Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jackherrer100

Buitenwiet

Recommended Posts

Hallo beste mede forummers,

 

 

ik ben op zoek naar een echt 'natuur' wietje.

 

 

weten jullie waar dit te verkrijgen is in een coffeeshop of waar dan ook?

 

 

ben al bijna 3 jaar er naar op zoek.

 

 

het was me medicijn :rolleyes:

 

 

ik bedoel gewoon een wietje die puur natuur in het warme zonnetje is gekweekt.

 

 

dus niet wat ze tegenwoordig verkopen in de meeste coffeeshops (volgens mij alle coffeeshops) ;)

 

 

WIE KAN ME HELPEN IK SMEEK JULLIE :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf wat aantal planten buiten zetten en wachten toto oktober

 

grzz rr33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of een zootje autoflowers, mooie tijd om mee te starten :rolleyes:

Ik geloof dat ze in hoorn buitenwiet verkopen, thai en jamaica ofzo.... maar ben er 2 jr niet meer geweest dus of ze 't nu nog hebben???

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het ook nog nooit tegengekomen in een coffeeshop, maar weet je zeker dat het medicinale gebeuren enkel en alleen van buitenwiet af komt? heb er geen verstand van maar een bepaald soortje wiet maar dan binnen gekweekt, is dat niks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop YoYo in de pijp (Amsterdam). Heerlijke "natuurlijke" kas en buitenwiet... zoals vanouds ;-)

 

 

succes

 

HB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het grasje in Utrecht. Verkoopt alleen maar "bio-wiet", staat altijd veel buitenwiet op het menu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rr 33:

 

 

heb ik gedaan ik heb 3 planten buiten gezet in het warme zonnetje maar ze zijn alle 3 overleven omdat ik zo stom was om ze POKON te geven,

dit had ik nooit moeten doen!! 2 dagen later waren ze alle 3 dood :rolleyes: maar ik ga het weer proberen, soort: durban poison.

 

 

 

@smokey B:

 

 

thai en jamaica zijn idd buitensoortjes, maar ik weet 100% zeker dat in de zomer van 2007 alle wietsoorten goed aansloegen bij mij,

er zijn mensen die tegen me zeggen dat ik gewoon niet meer goed tegen wiet kan maar ik weet zeker dat de wiet TOTAAL verandert is ;)

de wiet die ze in 'de goede tijden' onder de namen 'white widow' en 'santa maria' enzo verkochten (eigenlijk alle soorten) werd ik zo ongelofelijk gellukig van dat wil je niet weten :D

 

 

 

@amnees:

 

 

 

ik weet het niet echt niet ik weet alleen dat er bepaalde soorten wiet bestonden in de zomer van 2007 en in de lente van 2007 die ik beschouwde als me MEDICIJN :P

 

 

 

 

@Honeybee:

 

bedankt ik ga eens langs die coffeeshop. en als je zegt: ZOALS VANOUDS moet ik echt bijna huilen ik heb van dit gedoe gewoon zoveel verdriet dat wil je niet weten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...