Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miahuana

...alles loopt tot nog toe voorspoedig!

Recommended Posts

Dit jaar heb ik wederom enkele zaadjes laten ontkiemen. Zaadjes van de vorige oogst, zaadjes uit de wiet van de shop en medi wiet van een vriendin via de officiele instanties. Vanaf 1 april hebben ze deels binnen en buiten gestaan, waarna ze vanaf 1 mei een heerlijk voorjaar over zich heen hebben gehad. Ze staan in redelijk grote potten met normale potgrond (+ voeding), geen speciaal recept oid. Ze krijgen dagelijks water, zeker met de temperaturen van laatste maand. Een paar ogen een beetje geel, waarschijnlijk teveel water. Het lijkt erop dat ze nu al gaan bloeien, maar waarschijnlijk laten ze even hun geslacht zien, toch?. Zo als het er nu uitziet zullen er 2 mannetjes tussen staan. Ik heb een mooi tentje gekocht waar ze bij wat minder weer mooi in kunnen vertoefen en die ik tzt kan gebruiken voor verduisteren, een term waar ik nooit van gehoord had. Had ik het maar geweten want mijn oogst 2009 was voor een groot deel gaan rotten in de vochtige augustus/september maand. (ondanks een dagelijkse controle!) Balen. Maar als ik het goed begrijp moet ik dus vanaf medio juli tot eind augustus de lichturen terug brengen naar 12 uur per dag, om zo vóór de vochtige periode mooie toppen te krijgen en wellicht te oogsten. Ik zou weer echt balen als het dit jaar niet goed gaat want het ziet er allemaal erg hoopvol uit!

 

Klik hier!

of hier..

..of misschien hier

..en hier voor een close up

 

Mijn vragen:

Gaan ze al bloeien en moet ik al beginnen met verduisteren?

Is bloeistimulator (BudXL) een must of moet moeder natuur gewoon haar gang gaan?

Zie ik nog iets over het hoofd?...

 

thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verduisteren is niet echt een must, behalve als de na-zomer slecht is en er valt veel regen en de LV is hoog terwijl er veel buien vallen. Dan pas zou ik zelf ervoor kiezen om te verduisteren, om toprot te vermijden. Ik zelf ben niet echt een voorstander van voeding, ik laat moeder natuur haar gang gaan en wil zo schoon mogelijke wiet :icecream: Zonder dat er chemische resten van voeding achter blijven in je wiet. Anyway ik wens je veel kweekplezier.

 

Gegroet w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...