Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Flipzip

Hasj via bong

Recommended Posts

Hey,

Ik zit nu lekker thuis en heb echt enorm zin om de hasj op te stomen die ik nog heb liggen.

Nu ben ik echter net gestopt met roken en heb dus niks van peuken ofzo in huis. Ik heb wel nog een mooie bong staan, dus is mijn vraag of iemand misschien weet hoe je hasj via een bong rookt?

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een stukje brokkelen in de pijpekop?

valt niet door het gaasje heen(ik neem aan dat er een gaasje in de pijpekop zit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat geen gaasje in maar zelf een stukje aluminium folie ingedaan en 3 gaatjes in gemaakt. Is wel snel op zeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zat geen gaasje in maar zelf een stukje aluminium folie ingedaan en 3 gaatjes in gemaakt. Is wel snel op zeg!

dikkere brok hasj drin doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hasj kun je toch ook onder een glas doen?(blokje aansteken, glas erover, dan rietje pakken en de rook daarmee opzuigen, dan weer aansteken etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hasj kun je toch ook onder een glas doen?(blokje aansteken, glas erover, dan rietje pakken en de rook daarmee opzuigen, dan weer aansteken etc)

lol dat werkt voor geen meter

0,0000001 mg THC per teug....

Share this post


Link to post
Share on other sites
hasj kun je toch ook onder een glas doen?(blokje aansteken, glas erover, dan rietje pakken en de rook daarmee opzuigen, dan weer aansteken etc)

 

Waarom zou je dat willen doen, rook dan gewoon een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein soort vierkantje van maken, platrollen en klein "zegeltje" uitknippen, die kun je wel goed hitten

 

/EDIT

Sorry voor de bump, niet goed gekeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ook is kan proberen: stukje Zilver folie kommetje van maken , Hasj erin,(voor mij is 0.1gr genoeg) Dan pak ik een fles Cola, door de midden knippen, dop eraf fles in je mond bij het schroefdraad, je kommentje van zilver folie met je hasj in de linker hand, en aanstekert in je rechter, en ja je snapt het al, vuur onder je folie, wachten tot ie walmt, in een dikke teug, alles opzuigen, en 10 sec je adem inhouden. Lekker spacen... pfoei :whistling :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens ik denk dat dat stukje hash nu wel op is hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...