Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganja

bladkundige

Recommended Posts

wat een prachtweer is het niet word denk ik een goede oogst dit jaar nu dat hoop ik toch. :)

zit met een vraag ivbmt. heb momenteel early special (stekjes) en de eerste bladeren dat er

aangegroeid zijn bestaan ui niet meer dan drie bladeren begrijp je elke laag bladeren heeft toch een blad meer tot op een zeker moment bij de eene (9 en bij de andere 6)

kijk naar het prentje legelize zal dan wel begrijpen :wink: [/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een prachtweer is het niet word denk ik een goede oogst dit jaar nu dat hoop ik toch. :)

zit met een vraag ivbmt. heb momenteel early special (stekjes) en de eerste bladeren dat er

aangegroeid zijn bestaan ui niet meer dan drie bladeren begrijp je elke laag bladeren heeft toch een blad meer tot op een zeker moment bij de eene (9 en bij de andere 6)

kijk naar het prentje legelize zal dan wel begrijpen :wink: [/img]

 

Beste Ganja,

 

Als een plantje 3-vingerige bladeren aanmaakt betekent dit dat ze een beetje stress hebben.

Waarscheinlijk komt dit door de overgang van binnen naar buiten.

Maak je maar niet druk,ze zullen zich van zelf wel wat meer thuis gaan voelen.

Als ze een beetje geclimatiseert zijn,zullen ze van zelf meer vingers aan gaan maken 8)

Groetjes

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop dat het daaraan ligt is trouwens de eerste keer dat ik dit had (en mijn eerste

buitenkweek) ben dus nog vollop groen :oops: maar kom dankzij deze forums kom ik echt wel genoeg info te weten grtjs :lying:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer gaan planten ongeveer buiten eiglijk over in de bloei??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn de early special staat op bloeit al bij 24 uur licht continu plukken dus.

staat zo op men papiertje dat ik er bij gekregen heb (bij men zaadjes) en denk dus dat je dat zelf kunt bepalen :?: gewoon het eene soort heeft gewoon nog meer licht nodig als bijv de mijn nu ze (staan al in de bloei :puppydogeyes: en heb ze hooguit drie weken) cool he 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wanneer gaan planten ongeveer buiten eiglijk over in de bloei??

.

Hey :)

 

Volgens mij als je je planten gewoon hun gang laat gaan,zullen ze ongeveer eind jullie beginnen met aanmaak van bloei hormonen.

Ze zullen dan echter na een paar weken pas echt toppen gaan aanmaken 8O .

Groetjes

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...