Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

willem@ganjah

kan ik al zien of het vrouwelijk is?

Recommended Posts

hallo,

 

ik heb voor de eerste keer 3 zaadjes highway delight geplant(binnen), een is perfect uitgekiemt en goed gegroeid, de andere is ontkiemt maar opgegeten, en de andere heeft het zeer moeilijk gehad, groeit nu raar maar komt er misschien wel door.

momenteel zit ik met de vraag of ik al kan zien of de grootste plant vrouwelijk is, ik heb fotos genomen met een vergrootglas, dus niet al te goede kwaliteit.(ik zal proberen deze ook toe te voegen)

 

als iemand nog suggesties heeft ofzo, zeg het maar. =D

 

gallery_26823_10280_5808.jpg

gallery_26823_10280_24452.jpg

gallery_26823_10280_188344.jpg

gallery_26823_10280_74839.jpg

Edited by willem@ganjah

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel je eerst eens voor

 

maniski

Share this post


Link to post
Share on other sites

normale foto's zijn goed genoeg

vergrootglas verkloot heel het beeld als je mij vraagt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie zo niks....

 

en als je even normale foto's plaats, zet ze dan even zo

 

link van je afbeelding hier {/img]

 

grtz.

dontknow

Share this post


Link to post
Share on other sites
normale foto's zijn goed genoeg

vergrootglas verkloot heel het beeld als je mij vraagt

jah, maar het is zoiso maar gsm kwaliteit, als ik geen vergrootglas had genomen zag je helemaal niets van zo dicht, eigelijk werkt het vergrootglas best goed. inzoomen met de gsm is allesinds niet beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stel je eerst eens voor

 

maniski

oke,

 

mijn naam is willem, ik kom uit Vlaanderen en ik ben 18 jaar.

ik ben 22 mei zaadjes gaan halen in Nederland met een vriend,

en we hadden highway delight gekocht, ik heb er 3 geplant, eentje liep fout,

de andere heeft het moeilijk en het laatste doet het schitterend.

Ik ben ook nieuw hier dus ik weet ook niet precies hoe het hier allemaal zit.

Maar ik wil mijn plantjes zo goed mogelijk behandelen dus iedereen die suggesties of vragen heeft om uitleg te kunnen geven mogen dat. =D

mijn plantjes zijn geplant op 26 mei, en ik heb ze binnen staan aan een raam aan de zuid-oost kant aan een schuin dakraam.

De bedoeling is wel om na verloop van tijd om ze in de serre te zetten thuis, daar kunnen mijn ouders ze ook verzorgen indien ik weg ben.

 

alvast bedankt.

 

willem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben ook nieuw hier dus ik weet ook niet precies hoe het hier allemaal zit.

Welkom, Willem :P

Als je het welkomstbericht* (wat je als het goed is voor je neus hebt gehad) had gelezen had je wat wijzer geworden.

Oa dat DIT de plek is om je voor te stellen.

 

*

Hi willem@ganjah,

 

Leuk dat je je bij ons heb geregistreerd. ;)

 

Begin aub met het lezen van dit topic, hierin staan een korte opsomming van de regels en ik verzoek je dat goed door te lezen :) voordat je iets post op het forum.

 

Voor beginners is dit topic erg aan te raden, hier staat veel info in om goed van start te kunnen gaan.

 

Zou je zo vriendelijk willen zijn je hier even voor te stellen aan alle users? ;) Is wel zo leuk voor alle andere users zodat ze gelijk weten wie je bent. En als je tijd hebt ;) kom dan ook eens kijken op onze chat...

 

Verder wens ik je veel plezier hier op 't forum.

 

Groeten,

 

Stijlloos ;)

 

Wat betreft je vraag; Het-Grote-Man-Of-Vrouw-Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk kan je maar pas in de 2de maand zien of het een vrouwtje is,nja is niet leuk maarja

 

ikzelf had 39 zaadjes uit grasjes van een vriend geplant,zijn allemaal de 39 uitgekomen.zijn dan allemaal bij een vriend onder tl gegaan en heb er dan na 2weken 7 gaan halen.1direct bij mijn ma gezet en 6 gehouden

 

resultaat :

- van de 32 die bij een vriend staan zijn 30 al zeker mannetjes,de overige 2 zijn mss vrouwtjes (mannetjes zijn ondertussen al geliquideerd )

 

- de plant bij mijn moeder is het geslacht nog niet bekend.wss zal het ook een mannetje zijn volgens mijn vermoeden

 

- de overige 6 bij mij zijn allemaal vrouwtjes,hoe het komt B) ik weet het echt niet

 

 

het enige dat ik gedaan heb is buitengezet (behalve bij erge regen of storm,kwamen ze een dagje of nachtje binnen slapen,altijd elke dag op dezelfde tijd drinken en voeding gegeven en gelijk goed vochtig sproeien en alle dagen tussen de plant lichtjes zitten woelen en zoeken naar beestjes of andere dingen die de vrouwtjes niet mogen hebben.

 

enzow heb ik 6 vrouwtjes

 

toeval??? ik weet het niet

 

 

grtzzzz

 

gallery_26955_10420_106217.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi medegrowblowers,

Ik zit met een probleem,ik heb de kronocaine zaadjes gekocht,maar dit is mijn eerste

keer met reguliere zaden,ik heb ze 3 week voorgegroeid,en toen maar in de bloei gezet

omdat ik het geslacht moet weten,ik heb van de 15 zaadjes nog 9 over waarvan 2 zeker

vrouwtjes zijn.Er is ook nog weinig bekend over het soortje.Wie is ook met de kronocaine

bekend en kan me wat tips geven?Want ik moet ze nodig verpoten want de potjes waar ze

nog in zitten[1liter]word te klein.Wat kan ik het beste doen?

groentjes dogbos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dogbos

In grotere potten zetten misschien ?

Heb je hier al gekeken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...