Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

11 euro de gram is nog helemaal niet zoon vreemde prijs voor echt goede wiet. Bij de Amnesia verkopen ze ook wietjes in die prijsklasses, en een iceolator van 35euri de gram -- Dark Sin genaamd, aanrader! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

woow 35 eypo voor n gram is wel ERG veel :)

mijne ice-o-lator koste ook 11 eypo, poeh khad der niet zo veel in zitte en met een vriendin same op gsmoked laatst, ware ook weer ram stoned :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ice-O-Lator ga je ook hard op idd. Ook een keertje gekocht en daar word je flink wappie van! Ga zo maar even naar de shop om een lekker Haze wietje te halen :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaa... ook stoned... heb al 93973 puure op vandaag... of tog niet :) :P

Ik heb trouwens vrijdag opgetreden met 37 Stabwounz misschien kent iemand ze, ze hebben op Pinkpop gespeeld... zeer vet optreden...

 

gr bart

Whaaa kom hier even en oude wazig stonede post tegen van bijna jaar geleden.

 

Ben nu ook aardig van de wereld, 2 joints van men hemelse buitenskunk van vorig jaar waar ik nog een restje van heb gevonden, ik hou ervan...

 

Kent dan niemand 37 StabWoundz?? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

hahaha neeee :rofl

 

poeh keb t overleefd:| ben echt niet verstandig bezig...

gistermiddag hebk een roereispecial gmaakt, khad nog wat reste van haze en pearls over, ik dacht kom ik gooi t erbij... nou de hele avond super chill enzo :D

mn vriendin was erook bij en moest ik savonds naar huis brengen op de brommer maar ik kon echt moeilijk lopen, laat staan wegbrengen op de brommer :)

maargoed, mn ouders kwamen toen net terug en ff smoesje verzonnen...

 

maar nou fmorge, ik moest naar mn stageplaats en was nog steeds aant trippe :bier :P maargoed toch glukt allemaal, maar khad fmiddag ook nog autoles :rofl kwas echt aant twijfelen of ik t zou doen, opzich ging t fmiddag weer een heel stuk beter, dus toch maar ggaan :D tging glukkig allemaal goed.. :bier

morge examen alleen :bier dus ik hoop echt dat ik dan helemaal weer "nuchter" ben :rofl hahahaha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

mijn excuses als hierover al een topic is; maar bestaat er iets wat de

trip "verkort"/stopt? :)

ben hier wel bnieuwd naar eigenlijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Phillyz

Stoppen of verkorten kan niet je kan wel als je je erg slecht voelt van cannabis iets met veel suiker of iets met veel vitamine c (sinaasappelsap) eten/drinken om het wat te verminderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

ok thnx voor die reactie!

 

nog een vraagje, is t verstandig om medicijnen te gebruiken?

 

ik bennu vrijwel uit de trip denk ik, maar bgin ziek teworden en hoofdpijn, zou ik paracetamol mogen slikken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

wow dudes, ff offtopic; IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN AUTORIJBEWIJS! 1e keer :rofl

en gwoon nog steeds half aan t trippen :P

hahaha hoe fat is dat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd veel suiker eten (of tenminste iets waar dat veel in zit) en rustig blijven.

 

GIster trouwens ook weer goed vaag geweest, ging met n maat van me naar de kermis, vantevoren wat pinten+poesta op, waren vet aan het spacen in zo'n attractie (leek net Fear and loathing in las vegas :))

 

Jahbless, je sig komt me bekent voor :P heb je ook die poster?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu echt stoned...Heel m'n lichaam voelt licht/raar aan,wazige ogen,en wat een gevoel :specool ...

 

Topje van m'n plant gesneldroogd,gwoon voor het effect en man wouw,met een waterpijp lukt het wel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

al dagen niet echt stoned geweest :P

 

Die kut spacecake ook van de bazaar in apeldoorn!

 

Ga vanavond maar is een 10'tje extra goed wiet halen :)

 

Nog tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

lol die spacingben is net zo populair als ik bij sommigen :smoke ik heb nooit meegekregen hoe dat nou gekomen is, komt zeker omdat ik al die buitenweedtopics oversla :specool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol die spacingben is net zo populair als ik bij sommigen :) ik heb nooit meegekregen hoe dat nou gekomen is, komt zeker omdat ik al die buitenweedtopics oversla :wOOt :smoke

Wat komt me dit toch allemaal bekent voor!!!!! :verrygood :verrygood :verrygood :specool

 

Groet666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om men topic nog wat ere aan te doen... Vandaag thuisgebleven van school, opt gemakske chille, extra lang weekend van maken, en wat vroeger als normaal het weekend viere. Ga nu mijne 4de of 5de rollen weet het al niet meer. Aardig goede wiet die ik nu heb, word je wel goed knetter van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, we hebben net aan de kabouter wietstaaf gelurkt

 

zometeen nog ff een halve joint oppaffen met larson en daarna maffen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren ons nieuwjaarsinkopen gedaan maar er nu al van aant genieten :wOOt 1 joint en ik ben al aardig stoned, dat belooft voor vanavond en morgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...