Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kweekfreak

Cannabis en/ of hennep ?

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb een vraag; Wat is het eigenlijke verschil tussen een indica en een sativa???

En ik had gelezen over een ruderalis?

 

En ik las dat de hennepplant/ cannabisplant in de familie valt van de Hop plant.

Kan je dan niet genetisch de kwaliteiten van de hopplant overzien te brengen naar de cannabis/hennep plant?? (bijv. de eigenschap om via het wortelstelsel verder te groeien, de winter te overleven, en bloeien????

 

Weet iemand hier iets van ?????

 

Smoke soft, live hard*****

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het dan niet leuker om de genen van de wiet plant in de hop plant over te zetten zodat je 100 hoplplanten kunt kweken zonder er strafbaar mee bezig te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
euhm, ik ben hier niet volledig zeker van...maar ik denk te weten dat hop ook een verboden plant is....

Hop groeit hier overal in het wild, is echt niet verboden.

Maar ik ken niemand die iets kent van genetische manipulatie, en eigenlijk zou ik ook niet proefkonijn willen spelen voor zo'n zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sativa: groeit meestal in warmere klimaten, groeit meer in de hoogte, grotere node ruimte. langere dunnere bladeren. meestal iets minder dikke compacte toppen dan indica's met een highige energieke buzz.

 

indica: groeit meestal in de iets koudere klimaten, korte bossige plant met dicht op elkaar gepakte bladeren en takken. korte dikke bladeren. dikke compacte toppen met het echte stoned gevoel. beetje zwaar en lam.

 

ruderalis: is altijd een indica versie en bloeit uit zich zelf zonder dat de dagen korter hoevem te worden. verder is er nog niet veel bekend over deze planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...