Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kingsmoker34

Wanneer gebeurd er iets?

Recommended Posts

Heey,

 

Ik heb nu een kweekje binnen gedaan onder 250watt hps...

Toen daarna nog een keertje buiten gekweekt. Dus opzich onderhand wel al wat ervaring met het kweken van onze groene vrienden.

 

Nu heb ik planten die ongeveer 3weken voor het raam stonden onder een tl'etje geschoven. Gelijk maar 12/12 gezet. Daar staan ze nu ongeveer 10dagen onder, in een kast, dus perfect licht/donkder. Nu zie ik nog steeds geen enkele bloeiverschijnselen. Ze groeien alleen wel als de neten. De tl hangt er over het algemeen maar 3cm boven.

 

Nu vroeg ik mijzelf af wanneer die planten nu eens de bloei ingaan? Met mijn HPS ging het voor mijn gevoel veel sneller, toen waren ze na 10 dagen al dik aan het bloeien. Ligt dit aan de tl of moet ik gewoon meer geduld hebben?

 

Greets,

 

Kingsmokaaah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even geduld, wacht minimaal twee weken voor je je op je achterhoofd hoeft te krabben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kingsmoker!

 

Dat ze groeien als de neten komt denk ik dat ze wat weinig ligt hebben, je zegt dat je ze onder 1 tl hebt??

Waarom zet je ze niet onder je 250 watter??

En bloeiverschijnselen... denk ook wel dat het per soort verschilt en wat voor'n kleur tl heb je er boven hebt hangen ivm kleur spectrum.

Verder veel succes!!

 

Groeten Spiegel28

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej,

 

Heb op dit moment mijn 250 watter even uitgeleend...

Het is waarschijnelijk ook niet de ideale Tl-buis, maar had verwacht dat het wat sneller zou gaan.

 

Heeft het nut om ze eventueel wat pk 13-14 te geven?

 

Greetss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zou ik niet doen

Wat voor substraat staan ze in?

 

Grtz guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan gewoon in aarde, ik geloof van plagron...

 

Mijn voeding is BioNova en op de fles van pk 13-14 staat dat je het vanaf week 1 bloei kan meegeven. Dus ik dacht misschien geeft dit een kleine boost.

 

Ik ga het gewoon afwachten en hoop dat het snel komt en anders gaan ze maar lekker naar buiten bij de rest.

 

Rustigg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van pk13/14 krijg je grotere/dichtere/hardere toppen, ik zie niet in waarom je dat wil gebruiken als er nog geen toppen zijn.....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hangt wel de juiste kleur tl boven? (827)

 

Er spelen meerdere factoren een rol wanneer een plant over gaat tot bloei. Maar wat sommige hier al zeggen is het hoogste waarscheinlijk gewoon een kwestie van geduld. Bij mij duurde het ook even voor dat je de eerste haartjes zag dit hangt natuurlijk ook van de soort af.

 

Ik zou trouwens nog geen pk 13/14 meegeven.

 

Groet,

 

Jeroen

Edited by Jtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...