Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
1eklaswietjunk

IEmand bekend met deze evsa.....?

Recommended Posts

hello er was weer s iets nieuws of misschien loop k wel achter... who cares....

Wou t toch delen..

 

Een nieuwe digitale balast

 

nu in nederland te verkrijgen!! superlumens!!! u kunt de

dure digitale balast van lumateck das nu voor u verleden

tijd nu in nederland te verkrijgen superlumens digitale

vsa,s!!! een nieuw merk nieuw op de markt voor een

prijswaar u vant zult schrikken!!!

goedkoper en maar toch de zelfde kwaliteit alsde dure

digitale vs,as die op de markt zijn!!

deze hebben geen irritant vantilator die herrie

maakt,totaal geruisloos,veel minder warmte geven ze af

omdat ze maar handwarm worden!!

te verkrijgen in zo wel 400watt als in 600 watt

3 jaar garantie!!

prijs :

400 watt kost 135

400 watt setprijs met kap en bulb kost 150

600 watt kost 145

600watt setprijs met kap en bulb kost 165

 

voor meer info en of af te halen kunt u bellen

hoorn 0

de rijp 0

 

 

Klikkerdeklik

 

 

 

Dan gaan we toch liever hiervoor...

 

KLikkerdeklik

Omschrijving

 

De Lumatek Electronische Ballast geeft u de mogelijkheid om met de exclusieve Super Lumen Switch de output van de ballast te boosten met 10%.

 

Een kleine opsomming van de verdere voordelen ten opzicht van een normale ballast.

 

Superstil, geen brom of andere irritante geluiden.

Klein & compact design. Een 600watt ballast weegt minder dan 4,5 kg.

Produceert minder warmte.

Meer lumen output. Tot 30% meer lumen output dan sommige oude magnetische voorschakelapparaten. Meer licht = meer opbrengst.

Cut-off circuit, De stroom wordt afgesneden wanneer er een kortsluiting wordt gedetecteerd.

Langere levensduur

 

Prijs: € 165,00

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas en helaas...... ;

 

Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.

superlumens balast!!

Kunnen de advertenties op deze pagina u misschien verder helpen?

 

 

maniski

 

ps. reageer eens op pm's ofzo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soo die advertentie was is snel weg!

 

Die superlumens verkoopt growshopnoord ook..klikkerdeklik

 

Mijn zaden kweek is een een normale kweek geworden! srry dat k je hier neit eerder van op de hoogte heb gesteld!

 

 

en toch heb k t kleine vermoede dat k ze toch heb bevrucht k loop de hele dag heen en weer door t huis dus neem die pollen mee denk soo en dat zou dan of een elmonstre man zijn of madonna, de langst bloeiende plant madanno dus dat zou missschien betekenen dat k zometeen madonna*elmonstre of madonna*madonna maakt een madonna... maar dat weet k nog niet t lijkt er heel sterk op!

 

 

Dit leest als een zwaar dubbele boodschap maar kan er niks anders van make

 

MIjn zadenverzameling gaat gewoon door!

 

Alleen koop k alles bij tot nu toe één zaadbank en k heb nog niet alles van sannie, hoop eigelijk weer een keer elmonstre freebees te krijge want heb er nog maar 1!

 

En ruile, uuh nee tog liever niet.

 

gallery_25649_9926_136763.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Die superlumen ballast is gewoon een goed kope kopie van de lumatek net als die kerel zijn tenten ik weet wie het is hij komt uit de rijp...

Hij verkoopt veel goedkope spullen die zogenaamt net zo goed zijn als de orginele.... Ik hou het lekker bij het orginele :verrygood

 

Geloof dat die kerel keshan ofzoiets hete :wOOt hijs wel aardig daar niet van maar ik betaal liever iets meer voor mooi spul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is de K van KJ...Keechan :verrygood

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een verschil tussen KJ en keechan overigens hoor Schenkie! keechan is de oude winkel van KJ, die zelfstandig met Kees is doorgegaan en aan het bouwen aan haar reputatie, KJ Products is en was de groothandel en distributeur voor ondermeer Secret Jardin, Lumatek, Gold Label, Gavita Pro etc. Sinds begin dit jaar is KJ Products als groothandel een paar honderd meter verderop verhuisd naar een pand waar meer kantoorruimte is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet enkel groothandel whazzup...

 

En 's zaterdags forummeet!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup,

 

En Keechan is nu een groothandel/growshop en importeur van de Superbox kweektenten en superlumens verlichting.

Ik weet wel wie keechan is ..en weet ook wel wie KJ is.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff overal waar die advertenties van keechan opduiken, verkoopt ie ook iets anders als rommel? net als die klote superbox dingen.. en kom op, zo'n advertentie kun je toch niet serieus nemen, al die spelvouten en onbegrijpelijke zinnen. de growshop waar ik kom heeft die tentjes een aantal weken verkocht en wil er nu alweer vanaf..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu we toch bezig zijn.

Als ik dus nu wat wil kopen bij KJ, dan moet ik dus alleen nog maar in het nieuwe pand zijn?

Ook als particulier?

 

Is Keechan die zenuwpees die in de oude zaak rondloopt? (roddelen :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is Keechan die zenuwpees die in de oude zaak rondloopt? (roddelen :verrygood )

 

Ik denk dat je ze door elkaar haalt kees A hahahahahaa

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffff stelletje oude wijven! Jllie hebben het zeker allemaal echt uitgeprobeerd en een kweek me gedraait dat jullie kunnen zeggen dat het rotzooi is???

Die balasten zijn goed! Probeer het uit voor je wat te zeggen hebt want die doen niet onder voor duurderen. De tentjes? Ja dat weet ik niet. Momenteel heb ik zelf

een tentje staan maar die gebruik ik voor paprika-plantjes en daar zit niet zulk warm licht boven. De kwaliteit is misschien iets minder maar hij voldoet wel.

En die zewnuwpees??? Nee fout, dat is niet degene die nu Keechan is. Dus de volgende gok is de juiste, 3 keer raden......

 

Groetjes Miss Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, ik heb daar al zoveel gasten zien rondlopen.

Ik wil het woord rariteiten-kabinet niet gebruiken, want ze waren bijna allemaal tof.

 

Maar een keertje (papa vertelt) was de hele bubs op bezoek bij een beurs in Spanje.

Dus er was iemand neergezet die van niks wist en alleen maar op de zaak moest passen (zijn woorden)

Die gozer was ape-stoned en ik moest hem aanwijzen waren dingen lagen en wat het waren.

En voor elk vraagje moest ie naar de KJ-jongens in Spanje bellen.

Ik was daar met vrienden en nu nog, als we in een GS komen, waar dan ook, gebruiken we de zin "Ja , luister jongens, ik sta hier ook maar, ik weet helemaal van niks, maar ik kan wel effe naar Spanje bellen"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Freud, zijn die ballasten afgegoten met hars ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai Kees,

 

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Deze hoef je niet open te maken zoals de lumatek omdat deze blijft heel dus heeft weinig zin om er in te kijken.

Misschien wel, misschien niet, in ieder geval zijn ze veilig, minstens net zo goed als de duurdere soorten en stukken goedkoper! Maar jongens hou het lekker bij het vertrouwde en dure merk als jullie niet geloven in wat nieuws. Wie niet waagt die niet wint maar dan ook niet iets af lopen zeiken dat je zelf niet eens kent.

 

xxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoef niet alles uit te proberen om er een mening over te vormen, het feit dat mijn growshop die tenten waardeloos vind omdat die tent na tent in zeer korte tijd terugkreeg, dat zegt voor mij genoeg. daarnaast was er een tijdje terug een sluipreclame topic over dat deze tenten echt helemaal geweldig zijn, door 1 van hun gebrekkig nederlands zelf geschreven. heb ze uitgedaagd 1 oogst te laten zien die in die tent is afgerond.. nooit niks meer van gehoord. dat ze goedkoop spul verkopen, oke fijn. als het kwaliteit was voor weinig geld, dan kocht ik daar m'n spullen wel, dan had ik niet een mammoth van 2100 euro gekocht maar voor de helft een habbi babbi tent bij hun. ik koop nergens iets als ik er geen vertrouwen in heb. leuk voor iemand die denkt dat je beter een zo goedkoop mogelijke set-up kunt halen, dan hebben ze hun spulletjes toch weer kwijt weten te raken.. ik betaal liever 10 euro meer voor een vsa/evsa dan 10 euro minder, want dit staat vaak regelrecht in contrast met de kwaliteit.

 

maargoed dat is mijn mening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het topic ging over de VSA, toch?? :verrygood niet over KJ of een of andere geimporteerde importeur met krakkemikkig nederlands...

 

Ik ken de VSA niet maar zou voor een paar tientjes meer voor de vertrouwde lumatek gaan, een andere VSA kan net zo goed of misschien beter zijn maar ik kies toch liever voor een vertrouwd en in mijn ogen een goed merk.

Maar als er een betrouwbare test is waarin deze gelijkwaardig is aan de lumatek dan twijfel ik toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou weer wat om te testen zou ik zeggen, de levensduur is moeilijk te testen natuurlijk, of deze ook jaar na jaar veilig blijft, oogst na oogst veilig blijft, dat zal de toekomst uitwijzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
verkoopt ie ook iets anders als rommel?

 

Ja oa. , secretjardin's, lumatek's,......net zoals elke andere growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu we toch bezig zijn.

Als ik dus nu wat wil kopen bij KJ, dan moet ik dus alleen nog maar in het nieuwe pand zijn?

Ook als particulier?

 

jep op de JP-Poelstraat 2 in de Rijp.(ook als particulier) :)

 

 

 

Als iemand er eentje heeft wil ik hem wel even doormeten. :P

Ook het veschil in prijs met de Lumatek dimbaar is minimaal.

De Lumatek dimbaar is al een tijdje geleden in prijs verlaagd en wordt nu aangeboden voor €175. (€10 verschil).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als iemand er eentje heeft wil ik hem wel even doormeten. :P

 

Keechan zit om de hoek bij...loop afstand :)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keechan zit om de hoek bij...loop afstand :)

 

Soms is de afstand niet overbrugbaar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soms is de afstand niet overbrugbaar :)

 

goeie ervaringen mag je delen, slechte ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag je er een aan frans...die heeft ze ook :)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar zit er ook 5 jaar garantie op?

Want dat lijkt me voor de Lumatek een redelijk USP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...