Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Test: SilverTwinBox...

Recommended Posts

Beste mensen van de AG (anonieme growers),

 

mijn naam is EmTee en ik ben een kaper. Zo, dat lucht op.

 

Mocht je willen weten waar je het setje heen moet sturen, stuur dan maar een PB.

 

Dankjewel voor jullie aandacht.

 

EmTee

PS.: @ stand-in plaatsvervangende Paffie

Laat nou gewoon een goede kweek zien met alle aspecten van het tentje, dan ben je van het gezeur af ... zo moeilijk is dat toch niet?

PS2.: verwarrend hoor ... smokey en smokeyB ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer zo hopeloze test :lol: doet me aan die van icechiller denken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat Whazzup even in moet springen en de set moet terugregelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en geef m dan gewoon aan clowntje :lol:

ik maak plek en dat is wat de meeste niet willen :lol:

 

nee zonder gein mocht ie terug komen dan meld ik me er voor an

om na mn laatste verslag er nog 1 test topic tegenaan te gooien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat Whazzup, eerst even de situatie moet bekijken en daarna handelen,

Er kunnen natuurlijk 100 en 1 redenen zijn waarom de test niet lukt, of niet zo snel lukt.

 

Het is niet aan ons om daar over te oordelen.

 

Dat kan de geen die de tent heeft gegeven en Whazzup wel.

 

Natuurlijk is iedereen geïntreseerd (ik ook)

 

maar we moeten toch ff afwachten.

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou kut test wil ik niet zeggne maar dat t zo lang duurt is wel triest voor de gene die em ter beschikking heeft gesteld

 

ik zou bijna zeggen geeft mij die tent maar . met een hand zaadjes :lol:

ga ik er gelijk wel in beginnen , heb nog een hoekje over

en tijd zat

:lol:

hoeveel foto`s wil je hebben ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luitjes luitjes alsjeblieft, niet te snel conclusies trekken... :lol:

 

Ik begrijp de frustraties van sommige mensen en ook ik baal hier van als een stekker.

 

Het is zeker niet zo dat de spullen weg zijn ofzo of dat ik er vandoor ben. Er speelt hier momenteel een hoop ellende waar ik niets aan kan veranderen, wat er in resulteert dat ik niet in staat ben op de locatie te komen noch normaal contact te kunnen onderhouden. Mijn maat heeft geprobeerd een verslag te maken maar hij komt er gewoonweg niet uit en heeft het opgegeven. De tent draait nog steeds, en zover ik begrepen heb gaat het best goed.

 

Dat Smokey zo reageerd komt omdat hij de enige is die weet wat er speelt, en het vervelend vind dat er verkeerde conclusies getrokken worden. Laat dit geen ellende teweeg brengen.

 

Ik vind het heel vervelend allemaal en daarom nogmaals mijn excuses, met name aan indoorgarden en het forumteam.

Het lijkt mij het beste dat ik mijn maatje de stekker eruit laat trekken en alles in laat pakken zodat een nieuwe geselecteerde tester de boel kan ophalen.

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je maatje dan wel het rondje afdraaien anders is dat zooooooo zonde :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies he

wil m wel in actie zien die tewnt

met hele vele foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat je maatje dan wel het rondje afdraaien anders is dat zooooooo zonde :lol:

Inderdaad (Ondanks sarcasme van doc :lol: ). Niet op driekwart de stekker eruit trekken. Ben je daarna niet zelf weer in staat om een mooie testronde te draaien met alles erop en eraan?

 

Zo niet, dan vind ik het wel top van je dat je bereid bent de set aan een andere tester door te geven. Je bent in ieder geval niet met de noorderzon vertrokken toen de buit binnen was. En dat schijnt ook regelmatig te gebeuren met tests.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 klein foto'tje met gezonde planten erin.. dat is toch niet zo'n groot probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij ook niet en zo moeilijk is een verslag schrijven ook niet ik bedoel een update is in een poep en een scheet gebeurt maargoed ik weet niet wat er aan de hand is dus wil niet oordelen over iemand alleen wel jammer dat er wel een ronde word gedraaid maar niet een beetje tijd vrij gemaakt word voor een klein verslagje. Wat is nou een paar minuten tijd in de week?

 

Ben benieuwt het is een mooie tentje dus ik wens de volgende veel succes :verrygood had me destijds ook aangemeld maar heb ondertussen al een tent gekocht :D

 

Laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit topic sluiten we en we gaan een nieuwe test opzetten, zsm, als de kweek s afgelopen. Een nieuwe tester mag zich gaan melden in het nieuwe aanbiedingstopic, we zijn tenslotte al weer even verder. Dus: Schone lei en we gaan er weer voor :0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...