Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flipkip

ze controleren je, weten alles en controleren alles

Recommended Posts

binnenkort komt naar boven dat je niet op water kunt lopen, let maar op!!

 

Het kan! KLIK!!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

komop jezus, aan die waterscooter hangen, je waterdichte schoentjes aan en gas erop! al die boeren die 'm aanmoedigen en het ondertussen op camera vastleggen, erg geloofwaardig :verrygood

 

wel een gruwelijk vet filmpje overigens :wOOt zal morgen de tuin vol laten lopen met 5 cm water en dan van de ene kant naar de andere rennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zullen we het dan maar op New World Order Gooien?:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alsof we een eigen keuze hebben.. zonder mensen die in complot theorieen geloven

zouden er ook geen mensen zijn die niet in een complot geloven. Voor mij is het

allemaal het zelfde als je zegt dat je gelooft geloof je dat is alles wat er is.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alsof we een eigen keuze hebben.. zonder mensen die in complot theorieen geloven

zouden er ook geen mensen zijn die niet in een complot geloven. Voor mij is het

allemaal het zelfde als je zegt dat je gelooft geloof je dat is alles wat er is.

 

groet rodney

 

ik geloof ook dat het zo in elkaar steekt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cpmplotdenkers... je wordt er zo moe van.

Ik kan nog niet eens voor mijn vriendin verborgen houden dat ik vreemd ga.

Maar er schijnen wel hele organisaties te bestaan die mega-zaken geheim houden.

 

vervelend hé, schaamluizen.

 

tetteman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahahahaaa Tets!! die is goe man!

 

Nu ff serieus, er bestaan nog steeds mensen die denken dat door een stelletje moslims de WTC torens met praktisch vrijeval snelheid zijn ingestort? Ik denk dat ik toch maar weer eens de fabeltjeskrant moet gaan kijken....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wonderlijk ook altijd dat de complotdenkers zichzelf als 'verlichten' beschouwen of als de enigen die wakker zijn.

De rest is allemaal kuddevolk en meelopers.

 

Van de week kwam ik op een site van holocaust-ontkenners terecht.

Dezelfde retoriek, halve waarheden en semi-bewijzen als bij alle complotdenkers over 9-11, gelande marsmannetjes en de eeuwig brandende gloeilamp

Excuseer!

 

Lees even mijn teksten na! Waar maak jij dat uit op???

 

Het is je vrij om in dit topic te reageren, of ook niet....

 

Maar als er mensen met vragen zijn, waarom mogen ze die dan niet stellen?

 

Of moeten we alles aannemen wat ons verteld wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vervelend hé, schaamluizen.

 

tetteman

Of parasieten!

 

Geloof bestaat niet om meer macht te krijgen.

Geloof ontstaat vanuit mensen zelf.

Alle, en echt alle volken hebben een geloof. Ook hen die totaal geisoleerd geleefd hebben.

Marx zei ook niet Religie is opium VOOR het volk, maar VAN het volk.

Hij doelde daarmee op het feit dat mensen voor zichzelf een geloof creeren om het leven en de dood draaglijker te maken.

Dat er mensen zijn die van het geloof misbruik maken, zoals in de Katholieke wereld of in welke godsdienst dan ook, dat staat als een paal boven water.

En daarom moet je machthebbers (van welk pluimage dan ook) altijd goed in de gaten houden.

Maar er zit bij geloof niet een gedachte achter van "He, weet je wat? We gaan een geloof beginnen en dan houden we de boel onder de knoet"

Dat is zo'n simplistische borrelpraat van LOI-atheisten (en ik heb zelf geen geloof dus ik loop niks te verdedigen)

Over een dogma gesproken, maar dit terzijde.

 

En de Paus heeft helemaal niet alsnog erkend dat de aarde rond is.

De kerk aanvaardde deze theorie al sinds eeuwen.

Wel heeft de Paus aangegeven dat Galileo onrecht is aangedaan door de inquisitie.

Galileo verklaarde dat de aarde om de zon draaide en niet omgekeerd.

Maar ook dat aanvaarde de kerk eigenlijk al snel als wetenschappelijk feit.

Maar veel kerkelijke instanties wilden de inquisitie niet afvallen, vandaar dat Galileo nooit vrijgepleit werd.

Maar toch behandel jij een ander hoe je zelf denkt behandelt te worden, want zo verlicht kom jij ook niet over. Vrij aanvallend, daarna wel beter uitgelegd , maar je tweede reactie vindt ik ongepast.

 

ps:Het was de derde die ik bedoelde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar worden sommigen niet alleen heel warrig van teveel blowen.

Maar komt er ook paranoia om de hoek kijken.

Ineens denken ze dat alles om hen draait.

 

Misschien moet de naam "Filosofie & Psychologie" wel veranderd worden in "Fylosofie & Psychiatrie"

 

In een vrij land staat het mensen vrij om in de grootst mogelijke onzin te geloven en te verkopen.

Een zegt dat de gaskamers niet bestaan hebben, de ander dat 9-11 een inside job was.

In mijn ogen allemaal mensen uit dezelfde categorie.

Schijnbewijzen, nul wetenschappelijk inzicht en vooral heel hard schreeuwen dat het een complot is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloven is zo breed he....

 

waar begint het en waar houd het op?

 

geloven van je kind.............................. geloven van media......

 

tja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg dude.... sinds wanneer kunt gij zonder twijfel weten wat er in iemand anders omdraait, wat je nu zegt zijn je angsten , geen feiten!

 

Het enige wat ik hier zie, zijn mensen die vragen hebben en betweters(ik reken mezelf bij de betweters).... en geen een van de twee zal op deze manier een stap verder geraken.

 

Ooit van geduld gehoord? Wacht het juiste moment af en ze zullen je horen, maar iemand die niet wil luisteren zal dat niet en dat geld voor iedereen.

 

Dus aub stop jij ook met te oordelen en laten we on topic bijven.

 

Controleren ze ons? Ja of neen?

 

Hebben we nog privacy? Ja of neen?

 

Hebben we nog vrijheid om te denken? Ja of neen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang jij nog steeds je door weed benevelde stukken kan publiceren hier, zal het allemaal wel meevallen met die controle en het niet meer vrij kunnen denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet dat we geen vrijheid hebben, het is alleen dat de keuzes kleiner worden en meer gestuurd.

 

Door sub cultuturen die worden voortgedreven door de media, vooroordelen, stereotypes en ga zo maar voort.

 

Wat een mens kiest voor zichzelf is zijn ding, alleen breekt mijn hart als ik de natuur zo verwoest zie worden.

 

Dus als individuen geen respect voor zichzelf hebben, hebben ze dat ook niet voor een ander of voor hun leefomgeving.

 

Je weet toch dat 95% van wat je doet onbewust is..... en dat onbeuwste is net heel beinvloedbaar....

 

@Kees A: bedankt om het gesprek weer op te nemen :wOOt alleen zijn ze niet weed beneveld :verrygood

 

Controleren ze ons : JA

 

Hebben we nog privacy? NEEN, met 6 linken tussen mensen kan je iedereen op aarde linken.

 

Hebben we vrijheid om te denken? JA, als je niet zomaar aanneemt wat je gezegd wordt en kritisch naar je eigen waarheid zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

they watch you

 

('('-('-')-')')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het er niet uit halen, als wat je wilt pakken dieper ligt dan je handen kunnen graaien;)

What im tryin to say: Wil je deze manier van denken/leven , überhaupt veranderen; zal je moeten zoeken&veranderen in human kind.

Het hele systeem (waar we nu over aan het klagen zijn :P ) , is voortgekomen uit de vooruitgang van wijzelf.

voor er dus ene oplossing zal zijn voor wat we hier nu zien als het probleem.

moeten mensen eerst accepteren dat er een überhaupt een probleem is.

 

en aangezien de meeste in de ontkennings fase blijven hangen;)

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, dit is een beetje 'illuminati-achtig''

heb me hier erg veel mee bezig gehouden, en weet hier ook menig meer over dan de meeste mensen.

 

't is idd zo, niets is wat het lijkt, het gaat allemaal veel en veel verder dan we daadwerkelijk denken.,

misschien dat er iets positiefs wacht in 2012, maar dat ligt helemaal aan de mensheid zelf.

wie zijn wij eigenlijk om zogenaamd 'de baas' te zijn over de aarde? want we zijn ook maar zoogdieren, dus DIEREN.

klinkt misschien waus ofzo maar ik vind niet dat de mens rechten heeft om dat te doen.

het enigste wat de mens hier zal achter laten is een grote puinhoop, in de laatste 100 jaar is de uitputting enorm toegenomen.

wat doen we als alles op is?

 

maar ja, kijk er zijn meer negatieve dingen in 't leven dan positieve.. dus probeer er 't beste van te maken, geniet van de positieve momenten in 't leven.

en hou je niet teveel bezig met deze dingen, op een gegeven moment word je gewoon zwaar paranoide ( ik kan het weten :P )

 

Ik heb een andere kijk op 't leven, 't liefst zou ik de mens back 2 basics zien, wel met de intelligentie van deze tijd.

maar geen huizen, electra , computers, regeringen etc.. gewoon in de natuur, 't regenwoud ofzo.. ( met een hectare wietplantjes om je heen :( )

dit is ook een doel waar ik naar toe werk..

 

centjes verdienen, geliefden overhalen, en leven zoals het hoort, in da nature! :whistling

 

HIPPYGEDACHTES! ;)

 

 

Roffa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me af hoe deze complot theorieen in stand blijven?

het is denk dat het goed is dat je dingen in vraag stelt

 

maar als je ziet dat we behoorlijk beschaafd zijn en al lange tijd scheiding der machten hebben

juist om een democratie mogelijk te maken. en we "de 4de macht" = de media hebben de alles nog eens controleert

(en mijn pa werkt voor een televiesie maatschappij en kan je zeggen dat ze op een paar kleine foutjes na altijd de waarheid vertellen)

 

dan heb je je antwoord waar je moet bij neerleggen

 

we komen van een theemutscultuur waar iedereen zijn leven voor hem bepaalt werd

maar nu kan je zelf kiezen wat je doet en iedereen mag zich politiek engageren

 

dus als je egt nog zo'n dingen gelooft, studeer wat politiek ( waarna je je theorien waarschijnlijk aan de kant zal leggen)

en ga ervoor om zelf alles te besturen

 

en btw als de media zou gecontoleerd worden, waarom zouden er dan ook zoveel negeatieve aspecten van de regering aan bod komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet dat de politiek onze belangen vertegenwoordigt. Ze voeren uit waar ZIJ zin in hebben, allemaal om geld.

 

En wat is geld tegenwoordig? Schuld?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ik vraag me af hoe deze complot theorieen in stand blijven?

het is denk dat het goed is dat je dingen in vraag stelt

 

maar als je ziet dat we behoorlijk beschaafd zijn en al lange tijd scheiding der machten hebben

juist om een democratie mogelijk te maken. en we "de 4de macht" = de media hebben de alles nog eens controleert

(en mijn pa werkt voor een televiesie maatschappij en kan je zeggen dat ze op een paar kleine foutjes na altijd de waarheid vertellen)

 

dan heb je je antwoord waar je moet bij neerleggen

 

we komen van een theemutscultuur waar iedereen zijn leven voor hem bepaalt werd

maar nu kan je zelf kiezen wat je doet en iedereen mag zich politiek engageren

 

dus als je egt nog zo'n dingen gelooft, studeer wat politiek ( waarna je je theorien waarschijnlijk aan de kant zal leggen)

en ga ervoor om zelf alles te besturen

 

en btw als de media zou gecontoleerd worden, waarom zouden er dan ook zoveel negeatieve aspecten van de regering aan bod komen?

 

Gaarne zich eerst ff voor te stellen & dat kan hierzo :rofl

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn meerdere soortgelijke topics. Zo negatief als de Tps dat stelt

wil ik niet, maar wat voor mij zeker is, is dat: Kapitaal regeerd.

Dat is en was altijd al zo.

 

 

gr, Zappi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn gevoel zit er nog teveel macht bij te weinig mensen...

 

Verder geloof ik niet in een repressief beleid, maar een eerlijk/ open/ inspirirend beleid...

 

Deze elementen zie ik niet of weinig aanwezig in de politiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...