Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Yones

vraag ivm stekje

Recommended Posts

Hallo allemaal !

 

m'n naam is Yones, en ik heb een tijdje geleden een stekje van een vriend gekregen. Toen ik hem kreeg zach hij er echt ziek uit (hing heel slap), leek zelf een beetje dood B)

 

Ik noch mijn vriend weten totaal niet welke soort het is. Hij staat nu al een tijdje in aarde van de GS (plagron light mix). Heb ook al voeding liggen, maar daar is het nu nog te vroeg voor.

had ergens gelezen dat om je LV op te krikken je een pet fles kan verknippen, en deze over de plant zetten (heb ik dan ook gedaan).

 

Komt deze dame er nog bovenop volgens jullie?

 

Zou graag foto's willen posten maar:

Je mag die afbeeldingsententie niet gebruiken. Een geldig formaat is: http://www.domain.com/picture.gif, ongeldig is: http://www.domain.com/picture.one.gif

 

 

 

 

Suggesties en/of tips zijn altijd welkom.

 

Alvast bedankt voor jullie tijd en aandacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk rechtsboven bij HELP hoe je foto's moet posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik gedaan, maar de knop nieuw album zie ik nergens?

 

edit: heb het algevonden B)

 

gallery_27059_10449_17835.jpg

 

gallery_27059_10449_319122.jpg

 

gallery_27059_10449_164957.jpg

Edited by Yones

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die komt er mits ze goed verzorgt wel bovenop.

Ze staat naar mijn idee wel iets te droog.

 

Hebben de volgende blaaderen meer dan 5 vinger, dan is dat een goed teken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké zal ik doen, alvast bedankt voor de reply. Ze staat nu mooi buiten in het zonnetje te genieten. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb stekjes gehad daar schieten je de tranen van in de ogen en die kwamen gewoon goed, dan ziet die van jou er nog prachtig uit, dat gaat zeker wel wat worden, alleen ik stop ze altijd direct in een grote pot zonder toepassingen om de luchtvochtigheid te bevorderen, wat naar mijn mening niet eens nodig is (bij gewortelde stekjes).. gewoon zorgen voor veel wortel ruimte en lekker veel zon.. dan doet de natuur zijn werk..

 

wel op tijd op 12 uur zetten, want je wil natuurlijk wel de bloei klaar hebben voor het echte kutweer de kop opsteekt..

Edited by jonkoboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu is eens hoge LV opeens weer niet nodig om je plant goed en snel aan te laten slaan, ik word dol van dit forum :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu is eens hoge LV opeens weer niet nodig om je plant goed en snel aan te laten slaan, ik word dol van dit forum :rolleyes:

 

Het zal vast niet verkeerd zijn, maar ik doe het al jaren, en ik heb nog nooit iets aan de luchtvochtigheid gedaan( tenzij ik zelf stekjes gesneden heb, dan heb je wel een hoge LV nodig voor het wortel proces) en ik heb altijd nog hele lekkere wiet gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor een update: ze staat er al wat mooier bij (mss een beetje nat, Kutregen :rolleyes:)

 

gallery_27059_10449_1302243.jpg

 

gallery_27059_10449_382718.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...