Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BaLZa

Anti idle op IRC + dictatuur rules

Recommended Posts

//edit andermans teksten quoten van de chat op het forum wordt NIET op prijs gesteld.

 

[20:59] * You were kicked from #wietforum by Bl0wer (|DarkWhite|)

 

Als je al niet even een halve minuut je ogen op wat anders mag houden tegenwoordig wordt het wel verdomt lastig chatten :x

Thanks bl0wer! You rock! (op metallica en anouk whiii )

het blijft moeilijk om macht niet te misbruiken he.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood ten eerste is het bijzonder onbeleefd om te quoten van een chat (dat gaat niemand iets aan behalve degene die aanwezig zijn) en ten tweede kun je bl0wer ook gewoon vragen waarom dat was. Machtsmisbruik he? Laten we eerst bl0wer eens aan het woord laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had alleen de teksten gequote in zoverre het nodig was om aan te geven dat ik binnen een zichtbare minuut wilde reageren maar bl0wer sneller was met me alweer kicken, en ik was 3 minuten ervoor gekickt voor anti idle (correct) dus weinig twijfel over wat de reden was. het het stadium "met bl0wer praten" zijn we al een stukje voorbij, maar daarvoor had je vaker op irc moeten wezen om dat te weten.

 

Maar whatever, het is hier op het forum al zo, nu ook op de chat, het zit iig weer op 1 lijn alleen is de laatste gezellige plek van wf nu ook omzeep.

Helaas pindakaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier onder de Chatregels nog maar eens tot in den treuren herhaald, de regels zijn heel simpel. Hou je eraan, kan je dit niet dan krijg je kick en bij herhaling krijg je BAN. Moeilijk is het niet, toch?

 

Er word gevraagd je te gedragen en als je langer idle bent dan log je af, ANTI-idle maatregels verhinderen ons om na te kijken hoelang je idle bent en dan gaan we er gewoon vanuit dat je al uren AFK bent. Wil je dit vermijden zet je AUTO-rejoin UIT en ANTI-idle af.

 

Ik sluit dit topic en verwijs door naar de chatregels.

 

De chatbox is een soort verlengstuk van Wietforum. Hij wordt beheerd door Wietforum mods en leden. Op de chat zijn ook regels van toepassing:

  • Alle toepasbare regels die op wietforum gelden (wat betreft taalgebruik, respect, handel etc.)
  • Idlen is niet toegestaan langer dan 2 uren, waarna je van de chat gekickt kan worden (omwille van het toezicht zijn channel mods van deze regel uitgezonderd)
  • Bij zware overtredingen kan een chat ban ook gekoppeld worden aan een wietforum ban

Verder stellen we het niet op prijs als gelogde chat (uit haar context) op het forum geplaatst wordt. Dat is dan ook niet toegestaan.

 

Hou het gezellig op de chat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...