Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thommytt

2 X Big Budha Cheese

Recommended Posts

Hallowa,

 

Bij deze wil ik een rook verslag met jullie delen :whip:

 

Ik heb een mooi pakketje van mijn maatje op afstand ontvangen.

Bij het open knippen van de strijkzak kwam er een behoorlijk sterke lucht me neus in.

Ik heb jaren lang weinig geroken maar sinds me neus amandelen zijn gesnoeit paar weken terug is er een wereld voor me open gegaan :lol:

 

De geur uit het zakkie kwam mij totaal niet bekend voor.

Ik kon de cheese geur niet herkennen maar vond wel dat er inderdaad een lavendel achtige geur met een vleugje citrus geur me neus in kwam.

Opzich best aangenaam maar had het zakje bij me pc liggen en ik zat voor de tv en ik rook het daar nog steeds en dat is zoon kleine 4 meter.

Zakje was overigens gewoon dicht en goed gesloten <_<

 

Oke de smaak dit is ook iets wat ik nog nooit eerder heb geproeft.

Eigen zoals hij ruikt maar dan net even iets anders het is heel moeilijk uit te leggen.

Wat ik wel vond toen ik 2 a 3 trekkies genomen had leek het net of ik mijn bek had gepoetst met tandpasta of een heet keelsnoepje of een mentol sigaret had gerookt.

Een hele frisse smaak had ik totaal niet vies en anders dan je hebt na het roken van een gewone peuk.

Was een sensatie apart dus maar wel fijn.

 

De werking ik vond het zelf een erg milde soort. Ik merkte na de eerste paar trekkies dat ik lichte tintelingen voelde vanuit mijn voeten.

Hier hou ik van meestal betekend dit pijn verzachtend dus geschikt voor de medicinale rokers.

Na de hele joint te hebben gerookt voelde ik me happy maar was niet knetter stoned meer wat high maar redelijk mild.

Ik voelde me fijn en kon gewoon mijn ding doen dus was niet aan de bank gekluisterd (coutchlock) Dit beviel me wel want heb zelf altijd hele sterke soortjes.

 

Het ''matriaal'' was zeer goed gedroogd en zeker niet te snel het kruimelde perfect (in mijn ogen dan)

Wel bleef het gigantisch plakken aan me klauwen dit was wat minder want ruik het nu nog na 3x handen wassen B)

De toppen waren klein en lekker compact hier hou ik van dus dit was ook zeker een pluspuntje.

De toppen zagen er donker groen uit met niet al te veel haren. Kortom zag er goed en zoals gewenst uit.

 

Ik had graag foto's willen maken maar zit met het probleem dat mijn gsm voor de 2e keer opgestuurd is ter reparatie.

Dus als ik de kans nog krijg zal ik ze zeker maken om ze als nog te tonen. Heb natuurlijk niet alles in 1x opgerookt dat zou zonde zijn.

Test zakjes bewaar ik altijd om het nog een beetje te curen zoon 3 a 4 weken. Daarna rook ik het nog is om te kijken of er verbetering is gekomen.

 

Mijn eind conclusie is dit wietje is goed te roken overdag of als je net uit je nest komt (indien je smorgens rookt)

Om lekker even onderuit te gaan zitten vind ik hem minder geschikt. Maar heerlijk als je nog het een en ander te doen hebt.

Ik geef het als cijfer een dikke 7+ Omdat ik het een erg fijn wietje vind en smaakt goed en ruikt fantastisch.

En omdat ik van medicinale wiet hou beviel deze me best wel goed. Vond dat ik me best wel oke voelde na een jointje met dit soortje.

Toen ik later een 2e rookte had ik hem lekker zitten maar kon evengoed nog steeds alles doen.

 

HEERLIJK WIETJE DUS!!! Of ik hem zelf zal zetten? Mja denk het wel als ik de kans krijg en als ik een ronde ga doen met van alles en nog wat :lol:

Nou ik ga er een eind an breie. De foto's houden jullie te goed van me. Misschien over 3 a 4 weken zal ik nog een verslag hier plaatsen na het curen dan plaats ik wel foto's.

 

Gegroet allemaal!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

 

Thnx voor je verslagje man!

Vind het ook een sensatie om te roken dit <_<

Heb hem al aan een aantal mensen laten ruiken en proeven maar die zeggen ook dat ze zoiets nog nooit hebben geroken/rookt B)

Leuk dat hij je iig bevallen is!

Even curen doet ook goed.. Had een paar toppies in een weckpot gedaan en die zijn een stuk witten en ietsje minder crunchy dan de net gedroogde..

 

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb echt al mega veel soortjes uit geprobeerd maar deze spant de kroon qua geur <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej kwekers. afgelopen weekend mijn weegschaal teruggekregen en meteen alles op de weegschaal gelegd ! zacht zelf dat het niet zo veel was.. rond de 30gr ofso maar heb me gelukkig ontzettend vergist ..

totale gewicht is uiteindelijk 87,56 gr overheerlijke big buddha cheese

denk dat het in total zo'n 95 a 100 gram was aangezien er ook al wat is weggegeven en opgerookt:)

al met al zeker geen slechte ronde

0.67 gr/w en dat voor een hazeafstammer ;D

 

 

momenteel stain er 3 adh47, 2lr ah en 2 pp auto in het hokkie.ben er nogniet uit of er een veslag van gaat komen.

gr

 

T

Share this post


Link to post
Share on other sites
totale gewicht is uiteindelijk 87,56 gr overheerlijke big buddha cheese

0.67 gr/w

Netjes toch! We heten niet allemaal Torsti. Denk dat ik dat niet eens ga redden in mijn huidige/afgelopen ronde

 

ben er nogniet uit of er een veslag van gaat komen.

Ah joh, natuurlijk wel!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey thommy,

 

dat dacht ik al man! kon het maar niet geloven haha :) erg netjes vind ik, hoop dat ik ook zoiets haal ... bang afwachten! :P

 

lijkt me een topwietje, helemaal top gekweekt, niets op aan te merken op je topic, misschien dat er daarom ook wat minder gereageerd werdt. ik blijf je in elk geval volgen, en hoop toch nog iets te zien van de huidige ;) !

 

Groetjes Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...