Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lola

Sterke, vieze, mondvullende smaak aan het filter!

Recommended Posts

Hoi... het klinkt vies, maar dat is het ook :D

 

Als ik een joint rook heb ik bijna altijd last van een vieze smaak. Een smaak die vooral op mijn lippen blijft zitten. Iets dat uit het filter komt. Krijg ik dit goedje op mijn tong, dan is mijn hele mond met die smaak gevuld :): :D:

 

Ik heb geprobeerd om hier vanaf te komen, maar tot nu toe tevergeefs. Ik rook niet nat. Mijn filters heb ik op allerlei verschillende manieren geprobeerd te draaien. Maar het blijft. Ik heb shag en sigaretten geprobeerd.... Dat maakt ook niet uit. Als ik een stukje van het filter afknip gaat het wel over (voor het grootste deel) Maar de smaak in mijn mond en de rest van de joint zijn verpest.

 

Het klinkt misschien futiel, maar als je er elke dag mee moet leven is het eigenlijk best wel balen. Vooral omdat ik WEET dat het niet hoeft! Wie herkend dit? Heb jij er een (mogelijke) oplossing voor?

Alvast bedankt voor de gouden tip 8) 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs je dan echt niet nat rookt, ook niet af en toe wat :wink: , dan rook je mss. te snel. Dan word die J heet en dan smaakt die ook niet meer.

 

Daarom rook ik altijd solo, want zo'n fucker die hem paast, suckt hem nog ff lekker warm.

Fok maar off daarmee dus :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een heel klein beetje nat dan :) lol

Wow... ik zal er zeker op letten. Waarschijnlijk moet ik idd. minder snel roken :? :? Ik ben meer dan benieuwd!

Dank :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien is je tipje te kort zodat er teer doorheen druoppelt ofzo. zou misschien ook kunnen dat je tipje te nauw is, en dat je daardoor harder gaat hijsen en zo het vieze goedje naar binnen krijgt. heb er zelf eigelek nooit last van gehad, maar zoiets zou volgens mij wel kunnen gebeuren.

greetz, thagrazzhopper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb langzamer gerookt en het helpt zeker. Ik heb er nog maar 1 of 2 keer last van gehad. Maar ja ik probeer dit ook nog maar een paar dagen zo. Dus HELEMAAL ervan af ben ik nog niet :):

 

Misschien moet ik mijn sigaretten gaan toasten of zo. Dat er ook wat minder vocht in zit.... Moet ik ook maar wat vaker proberen dan :D Ik draai mijn tips overigens WEL heel dun. Maar ik heb het met een brede filter ook [dit heb ik de afgelopen tijd ook al geprobeerd :D: ].

bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oorzaak is inderdaad teer die door het filtertje sijpelt - ikzelf steek altijd een klein propje sigarettevloei voor mijn filter om dit te vermijden.Vereist wel enige oefening om 't zo te doen dat het filtertje niet blokkeert.

 

Groetjes,

 

Seraph

Share this post


Link to post
Share on other sites

je tong extra naar beneden duwen als je aan je joint leurt.

Ik heb dit ook soms bij een sigaret, dan slaat de rook op men tong,

en dat is best wel vies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm mocht je alles geprobeert hebben en echt ten einde raad zijn kan je ook nog een sigarenhouder proberen weetniet hoe zo'n ding precies heet maar het is iig een buis waar je aan de ene kant je J in steekt en aan de andere kant hijst. een lege balpen moet denkik ookwel lukken.

greetz, thagrazzhopper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 'r weleens last van gehad. Een tip die bij mij goed helpt, wanneer je je joint draait zorg dan dat je 'm niet hoeft af te fikken. Als je je tip een beetje (1mm) buiten het vloeitje laat steken kan je 'm nog een klein beetje uit de joint trekken (ff oefenen) nu komt de tip niet meer tegen de inhoud van je joint aan. Ik denk dat dit goed helpt omdat het druppelende teer niet meer direkt je tipje inloopt maar wordt opgevangen door dat kleine beetje loze ruimte tussen de inhoud en je tipje. Je moet wel opletten dat je de tip niet teveel uit je joint trekt anders gaat je jointje op dat punt omknakken, en dat is klote.

Good luck :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan misschien ook het tipje van je joint hoger houden dan het brandende stuk, dan zou het vieze goedje de andere kant op moeten lopen.

greetz, thagrazzohpper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt NOOIT last van.. tip niet te dicht, liever te open dat smaakt ook beter.

Goed afbranden, tip strak in de vloei, eeh iets losser of iets strakker draaien, moet je ff proberen! Strakker is minder scherp in ieder geval, en brandt minder snel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...