Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mooie sea of cola's Amnees :D

Dat gaat weer een mooie worden man!

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, i love it!

 

Die gele blaadjes, heb je daar een verklaring voor? Ik heb dat nl ook op een plaats. Een paar planten op een plek hebben dat en de rest niet, telkens dezelfde plek. Dacht al eens dat er water bleef staan ofiets, maar ben er nog niet achter.

 

Amnees aan de canna? jij was toch van de Hy pro?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep hy-pro icm aptus. sprak iemand die met enkel canna flores a en b heel erg goede resultaten boekte. zonder boosters. dus wilde dat ook wel eens proberen om het heel erg basic te laten, heb er erg lang over nagedacht en vanalles mee laten wegen in m'n beredeneringen over wat beter zou zijn. uiteindelijk toch ervoor gekozen om met fosfor en kalium aan de gang te gaan, en gebruik de topbooster erbij om die stoffen beter opneembaar te maken. hoop dat ik er niet te laat mee begonnen ben. wel moet ik zeggen dat het de plant goed heeft gedaan zoveel stikstof toch zich te kunnen nemen in de eerste weken. lekker lange toppen waarvan de helft aaneengesloten toppen zijn van 30/40/50 cm en de rest heeft wat open plekken. onderin zit ook zat. ben benieuwd, rondje met bac gedaan en nu weer, tegelijkertijd dus dit mammothje met erg weinig flesjes. daarnaast ga ik op andere plekken lekker met hypro a en b icm aptus werken, zoiezo op mapito, en ook op aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig komt hier helaas geen update....

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

....amnees :wave: ...het zal toch niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

High....

 

Ik denk een maand of 2 op wintersport van zn bescheiden opbrengst van de afgelopen rondes........

 

 

Ten minste dat hoop ik voor hem!!!!

 

 

Laterrrrsss.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was toch ook een kleine amnees op komst, of wat? Ik hoop in ieder geval niet dat hij nu in een staatshotel zit :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo? Amnees waar blijf je?

 

 

Voorlopig komt hier helaas geen update....

Hoezo? Moet ie brommen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zit nie vast o.i.d....

Kom vanzelf weer terug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wachten af, thanks voor je reactie Tim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht al dat ik iemand's allesverkeerdgaandzienendenafkeurend commentaar miste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh niks aan de hand, gewoon een ban. inmiddels na de 2 pp rondjes nog 2 amnesia rondjes gedraaid. en het gaat super nu. nog steeds dezelfde aarde, lampen, filters noem het maar op. rondje met amnesia was 8,8 Kg geworden. en moest laatst genoegen nemen met 9,5 kg! dat is dik 500 gram/m2 in dit simpele hokje.

 

gallery_25783_10210_4020018.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nicee mannn!! dan praat je over leuke bedragen!!

gebruik je nog steeds dezelfde voedingslijn?

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gab, fijn je weer te zien.

 

Post maar weer raak he :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi mooi

trg killotjes kweken!

 

Veel sucses!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees is back!

 

maarre...

 

Zijn die steunnetten nie een vreselijk kut werk bij het oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, steunnet is een must voor de kg kwekert. gewoon kapotknippen en volgende ronde nieuwe bevestigen.

 

voeding heb ik eens canna groei en bloei(2K) geprobeert en dat beviel super. wel na een paar weken bloei met P-boost en 2 weken later K-boost, en een week later alle voeding afbouwen. van 1.8 naar 0.5 in 2 a 3 weken tijd. pH starten met 5,8. in bloei 6,0. zodra ik met K-boost begin naar 6,2 en hoger naarmate het einde nadert. maargoed je hebt weinig aan zo'n schema want elk hok is anders, en dit werkt bij een amnesia stekje goed.. maar misschien met een ander plantje niet.

 

aarde word opgewaardeerd met bio supermix. iedereen die onnodig met aarde zeult zou dat spul er eens doorheen moeten gooien ipv de aarde weggooien. deze aarde doet het nu al een jaar prima zolang je 'm blijft opwaarderen. sterker nog, de resultaten worden bij mij alleen maar beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar de planten stoten toch ook weer afvalstoffen en zouten e.d. uit? Dat hoopt zich toch op na verloop van tijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_25783_10210_4020018.jpg

 

Kijk dat zijn puistenkoppen!

 

Dat van de aarde deel ik niet,in zie duidelijk verschil in stamdikte de eerste run.

Maar ik gebruik dan ook een andere merk modderbral,maar ksnap het wel ik werk maar met 6zakjes :rolleyes:

 

Heb je nog een 1000Watt draaitje gemaakt en hoe was die??

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja wellicht dat je in theorie beter verse aarde kunt pakken (wat is eigenlijk de definitie van verse aarde??)

maar met 9,5 kg Amnesia krijg je mij echt niet aan het twijfelen over of ik het wel juist doe met aarde opwaarderen. en 6 of 60 zakjes dat staat hier zelfs nog los van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...