Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Big Blower

Buikpijn van Blowen

Recommended Posts

Ik moet wel zeggen dat ik een spastische darm heb maar als ik blow heb ik er 10x meer last van.

De eerste week toen ik weer was begonnen met blowen was het verzachtend voor me buik, de tweede en derde week kreeg ik heel veel klachten als ik juist NIET geblowed had, de vierde en vijfde week had/heb ik constant last en ook een moeilijke stoelgang plus dan dat borrelen in me maag en darmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nog misschien even vermelden of je dit dan puur blowt, over een verdamper doet en of je het ook bij alleen sigaretten/tabak gebruik hebt.

 

In elk geval bij last kan je best toch roken laten, het is voor niemand een goeie oplossing maar als je dan ook nog overlast hebt moet je toch echt imho rekening mee houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook nog misschien even vermelden of je dit dan puur blowt, over een verdamper doet en of je het ook bij alleen sigaretten/tabak gebruik hebt.

 

In elk geval bij last kan je best toch roken laten, het is voor niemand een goeie oplossing maar als je dan ook nog overlast hebt moet je toch echt imho rekening mee houden.

 

voorgedraaide white widow joints

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dan maar eens zelf gaan draaien dan weet je ook wat je rookt :rolleyes:

Ik denk zelf trouwens dat je buik vrij weinig met het blowen te maken heeft.

Sport je toevallig ook?

Want kan ook nog wel eens de oorzaak zijn.

Maar waarom bel je je huisarts niet gewoon dan weet je het waarschijnlijk zo.

En als je ouders niet mag weten dat je blowt.

De huisarts mag dat nooit door vertellen aan je ouders.

Maar ik hoop voor je dat het snal weer over gaat.

 

Grtz Purplehaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er ergens veel mee gerommeld word is het wel met voorgedraaide jointjes, maar in hoeverre dit met je pijn te maken heeft dat weet ik niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien dan maar eens zelf gaan draaien dan weet je ook wat je rookt :rolleyes:

Ik denk zelf trouwens dat je buik vrij weinig met het blowen te maken heeft.

Sport je toevallig ook?

Want kan ook nog wel eens de oorzaak zijn.

Maar waarom bel je je huisarts niet gewoon dan weet je het waarschijnlijk zo.

En als je ouders niet mag weten dat je blowt.

De huisarts mag dat nooit door vertellen aan je ouders.

Maar ik hoop voor je dat het snal weer over gaat.

 

Grtz Purplehaze

 

De huisarts mag ook niet weten dat ik blow want die speelt onder 1 hoedje met CBR zo is gebleken in t verleden.

Als CBR erachter kom dat ik weer blow dan ben ik sowieso 1 jaar me rijbewijs kwijt.

 

btw heb gisteren is gewoon een zakje gekocht om te proberen en een maat van me heeft ze gedraaid maar ik had toch nog steeds last!

Had ook van iemand gehoord dat door cannabis je darmwerking vertraagd maar als dat waar is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger toen ik nog vaker voor gedraaide jointjes haalde, kocht ik ze meestal met de tien tegelijk. Tot ik na een bepaalde tijd van het smoken van zo'n jointje(3/4 uur later) barstende koppijn kreeg. Aangezien ik uit mezelf echt nooit koppijn krijg viel het kwartje snel. Een vriendin van me geloofde me niet en heb ik al die jointjes gegeven. Nou, zij had er eentje gesmoked en precies hetzelfde verhaal. Nou heb ik hier al veel mensen in mijn omgeving over vervuilde wiet en voorgedraaide J'tjes horen klagen met de meest uiteenlopende problemen. Dus wel het proberen waard lijkt me voor jou om ergens anders wiet te halen en zelf je jointje te bouwen.

 

Er wordt jammer genoeg nog teveel gerotzooid in sommige shop's(er zijn ook zeker shop's die wel kwaliteit leveren!).

 

Misschien is verdampen anders een optie i.p.v. roken. Of cakejes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dokter heeft een beroepsgeheim wat alleen in uitzonderlijke gevallen doorbroken mag worden. Ik

heb het even voor je opgezocht. Je kan een klacht tegen je dokter indien als je dat zou willen.

 

Dit gaat over het beroepsgeheim jegens politie en justitie. Maar het geeft je wel een idee wat een

dokter wel of niet mag vertellen aan derden.

 

Beroepsgeheim jegens politie en justitie lees je hier.

 

Je krijgt altijd bepaalde stoffen binnen, ook via het roken van een joint. Je slikt immers speeksel met stoffen

van de joint. Dit wordt opgenomen door je lichaam, en kan een oorzaak zijn dat je last krijgt van je maag. Zelf

heb ik een ontstoken slokdarm gehad, en nu denken ze aan een gevoelige maag. Volgende week krijg ik

wederom gastroscopie omdat ik dan weer wel, en dan weer geen last heb. Ongeacht of ik gezond of ongezond

eet.

 

Dus ja, het kan best dat de oorzaak ligt bij een bepaalde stof in je rokertje. Maar het kan, als ik bovenstaande

lees, ook aan rommel in je jointje liggen. Ik ben gestopt met roken, 2½ jaar geleden. Een verademing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook iets veranderd aan je eetpatroon misschien?

 

Cannabis vertraagt je stoelgang inderdaad. Geen last van acute misselijkheid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

serieus vertraagd smoke je stoelgang joh????? maar waarom schijt ik dan nu nog 5 keer per dag soms niet meer normaal joh..... wil niet weten als ik stop dan hahahahahha :rolleyes: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan een klacht tegen je dokter indien als je dat zou willen.

dat is mosterd na de maaltijd. dan is ie onder tussen wel z,n rijbewijs kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan heel gemakkelijk overstappen naar een andere dokter. En een klacht indienen tegen

je dokter kost je je rijbewijs niet, en zij krijgt een aantekening van het medisch tuchtcollege

omdat zij haar beroepsgeheim niet houdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: die volg ik even niet meer. je kan toch pas een klacht in dienen als de dokter zijn zwijgplicht verbroken heeft ? dat is in dit geval toch, zingen tegen het cbr ?. en dat zou m dan toch z,n rijbewijs kosten ?

dan helpt een andere dokter toch niet meer ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis kan zeker eenwerking hebben op darm of maag,

afhankelijk van de samenstelling.

rook je ook gewoon tabak?

Ik denk dat die combi eerder het probleem is, of niet?

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf ook last van spastische darm moeilijke stoelgang. op dagen die ik weinig blow dan zit ik zo verstopt als wat. maar als ik gewoon normaal me jointje rook heb ik nergens last van en ga ik soms wel 2 keer dags naar plee. ook het krampen enzo is stukken minder bijna verdwenen. maar als ik een paar dagen zonder wiet zit dan voel ik de symptomen weer toenen zoals deze week bijvoorbeeld. borrelen,krampen moeilijke stoelgang. ik heb juist dat cannabis mijn stoelgang helpt tegen verstopping. wel rook ik deze samen met tabac in een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: die volg ik even niet meer. je kan toch pas een klacht in dienen als de dokter zijn zwijgplicht verbroken heeft ? dat is in dit geval toch, zingen tegen het cbr ?. en dat zou m dan toch z,n rijbewijs kosten ?

dan helpt een andere dokter toch niet meer ?

 

Ik vraag mij af in hoeverre het CBR gerechtigd is om informatie te bemachtigen van een dokter over de patiënt. Is dit

met een rechterlijke beslissing of niet? Ben ik benieuwd naar. Zo niet, dan maakt de arts zich schuldig aan het over-

treden van de geheimhoudingsplicht. Althans, dat is hoe ik het lees in de door mij geplaatste link.

 

En een andere dokter helpt zeker. Ik zou als ik mijn dokter niet meer kon vertrouwen, op welk gebied ook, meteen

verkassen naar een andere dokter. Je dokter is ook een vertrouwenspersoon, en die band is voor sommigen erg

belangrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nu al 3 dagen voorgedraaide hasj (polm) joints en heb nergens last van.

Dit vind ik toch heel vreemd dat ik van hasj geen last krijg maar van wiet wel.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

 

rook je ook gewoon tabak?

 

grtz Weetje

 

Ik rook ongeveer 20 marlboro originals per dag maar dat doe ik al 8 jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In hasj zit relatief minder thcv,thc en cryptics en terpenen,

en in verhouding meer cbd's en meer afgebroken vormen van thc.

 

Ik kan me goed voorstellen dat dit voor een minder "snel"effect zorgt op je lichaam.

snel in de zin van: je lichaam en/of geest beroeren.

 

hasj houd meer contact met de aarde i.v.t. wiet.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vraag mij af in hoeverre het CBR gerechtigd is om informatie te bemachtigen van een dokter over de patiënt. Is dit

met een rechterlijke beslissing of niet? Ben ik benieuwd naar. Zo niet, dan maakt de arts zich schuldig aan het over-

treden van de geheimhoudingsplicht. Althans, dat is hoe ik het lees in de door mij geplaatste link.

 

En een andere dokter helpt zeker. Ik zou als ik mijn dokter niet meer kon vertrouwen, op welk gebied ook, meteen

verkassen naar een andere dokter. Je dokter is ook een vertrouwenspersoon, en die band is voor sommigen erg

belangrijk.

 

Ik zal het hele verhaal maar vertellen.

Toen ik 17 was ging het echt de verkeerde kant op.

Ik was zo verslaafd dat ik een keer voor 1 jointje ruim 30 km heb gelopen in de regen (paar graden boven 0).

Maar goed me ouders konden er niet meer tegen en wilden me voor een paar weekjes laten opnemen in een soort van afkickkliniek.

Ze hadden me hier al een paar keer voor gewaarschuwd maar ik dacht bij me eigen voor een jointje kunnen ze je toch niet verplicht laten opnemen.

Wel dus! als je minderjarig bent.

Op een dag stonden er 2 politie agenten aan me bed en die zeiden als ik even mee wou komen naar het bureau.

Ik zei nog is goed (ik dacht misschien heeft iemand mijn naam opgegeven bij iets illegaals ofzo) maar ik wil niet te laat thuis komen want vanavond wil ik t Nederlands elftal kijken.

Geen probleem dit hoeft niet lang te duren zeiden ze.

Aangekomen op t bureau moest ik op de foto plus vingerafdrukken afgeven.

Ik dacht wtf dit is niet pluis. Na een uurtje alleen in een celletje te hebben gezeten kwamen de agenten terug en zeiden ze dat ik moest overnachten.

Waaom zei ik? Ja morgen moet je naar Den Bosch naar de rechter.

Is goed dan dacht ik mij kunnen ze niks maken.

Die dag erop werd ik opgehaald in zo'n wit busje met geblindeerde ramen.

Ik was helemaal lam want had nauwelijks geslapen dus ik deed me ogen even dicht.

Ongeveer een uurtje laten doe ik ze weer open en staan er 2 bewakers voor me neus "Welkom bij Teylingereind (Jeugdgevangenis), Sassenheim".

Ik zeg ja mooi dan maar ik denk dat er een vergissing is want ik moet naar Den Bosch.

Nee zeiden ze jij bent toch die en die dus jij zit hier nog wel een tijdje zeiden ze met een lach.

Enfin na een maand daar te hebben gezeten ben ik toch vrijgekomen na aandringen van me ouders want die wilden mij laten opnemen in een kliniek niet mij vast laten zetten tussen de crimineeltjes (rechter zei ja sorry maar er was ergens anders geen plaats).

 

Toen heb ik daarna uit angst om terug te moeten tot me 18de niet meer geblowd.

Ik ging lessen voor me auto had me theorie mooi in 1x gehaald en ik was eigenlijk al klaar om op examen te gaan tot CBR ineens opbelt.

"Ja jij moet eerst even wat urine afgeven bij de dokter voordat je op examen mag omdat je in t verleden bekend bent geweest met drugs"

Tsja heb toen me theorie een jaar later opnieuw moeten halen en een jaar moeten wachten want hun zeiden als je word gepakt mag je sowieso al een jaar niet op.

 

Daarom ga ik dus niet naar de dokter voor deze klachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dit toch eens uit laten zoeken door iemand die er meer kijk op heeft. Ik vind het vreemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel mensen, raar maar waar, ik eet nooit voor ik blow.

Mijn maag moet echt leeg zijn.

Anders krijg ik hetzelfde effect als bij koffie :lol:

S'ochtends drink ik koffie vlak voor ik naar mijn werk vertrek,

en zo vertrek ik met 'n lege maag :lol:

 

Dus, zorg ervoor dat je maag leeg is.

EN ZEKER GEEN GROTE KIP PITTA + BIER + CAVA + COCKTAILS DRINKEN ERVOOR

Geloof me, niet doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...