt ;).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie tip Keesthemad

 

Als ik knip slaan mijn longen dicht en loop ik naar adem te snakken en moet meestal na een plant dan ook stoppen.

Ik ga jouw tip proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...