Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

hey halllo

 

apart topic!! lijkt wel aslof iedereen elkaar wil overtreffen met de meeste joints smoke :wacko:

 

is nu half twaalf heb een joint op en ben knetter zal vast nog wel wat gerookt worden maar eerst een broodje van de bakker :specool

 

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele winter-tijd heb ik hasj gerookt : Super Polm ,Super Caramello, Ketama "vrij goeie", enz....

Nu het voorjaar weer voor mn deur staat weer een beetje de weed top 10 af wat er hier in Den Haag te halen valt.

Laatst Amnesia haze , nu een goeie White Widow , en weet nu al hierna een Jack H , ben een beetje uitgekeken op de Bubble's , dus denk dat ik daarna een NL gaat roken we zien wel.

Natuurlijk heeft elk soortje z'n eigen stone of high maar dat weten jullei zelf wel , dus daar geen verdere uitleg over !!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke ben niet stoned,

ikke ben Weetje.

Stoned is iemand die er soms wel is.

 

ikke ben niet stoned,

gister wel,

in mjn eigen gemaakte soep.

een beetje van Maggi,

en een beetje van mijzelf.

 

Ikke ben niet stoned,

heb gewoon mijn oogjes toe.

 

ikke ben niet stoned,

Soms wel iets nuchters zelfs.

 

----------0----------

--------000---------

------000000-------

----000000000-----

 

pompiedom,

over 50 jaar staat mijn rug wel wat krom.

 

 

greatles van Weatles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homegrown NLX, man man man man man.

Dank u Jah voor deze overheerlijke Herb.

 

:smoke

 

Nu liet ik zomaar effe men joint in de asbak vallen.

Tijd kruipt langzaam voorbij.

 

Dubstep. Ik word geabsorbeerd.

Intens

 

Greetz,

schele Choccos

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk ik zit met een probleem,als er oorlog in irak is en dat daardoor de olifanten in afrika weinig gras eten ,dan stel heel ons rookbeleid tog niks voor ???????? smoke on greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de afrikanen olifanten eten omdat het gras oorlog voert in irak voor ons rookbeleid, dan neit nee ;)

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo net mn hengeltje gepakt om eens ff lekker een dikke zoetwaterfazant te vangen in de schuur,nu maar hopen dat t gaat regenen want dan heb ik mn paraplu niet nodig,altijd handig als t 7 graden blijft :smoke nu alleen nog hopen op sneeuw in de bergen zodat t in de lucht ook best aangenaam is,tja want we kunnen niet allemaal mee met de luchtballon . toch goed dat er ook nog zoiets is als sinterklaas.want zonder hem is de paashaas ook maar een raar konijn dat eieren beschildert..... tot zover een kijkje in mn brein als ik gesmoked hebt greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker wat SS Haze naar binne gehaald!!!

StoneD als je M%^&$&$

 

AGAIN :smoke

 

 

 

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah,

ik ben absoluut niet ...

het is tijden geleden dat ik .... was.

Dit is echt een .... topic.

 

greetz W.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

So if you feel a way about the herb,

Let it be positive all the time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah

 

Zoo, net terug van werk. Beetje gestoorde praktijke mee gemaakt. Net lekker gesmoked en ben lekker gaan douche. Nu chill muziekje op. Zo doe gewoon gvd een minuut om muziekje te type. Ik zat steeds meziekje. Hahaha.

 

Nu ga ik chill how i mat your mother kijke.

 

yo later man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er ligt hier nog een joint die ik gister niet op kreeg.

 

Ik steek hem aan..

 

Whoeeeeej, lekker jointje met een beetje beuk, lekkere wiet, wat hasj erbij.

Hier word ik echt wel stoned van :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag lekker hasj gerookt, en toen besloten we om eten en drinken te halen bij de c1000. 2 blikjes energy drank +chips en perzik snoep, we liepen naar de kassa en moesten afrekenen. 3,26 was de som. vriend van mij moest betalen maar hij haalde per ongeluk de zak hasj tevoorschijn :rofl hij had niets in de gaten, hij had het zakje in zijn hand voor de cassierse, nog zoekende naar wat kleingeld. opeens zag hij dat ie de zak hasj liet zien ipv geld. toen zei die snel laat dat andere blikjes maar zitten. wat een blunderrr! een vrouw achter ons zag het ook <_<

 

oooops :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ik ging laatst ook stoned naar de supermarkt, maar volgens mij was de kassajuffrouw niet helemaal wakker.

Reken ik een 6-pack Duvel af, heeft het mij totaal € 0,71 gekost!!!!!! <_< (€ 1,21 en € 0,10 statiegeld = € 1,31 - € 0,60 = € 0,71.)

 

Ik zeg: ''nee hoef geen bon'' maar realiseer mij op dat moment: ''Dat is goedkoop!''

waardoor ik toch de bon vroeg nadat ze hem had weggegooid (het was GOD BLESS naast de prullenbak gevallen)

anders had ze het misschien later zelf gezien. :rofl

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffffft zo stoned als een garnaal

garnaal-800.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

----EDIT---- stoned. met zijn 4-en hele avond lopen smoken. 15 joints op met zijn 4-en, tering tyfus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...