Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zo, al die tijd geen updates geplaatst, nu tegen het einde der tijd toch maar weer is wat laten horen!

De LSD's zijn bijna klaar, morgen gaat de 1e om!

De andere moet nog een weekje ofso, maar heeft al aardig wat rotte plekjes!

 

Wat kan ik erover zeggen, tja , het zijn ongelooflijke struiken geworden!

Het dak van de kas is geraakt op +-4 meter <_<

 

Ik laat de foto's het woord doen !

 

med_gallery_23743_10244_1547856.jpg

Begin augustus

med_gallery_23743_10244_3037252.jpg

vandaag !

med_gallery_23743_10244_2766090.jpg

med_gallery_23743_10244_2332850.jpg

med_gallery_23743_10244_717769.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

high,

 

sjonge wat een bomen heb je daar!!!!!

koop alvast al maar een motorzaag om die neer te leggen B)

 

ik ben ook wel enorm benieuwd wat je van die lsd gaat vinden, ik ben namelijk zelf ook al bij barneys aan het kijken geweest wat het gaat worden voor de volgende draai.

er staan zoveel mooie soortjes tussen dat ik al niet meer weet welke ik wil <_<

 

grtzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazzelaar! Ik wil ook 4 meter hoogte!! En eigenlijk is dat nog te weinig voor een beetje wietplant <_<

 

Is de kas geventileerd of niet meer in gebruik?

 

Als ik het zo zie is het een mooi potent wietje geworden.. Blaren zal je krijgen op je vingers! haha

 

Ben benieuwd naar de opbrengst per plant B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn een paar ruitjes die aan de bovenkant open kunnen, dus optimale ventilatie heb ik niet... Moet het doen met wat ik heb! Verder ben ik erg te spreken over Teldor van Bayer... Deze heeft er wel voor gezorgd dat ik minder last van toprot heb dan vorig jaar!

 

Ik denk dat de opbrengst tussen de 500g en 1000g zal liggen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bomen heb je daar staan in je kas.

 

Lekker knippen van t weekeinde dus.

 

Geniet er van.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, vandaag 1e paar uren geknipt!

Zijn nu op 1/4 van boom 1 ongeveer! 1kg nat is het resultaat , dus gaat lekker! Nog 0,0 % rot tegen gekomen, dus super!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit twijfelen om de rest ook om te halen, heb vandaag met vergrootglas foto's gemaakt, thricomen zien er toch wel een beetje milky uit! nu +- 8 a 8,5 week bloei gehad!

 

Dus wat zeggen jullie ?

 

med_gallery_23743_10244_172193.jpg

med_gallery_23743_10244_618596.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kleur van de thricomen kan je niet echt zien aan de hand van deze foto's, maar mijn stelregel is dat je ze moet laten staan tot rot het niet meer toe staat, of tot 80-90% van de haren bruin zijn.. In de kas verkleuren de haren namelijk niet bruin door regen etc. Als ik je bovenstaande foto's bekijk zou ik ze nog een weekje laten staan..

 

Een kilo nat is +-200 gram droog <_<

 

Verder toppie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi topic!!

Mooie dames ook,,,,flinke <_<

 

Ik heb mijn LSD zaden weggeven,,,,mijn tante is er mee bezig nu,ben benieuwd

heb nog andere LSD liggen maar dat is van BOG seeds ,,,,(LifeSaver x Diesel)

 

geniet ervan dude

 

greets,

hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou maar 20 van zulke bomen in je achtertuintje hebben :offtopic dan ben je maanden bezig met knippe man

maaruh propz naar jou planten man! damn :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je kan . moet je ze zo lang mogelijk laten staan

scheelt een hoop in opbrengst

 

veel plezier met knippen igg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor al jullie reacties !

 

De 1e LSD is geoogst ( rechter op de foto )

Ik heb deze plant is stappen geoogst, zo waren er het 1na laatste weekend in oktober (24 oktober ) al verschillende toppen ECHT klaar, en de rest nog wat langer laten staan waarvan de haartjes nog niet volledig bruin waren en toppen nog niet hard aanvoelden... Deze heb ik toen in de loop van de week & zaterdag 30 oktober geoogst...

 

Het overige & de wat kleinere toppen heb ik nog aan laten dikken , wat denk ik voor een ongelooflijke opbrengst gaat zorgen... Dit kwam denk ik mede doordat ik de grote rijpe toppen eerst heb geoogst, waardoor er bij wijze van spreken meer energie in de kleinere toppen werd gestopt ! In het verleden knipte ik hele takken af, echter heb ik het nu dus stap voor stap gedaan, wat dus meer tijd kost, maar je ook meer opbrengt!

 

Heb gister weer een gedeelte aan toppen geoogst... 1,5 week geleden waren dit topjes die totaal niet de moeite waard waren om te knippen, echter nu waren het weer volledig volgroeide toppen! Er staat nu nog wel een beetje, niet veel , bij elkaar denk ik wel 50g droog...

 

Foto's vd oogst houden jullie tegoed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een bomen ongelofelijk :verrygood

en ook nog zonder rot !

je zult een gelukkig mens zijn haha

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff, wat een kas.. en planten niet te vergeten

 

En dan te bedenken dat er al mensen jaloers zijn op mijn kas(je)...

Ik ben nu ook jaloers :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

High!

 

Thnx voor de reacties :verrygood

 

LSD 1 is helemaal geoogst & gedroogd!

med_gallery_23743_10244_4058944.jpg

Dat was dr voordat ze omging...

 

Het resultaat is verbluffend vind ik zelf :smoke

902 gram droge, knetterharde toppen !

 

LSD 2 ligt momenteel nog te drogen, echter gaat deze vanwege de rot niet veel opbrengen... denk rond de 250 gram... Deze plant stond dan ook met minimale ventilatie niet gunstig...

 

Het rookverslagje :

 

Geur; erg sterk, heeft wat weg van noten, met een kleine zoetige bijgeur.

Smaak ; zacht in de keel, hele zoete nasmaak die je uren blijft proeven.

Effect ; sloeg erg snel in, zit een beetje tussen stoned en high in... Mn armen en benen werden erg zwaar, maar tegelijkertijd werd ik erg lacherig...

 

Het is een heerlijk rokertje !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow ganja.. thats a huge plant! :smoke

kheb gistere mn zaden voor 2011 besteld.. 12x Purple widow..Male&Female door elkaar mja..ik hoop toch dat er aardig wat vrouwtjes bij zitten :verrygood

 

ik ga je volgend jaar zeker weer volgen

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie ik ze graag! :verrygood

 

Volgend jaar ga ik je proberen te overtreffen met één plant.. Mijn beste staat tot nu toe op 800 gram droog van een plant.. De hoofdprijs heb je dus al in je zak.. Bij mij helaas dit jaar niet gelukt door rot..

 

Groet! PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danku allen !

 

@ PK

 

Het vreemde ervan is dat ik dus 3 van deze planten had staan...

 

- De Himalaya Gold viel wat tegen qua toppen, hoop ook ingevroren voor hasj maken... Van deze 300g droog ! Bij deze plant zat ook een hoop rot...

- Die LSD van die foto s'avonds was dus echt een knaller, bijna geen toprot te bekennen, alles in stappen geoogst en allemaal harde toppen, niks fluffy... Hoe het zo kan, geen idee, gewoon een resistente pheno denk ik!

- Die laatst geoogste LSD valt dan weer heel erg tegen... beetje tussen hard en fluffy toppen in, ruikt wel erg zoet, en gewoon erg veel rot.

 

Wat mij opgevallen is, en waar ik dus ook doelmatig mee getest heb is het gebruik van Teldor van Bayer... Dit heeft naar mijn idee erg goed geholpen, mits je het goed doet vanaf het begin van de bloei :verrygood

 

Volgend jaar wil ik toch een ander soortje gaan proberen, die toch wat vroeger klaar is. dit jaar eigenlijk bewust voor de LSD van Barneys farm gekozen omdat deze vermeldden dat ze half september klaar waren! Nou , maak hier dus maar eind oktober van! ( 6 weken verschil )

 

Wat voor soortje ga jij volgend jaar nemen in je kas ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...