Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ecrooy

in de bloei zetten ?

Recommended Posts

Ik heb op mijn balkon purple power planten staan, Ik wil ze over een maandje in de bloei zetten, zodat ze de maand augustes kunnen afbloeien ? Voor hoe lang moet ik ze twaalf uur onder een vuilnis zak zetten ? een aantal dagen ? Is dit uberhaubt5wel verstandig ?

 

Alvast bedankt !

 

Groeten,

 

Erwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er een vuilnis zak over heen doet zal de plant geen 100 % "duisterheid" krijgen dus dan krijgt ze stress je zal of een growbox moeten maken of gewoon wachten totdat moeder natuur em inelkaar knutselt maarja je kunt em ook 12 uur lang in een donkere kast zetetn ofzo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of 2 of 3 vuilnis zakken overmekaar dan is het wel licht dicht en ff de onder kant ietsje dicht maken

wel ff wat gaten voor ventilatie maken

of ff alle 3 de vuilnis zakken lek prikken met een naai naald als je ze dan overmekaar heen doet overlappen ze mekaar en heb je geen licht maar wel veel ventilatie groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je van een kartonnen doos, met an de buitenkant plastic, tegen de regen? Effe iets maken om hem op zijn plek te houden.. makkelijker op- en afhalen, genoeg ventilatie... Neem je een doos van een tv, monitor ofzo.. vraag je er effe een bij je plaatselijke wit- bruingoedhandel. Eh, een elektronicawinkel dus ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat dacht je van een kartonnen doos, met an de buitenkant plastic, tegen de regen? Effe iets maken om hem op zijn plek te houden.. makkelijker op- en afhalen, genoeg ventilatie... Neem je een doos van een tv, monitor ofzo.. vraag je er effe een bij je plaatselijke wit- bruingoedhandel. Eh, een elektronicawinkel dus ;-)

 

kijk daar zou ik dus nog nooit aan denken he ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ecrooy,

 

kzie 4 vragen in je topic staan...

toch is (lees: was) de topic te vinden in de rubriek info...

graag in het vervolg in een rubriek vragen plaatsen (zijn er 3 over het kweken)

rubriek info is, zoals de naam al doet vermoeden, "uitsluitend" voor info :wink:

 

heb de topic dus gelijk verplaatst naar de juiste rubriek,

en je zal zien dat daar al een topic staat over (grotendeels) hetzelfde onderwerp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...