Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Achterhoeker

Kweken op z'n agtehoeks

Recommended Posts

Jha, ze doen het gelukkig al wat beter ;)

Met die meter zal ik het wel zien, ik bestel voor de zekerheid een nieuwe elektrode voor m'n oude meter.

Dan heb ik die als back-up.

 

Ik heb de EC net iets geboost naar 1.7, ze hadden er wel zin in.

De EC van de drain zat op 1,34, de PH op 7.

 

Daarom heb ik de voeding naar 4,5 afgezuurt om te compenseren, hoop dat dit goed gaat.

Het zal ook nog wel wat oplopen naar 5 ofzo.

 

Ik heb ook bitterzout gehaald en als bladvoeding mee gegeven, dit ivm met het magnesium tekort dat de plantjes hadden opgelopen door de EC blokkade.

Het kan verder volgens mij geen kwaad en is ook deels preventief. Schijnt ook goed te zijn voor de foto-synthese. Ik gebruik een halve gram op één liter.

 

 

De dames doen het verder lekker, ik heb degene die eraan toe waren getopt en gedieft. De grootste dame ben ik al aan het rekken en strekken, om de lege vlakken een beetje te gaan vullen. Deze schiet ook al aardig de hoogte in en zit nu op zo'n 30 á 35 cm. Misschien dat ik nog iets van een scrog ophang.

 

Ik heb ook minder goed nieuws. Tijdens het dieven kwam ik er bij één van de achterste dames achter dat deze bijna niet vast zit in de aarde! Er zit een vernauwing vlak boven de aarde en de plant staat erg wiebelig. Ik denk zelf dat het misschien stengelrot is. Ik kijk het nog even aan...

 

 

Ik zal morgen foto's posten!

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, hier nog even de beloofde foto's:

 

med_gallery_10497_10513_861560.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_316751.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_359342.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_342022.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_640072.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_1217625.jpg

 

Alvast enige rek en strekkingen:

med_gallery_10497_10513_1146659.jpg

 

Zoals je ziet is het kleintje bijna helemaal bij getrokken en is klaar voor haal inhaal race:

med_gallery_10497_10513_372786.jpg

 

 

Frankenstein!?:

med_gallery_10497_10513_128002.jpg

 

Vlak voordat het licht aangaat:

med_gallery_10497_10513_886552.jpg

 

 

 

En nu snel slapen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Guys,

 

Weer even een tussentijdse update:

 

De dames groeien flink en staan sinds vrijdag op 12/12, de foto's zijn trouwens van gister..

 

De EC van het voedings water is afgelopen dagen op 1,75 gebleven en de PH op 5,5.

De drain van daarnet zat op EC 1,65 en PH 6.0. Dus dat is lekker stabiel.

 

Ik heb net 100 Liter nieuwe voeding aangemaaktL

 

350 ml A&B

250 ml Cannazym

150 ml Rhizotonic

 

De EC zit op 1,9 á 2 en de PH op 5,5. Ik ben benieuwd wat de dames er van gaan vinden!

 

Even wat overzichts foto's van links naar rechts:

 

 

med_gallery_10497_10513_552090.jpg

 

med_gallery_10497_10513_401777.jpg

 

med_gallery_10497_10513_77602.jpg

 

Ik ga denk ik deze week wat draden spannen om de dames een beetje in de juiste richting te leiden...

Voorlopig laat ik ze nog even liever in de breedte gaan als in de hoogte.

 

 

Greetzzz AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

hier weer even een update:

 

Dag 37 sinds ontkiemen

Dag 10 - 12/12

 

De dames zijn flink gegroeid, en maken het goed. Ze zijn allemaal bijgekomen van de overdosis EC en ik heb vandaag zowaar de eerste pistels gesignaleerd!!! :) Het veldje is aardig dicht gegroeid, maar er is nog ruimte voor de laatste groei van de dames.

 

Van de week heb ik wat draden gespannen om de vele vertakkingen een beetje in banen te leiden, want ik zag door de bomen het bos niet meer!

Gister ben ik bijna twee uur bezig geweest met dieven, want ook beneden waren de dames flink begroeid. Ook alle vertakkingen die niet waren meegekomen of erg sprieterig waren heb ik weggeknipt.

 

De PH van de drain zit nu op 5,7 en de EC tussen de 2 en de 2,2. Naar mijn mening precies goed! De waardes, vooral de PH, zijn ook erg stabiel en dat vinden de dames kennelijk erg fijn.

 

De voeding die ik geef bestaat nu uit COGR A+B, Cannazym, een beetje Rhizotonic en PH- groei. Zodra de PH van de drain lager uit komt als wat ik erin stop, ga ik beginnen met de bloeivoeding...

 

 

Nu het belangrijkste deel van elke update, de foto's:

 

 

Deze drie foto's zijn genomen voor het dieven en binden van de plantjes.

 

med_gallery_10497_10513_970057.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_505088.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_675459.jpg

 

 

Zoals je kan zien was het dieven wel nodig:

 

med_gallery_10497_10513_84130.jpg

 

Dit is ongeveer 2/3 van wat eraf kwam:

 

med_gallery_10497_10513_113324.jpg

 

Het dieven van de achterste dames was erg lastig en is ook niet zo secuur gebeurt als bij de voorste 9. Dit kwam doordat ik er bijna niet bij kwam, een leerschool voor de volgende opzet. Dan probeer ik ervoor te zorgen dat ik of niet hoef te dieven, of dat ik er beter omheen kan.

 

Hier een goede vergelijking, links is nog niet gedieft en rechts wel. Ik kwam tijdens het klusje ook nog een min/max meter tegen die ik al bijna kwijt was :lol:

 

med_gallery_10497_10513_278803.jpg

 

 

Tot slot nog wat close-ups van de kleintjes:

 

med_gallery_10497_10513_1030181.jpg

 

 

med_gallery_10497_10513_397880.jpg

 

 

Wat betreft het wateren:

 

De lampen gaan aan om 19:00, dan krijgen ze één minuut water. Daarna elk uur tot en met 00:00 nog één minuut. Één minuut is ongeveer 100 ml per plantje. Dus dat is 600 ml verdeeld over 6 uur.

 

Het probleem is dan alleen dat er weinig tot geen drain uitkomt. Terwijl het de bedoeling is dat ik voor de 18 dames 2160 ml drain terug krijg (dat is 20%). Wat ik nu dus doe om te voorkomen dat de EC in de slabs oploopt is elke licht cyclus de pomp handmatig aanzetten totdat er uit elke bak water komt, maar dit duurd altijd behoorlijk lang. De druppelaars zitten niet verstopt, dat is zeker.

 

Ik heb in andere topiqs gelezen dat mensen tot ongeveer 7 keer 1 minuut druppelen met 50 ml per minuut! Ik ga dus dalijk de minuten omzetten naar twee minuten en dan kijken of er meer uitkomt... Iemand enig idee waar dit aan kan liggen!?

 

 

Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

 

Bedankt en tot ziens,

 

AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik oppassen met een teveel aan water geven, ik heb zelf nu ook cocos.

en geef ze nu 200ml om de dag :lol: en heb geen drain......

 

maar ik zou toch proberen ff goed te spoelen met enzymen volgende week ofzo en dan kun je rustig kijken hoeveel water je moet gaan toedienen om de juiste drain te krijgen. zo vang je 2 vliegen in een klap :) want je zul toch wel ff 1x goed moeten doorspoelen(zou ik wel doen altans)

 

Laat je ook niet gek maken door de drain ec, er zijn ook zouten die worden opgenomen door de plant en die dus niet terug komen in je drainwaardes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi agtehoeks.

 

Ik vind het jammer dat je voor slabs hebt gekozen.

 

Bekijk mijn verslag eens, gewoon simpel grote kuipen met aarde.

 

Is mischien ook iets voor jou?!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo jammer dat hij voor slabs heeft gekozen :lol:

 

als je op slabs leert kweken, zul je veel meer leren betreft voedingswaardes etc.

je kunt hierop direct reageren betreft ec-ph problemen etc, wat je op aarde absoluut NIET kan.

 

 

en het voordeel van slabs !!

.je kunt er iedere meter maximaal mee vol douwen

.vaker hergebruiken

.hogere opbrengsten mogelijk

.water besparing

.kortere oogsten

.makkelijk te transporteren ipv zware grond zakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ,

ik kweek zelf ook met de cocoslabs en dat bevalt prima.

hoofdzaak is dat je de waterhuishouding in de coco's goed in de gaten houd.er staat veel op de cannasite hierover dus even gekopieert

gebruiksaanwijzing van de canna site.....

 

Richtlijn watergift voor volwassen planten is 4-6 liter /m2 per dag. Aanbevolen aantal druppelbeurten is 1 tot 3 keer per dag. Druppel bij voorkeur alleen overdag wanneer de lampen aan zijn. Zorg voor een voldoende drainage (10-20%). Bij zout leidingwater (EC >0.6 mS/cm2) moet er meer worden gedraineerd om zoutophoping te voorkomen

 

een ander stukje van de site....

 

Een manier om tot een hoger luchtgehalte in het substraat te komen is door minder druppelbeurten te geven waarbij meer water per beurt wordt gegeven. Het substraat wordt meer leeg getrokken en er vindt minder vaak vochtverzadiging plaats. Uit de testen kwam naar voren dat bij één keer druppelen per dag 3% meer lucht in het substraat aanwezig was.

 

een nog een leuk stukje van de cannasite...

 

Minder groei door te natte Kokos

Kokos van CANNA bestaat uit duizenden capillaire micro-sponsjes die bijna 1000 % van het eigen gewicht kunnen vasthouden. Kokos heeft hierdoor een enorme buffer aan water en voedingsstoffen. Hierdoor is het beter droog te telen dan te nat. Natte omstandig heden zijn namelijk ideaal voor de ontwikkeling van schimmelziektes zoals Pythium. Verder zorgt een droger substraat voor een betere zuurstof voorziening bij de wortels waardoor er actiever voeding en water kan worden opgenomen. Dit resulteert in een snellere groei en hogere opbrengsten. De grootte van de voedingsgift is afhankelijk van de lichtintensiteit, temperatuur, luchtvochtigheid, plant soort, totaal bladoppervlak en ontwikkelingsstadium. Ook de vochttoestand van kokos op het moment van water geven is van belang. Is de kokos kletsnat dan kan de voedingsgift omlaag of zelfs gestaakt worden totdat de kokos droger wordt. Daarna kan de voedingsgift weer omhoog. De vochttoestand van de kokos kan gecheckt worden door de kokos met de hand te voelen of door het gewicht te bepalen (pot of slab optillen). Algemene richtlijn voor totale voedingsgift is 4-6 liter m2/dag voor volwassen planten. Door het aantal voedingsbeurten te verminderen en per beurt meer voeding te geven worden water en voeding beter benut en is een betere drainage mogelijk. Hoe vaak er minimaal voeding moet worden gegeven is afhankelijk van de totale verdamping en de watervoorraad in de kokos. Als richtlijn kan begonnen worden met één voedingsbeurt per dag gedurende de eerste weken; daarna 2 beurten per dag; 2 uur nadat de lampen aangaan en 2 uur voordat ze uitgaan. Houd er rekening mee dat bij een klein wortelvolume per plant (op kleine potten of veel planten per slab) de kokos sneller uitdroogt en dus vaker voeding moet worden gegeven.

 

als laatste tip als die al niet gegeven is: poot ze volgende keer in kruisverband

OXOXO

XOXOX

OXOXO

 

veel plezier en succes met de kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tim:

 

Thanx, ik ga volgende week sowieso spoelen. De druppelaars die ik nu gebruik zijn ook niet optimaal en geven niet allemaal het zelfde hoeveelheid water. Daar ga ik dus ook nog wat aan doen. Ik heb al andere liggen maar ik twijfel nog of het wel handig is deze nu te installeren...

 

@The predator:

 

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Ik houd wel van een uitdaging en zoals Tim al zegt, je hebt een veel betere controle over je medium.

 

@Memberw:

 

Thanx voor de info! Ik zal de canna website nog eens goed doorspitten en hier zeker wat mee gaan doen. Zij zijn ten slotte de makers van dit mooie spul!

 

@SjonDoo:

 

Thanx, ik doe m'n best! Als ik zulke knotsen als jou mag krijgen ben ik blij!!

 

 

En voor nu: Welterusten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

Er is een wonder gebeurt...

 

Zoals de oplettende lezers hebben gezien kweek ik op de Feminized seeds van Royal Queen. Deze blijken dus niet zo feminised te zijn!

Denk je wat meer te betalen zodat je zeker weet dat je dames hebt, zitten er in één keer ballen in je plant :)

 

Ik had gister al zo'n vermoeden, en na nog eens goed te kijken bleek het idd een vent te zijn...

Als ik kon had ik hem appart gehouden om wat zaad te kweken, maar dat word een beetje lastig met de slabs.

Dus ik heb 'm maar gekilled :P :vape: :dope: :bier :( :j

 

We gaan nu dus verder met 17 dames, de rest heb ik uiteraard even goed gechecked!

 

 

Gelukkig hebben de buren geen probleem met het opvullen van de ruimte:

 

med_gallery_10497_10513_351239.jpg

 

 

Het ergste vind ik nog dat de plant één van de gezondste was :lol:

 

med_gallery_10497_10513_354701.jpg

 

 

Maarja, hij had ballen:

 

med_gallery_10497_10513_143199.jpg

 

 

Ik ga nu ff met m'n druppel systeem aan de slag, Laterzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor een update!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% vrouwelijk zaad....dus de kans zit er altijd in ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niks over bewaar vloeistof, maar ik weet wel dat de elektrode liefst nat bewaard wordt. Bij de mijne zit er een soort rubber cap overheen die ik altijd vul met kraanwater.. Andere mogelijkheid zou zijn hem in een glaasje water/demi water te steken als hij niet gebruikt wordt.

 

Misschien wat laat, maar toch het reageren waard!

Dat je de elektrode nat weg moet zetten is een feit..

 

Maar pas op: Lees goed de bijsluiter (heb zelf een Hanna comco meter) en daar staat in de handleiding (eerste punt) dat je hem absoluut NIET in demiwaer mag wegzetten!! Kraanwater is ook niet de beste optie ivm kalk e.d

 

Haal een flesje "storage sulotion"..paar druppels in het bakje, even rammelen en wegzetten!

Kost bijna niks en verlengt de levensduur van je meter :lol:

 

Verder een mooi en leerzaam project!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sr. Smoke-A-lot,

 

Ik bewaar hem nou in kraanwater, maar dat met kalk had ik nog niet aan gedacht. Waar haal je dat storage solution?

 

UPDATE:

 

Na wat spoelen begin deze week hadden de dames het even zwaar qua voedings tekorten. Er was behoorlijk geel blad en daar schrok ik even van.

24 uur later nadat ze weer wat voedingswater hadden opgenomen en een sproeibeurt met bitterzout kregen,

trokken ze weer bij en gaven een flinke groeispurt.

 

Ik hoop nou echt dat ze gaan stoppen met groeien, anders kom ik niet goed weg met m'n lampen.. Maar aangezien er al wat topjes beginnen te groeien denk ik niet dat ze nog erg veel de hoogte ingaan. Het veld is behoorlijk vol geraakt en er zijn misschien wel 100 topjes die hun kopje er boven uit beginnen te steken.

 

De Voeding heeft nou een EC van 2 tot 2.1 en een PH van 5.5. Ik geef nou twee uur nadat de lampen aangaan 5 minuten water en twee uur voordat ze uitgaan weer. Daar ben ik gister mee begonnen, dus als dalijk de lampen aan zijn kan ik zien hoe de drain is.

 

Op aanraden van memberw heb ik me lid gemaakt van de CANNA website en daar alle info doorgenomen, hier stond idd in dat het beter is om minder vaak te druppelen maar voor een langere tijd. Hierdoor blijft het zuurstof gehalte in de Coco's hoger en zal de drain beter zijn.

Erg interessante info en ook veel over andere mediums, zeker een aanrader om eens op te lezen.

 

 

Genoeg geluld, wat willekeurige foto's van gister:

 

med_gallery_10497_10513_911127.jpg

 

med_gallery_10497_10513_537269.jpg

 

med_gallery_10497_10513_571412.jpg

 

med_gallery_10497_10513_296128.jpg

 

med_gallery_10497_10513_359064.jpg

 

med_gallery_10497_10513_1006595.jpg

 

 

Dat was het weer! Laat maar eens horen wat jullie ervan vinden..

 

Greetz AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Luitjes,

 

Hier even een update uit mijn Private Paradise Sun Studio:

 

Dag 47 sinds ontkiemen

Dag 20 - 12/12

 

Ik heb gisteren 100 Liter bloeivoeding aangemaakt, hier zit in:

 

300ml Cogr Flores A en B

200ml CannaBoost

250ml Cannazym

75ml PK 13-14

 

Dit levert een mengsel op met een EC van 1,7 waar dan nog eens 0,6 van het kraanwater bij komt. De meter geeft nu dus 2,3 aan, dit is vrij hoog maar ik wil graag zien hoe de dames erop reageren. Ik kijk het nog twee dagen aan en mocht het nou de verkeerde kant opgaan dan kan ik het mengsel nog verdunnen.

 

Het volgende voedingsvat zal ik vullen tot een EC van ongeveer 2 (incl kraanwater EC) en dit volhouden tot 1 á 2 weken voor het slachtings ritueel

 

 

Na de gigantische groeispurt van afgelopen weekend (15 cm in 3 dagen!) zijn de dames zo goed als gestopt met groeien en beginnen er al lekkere topjes tevoorschijn te komen. Ik heb net voor een hopelijk laatste keer alles onder de rok weg gedieft en zal de dames voorlopig rustig hun gang laten gaan.

 

Hier wat foto's, ze zijn helaas een beetje geel maar ik was net te laat...

 

med_gallery_10497_10513_669768.jpg

 

 

Gedieft: kan je je voorstellen hoe vervelend het is om achterin te komen!?

 

med_gallery_10497_10513_700258.jpg

 

 

Net onder het bladerdek:

 

med_gallery_10497_10513_886028.jpg

 

Één van de topjes:

 

med_gallery_10497_10513_242694.jpg

 

 

Nog één:

 

med_gallery_10497_10513_2688.jpg

 

 

En nog één, je zit hier ook de net verbrande bladpunten van de hoge dosis voeding. Dit is wel een beetje de max denk ik qua voeding, maar juist nu kunnen ze het goed gebruiken:

 

med_gallery_10497_10513_308086.jpg

 

 

Deze tak zat precies onder de lamp en stak boven de rest uit, ik had hem al twee keer geknikt. De derde keer was het pas succesvol en ging ze niet meer rechtop staan, vandaar die rare steel:

 

med_gallery_10497_10513_1134831.jpg

 

 

Ook deze moest even een verdiepinkje lager worden gebracht:

 

med_gallery_10497_10513_196482.jpg

 

 

Hier zie je ook één tak behoorlijk uitsteken, maar deze zit precies in het midden tussen de twee lampen. Ze krijgt daardoor niet de volle laag hitte en neemt ook geen licht weg van de rest, dus ze blijft mooi zo staan:

 

med_gallery_10497_10513_349048.jpg

 

 

Dit is het plantje wat het het minst goed doet, ze staat links achterin. Dit is eigenlijk de hele kweek al zo en ik vermoed dat ze niet net zo veel water krijgt als de rest:

 

med_gallery_10497_10513_968070.jpg

 

 

Dat is dus ook één van de dingen die de meeste aandacht nodig heeft voordat ik met de volgende run begin, het druppel systeem. Ik ga sowieso van de week even het één en ander aanpassen waardoor de druk beter word verdeeld. Voor de volgende run neem ik denk ik dimbare druppelaars om het geheel perfect af te kunnen stellen.

 

Maar hierover later meer,

 

Slaap lekker!!

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekend update!!

 

 

Hey mensen,

 

De dames doen het goed, met de hoge EC zijn de enige problemen die ik tot nu toe waar neem wat paarse steeltjes en lichtelijke claw achtige bladeren bij één van de 17.. De verbrande bladpuntjes van afgelopen week zijn aardig weggetrokken.

 

Deze week ga ik een nieuw vat aanmaken met een totale EC van 2 tot 2,2. Ik zal dan ook beginnen met de volle dosis PK 13-14.

 

Ik heb net een bodem monster genomen volgens de 1:1,5 extractie methode en over een uurtje of twee is deze klaar om gemeten te worden.. De aarde was aardig droog zo'n 2 uur voor de voedings gift dus die zal ik ietsjes opschroeven.

 

Nu eerst wat foto's:

 

med_gallery_10497_10513_693043.jpg

 

med_gallery_10497_10513_343660.jpg

 

med_gallery_10497_10513_339677.jpg

 

med_gallery_10497_10513_853843.jpg

 

med_gallery_10497_10513_664205.jpg

 

med_gallery_10497_10513_147536.jpg

 

med_gallery_10497_10513_588816.jpg

 

med_gallery_10497_10513_742381.jpg

 

 

Aan de zijkanten kan je goed zien dat er ook onder het bladerdek behoorlijk veel topjes ontwikkelen:

 

med_gallery_10497_10513_212430.jpg

 

med_gallery_10497_10513_174785.jpg

 

 

Door de sativa genen hebben de amnesia's aardig lange benen, ik ben dan ook erg benieuwd hoe de uiteindelijke topvorming eruit zal zien.

 

Het lijkt hier erg op een uit de hand gelopen scrog, de volgende ronde wil ik meer een sog gaan creeeren. Dit dan wel uit zelf geproduceerde stekken, om ziektes en andere narigheid buiten de deur te houden. Maar dat duurt nog wel zo'n 10 tot 12 weken :lol:

 

Dat was het voor nu, vanavond laat ik nog even weten wat er uit de bodem test is gekomen.

 

Greetz AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, thanx ziekzaatje. Ik ben het met je eens.

 

De volgende keer probeer ik echter wat lager te blijven. De lampen hangen nu zo goed als op hun max en zijn zo'n 40 tot 50 cm van de toppen.

Daardoor heb ik al meerdere dames moeten 'knakken'.

 

Het frame waar de libra bakken opstaan kan ook nog wel zo'n 10 tot 20 cm lager.

Als ik de lampen iets meer van het lucht filter afhang kan ik hier ook nog zo'n 20 cm mee winnen.

 

 

Ik heb net m'n meters gecalibreerd en het cocos monster gemeten, de cocos kwam daarbij op een PH van 5,9. Dit is prima.

De EC zat echter op 0,58 wat ik best vreemd vind aangezien ik voeding met een EC van 2,25 de grond in pomp.

 

Nou heb ik de monsters wel uit de boven laag van de slabs gehaald, omdat ik de slabs niet uit de bakken kan halen en de wortels niet wil beschadigen.

Ik denk dat ik dus een manier moet verzinnen om een monster uit de onderlaag te halen en dan nog een meting moet doen.

 

med_gallery_10497_10513_403120.jpg

 

med_gallery_10497_10513_413898.jpg

 

med_gallery_10497_10513_149253.jpg

 

med_gallery_10497_10513_745340.jpg

 

Nou fijn slapen, want het weekend is weer voorbij...

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jha, dat idee heb ik ook. Ik ga ook zeker niet door de wortels wroeten...

 

 

Hier even een update:

 

De toppen dikken lekker aan, de groei is er bijna uit en het ziet er aardig groen uit.

 

Ik heb weinig tijd, dus even alleen foto's:

 

med_gallery_10497_10513_2237178.jpg

 

med_gallery_10497_10513_146466.jpg

 

 

En wat close-ups:

 

med_gallery_10497_10513_532212.jpg

 

med_gallery_10497_10513_1412656.jpg

 

med_gallery_10497_10513_1971267.jpg

 

med_gallery_10497_10513_722439.jpg

 

med_gallery_10497_10513_2837149.jpg

 

med_gallery_10497_10513_793082.jpg

 

med_gallery_10497_10513_891639.jpg

 

Bijna elke avond als de lamp aangaat en ik loop weer naar binnen, dan sta ik weer versteld over de snelle groei van de amnesia's.

Er is één achter blijver, daar ben ik nog van aan het uitzoeken wat het is.

 

Van het weekend komt er weer een uitgebreide update...

 

Greetz AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen,

 

Wegens psychische redenen is mijn kweek gestopt.

 

Alle spullen worden verkocht, bij interesse zie marktplaats (overige vrije tijd en hobby.)

 

Sorry dat ik jullie niet kan voorzien van een goed afgesloten compleet kweek verslag. Ik ben er zelf ook erg kapot van...

 

 

Voor waarschijnlijk de laatste keer:

 

Groeten uit de Achterhoek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, dat is nog is kut man... :rolleyes:

hoop dat het allemaal goed komt, wens je iedergeval sterkte...!!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx guys,

 

Het doet pijn, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Misschien is het beter zo, dat zal ik gaan uitvinden.

 

Wie weet ga ik over een tijdje gewoon weer verder in het klein.

Ik moet eerst even wat andere zaken op orde stellen.

 

Succes met jullie eigen kweken en hopelijk tot ziens!

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...