Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ENCOD

HULP GEVRAAGD BIJ VERSPREIDING STEMADVIES POSTER

Recommended Posts

@Blow,

 

niks ten kwade van jouw, maar je moet relativeren en realistisch blijven! Zonder geld ben je nergens in deze maatschappij, staat je dat niet aan dan koop je een onbewoond eiland in de oceaan......k*t daar nemen ze vast geen ruilbonen voor aan...........

 

Hmmm misschien een groot vlot bouwen, dat ankeren midden in de oceaan en daar op leven??

 

Je leeft in Europa jaar 2010 van de 21ste eeuw, tijd van ruilbonen, ridders en sprinkhanenplagen ligt ver achter ons!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ENCOD:

Thx, dat neem ik zeker mee in mijn keuze... Tot nu toe alleen Groen! die voor is zo te zien

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
je moet relativeren en realistisch blijven! Zonder geld ben je nergens in deze maatschappij

Laat me raden, VVD'er? ;)

 

Kstem gewoon Groenlinks zoals altijd, maak me niet zo druk om die luchtbel die de economie is, alsof de Nederlandse politiek daar veel aan kan veranderen, lmao, wie moet er nou realistisch blijven?

 

in Afghanistan hebben ze hectares vol met wiet staan, deze zijn in handen van Groeperingen als Al Qaida.

Daar was een tijdje geleden nog een artikel over verschenen, dat is niet helemaal duidelijk. Nederlandse shops kopen die hash juist in om de boeren daar te steunen, lijkt me niet dat al die Afghaanse boeren allemaal van die Taliban figuren zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
in Afghanistan hebben ze hectares vol met wiet staan, deze zijn in handen van Groeperingen als Al Qaida. door deze wiet te exporteren naar o.a. Nederland, krijgen ze veel geld, en daarmee een berg wapens in handen.

 

Al Qaida heeft de wiethandel in Afghanistan helemaal niet in handen.Je reinste BS.In gebieden waar de wiet verbouwd wordt komt helemaal geen Taliban voor, die worden door de mensen daar zelf weggejaagd.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik niet begrijp dat het CDA en de vriendjes van de VVD ons voor meer dan 60 miljard hebben bestolen en dat het zelfde volk hun weer in het zadel zet om nog eens extra 30 miljard op te komen halen + de 30 miljard die Zalm niet meer teruggeeft ( ABN-AMRO)..

 

En jullie geloven zelf dat deze STASI wiet gaat legaliseren...??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

legaliseren zodat ze zelfs hectares vol kunnen zetten zodat alleen die wiet bij de shop verkocht mag worden, zo'n constructie zal het wel worden.

 

@ elmanito, ga maar eens zoeken op i-net, heb er op tv ook al enkele docu's over gezien.

klinkt zoiezo vreemd, taliban voert oorlog met de rest van de wereld, kindjes die gedrild worden om te vechten, rondlopen met machinegeweren, hun motto is "iedereen die ons tegenspreekt maken we dood, en we gaan daarin zo ver dat ons eigen leven dat waard is), ze hebben hele legers achter zich aan zitten, maar een stel boeren met een riek en een schaar houden de taliban wel tegen?

 

@ Blowmonkey, NL koopt daar om die boeren te steunen? elke inkoper koopt waar die het zo goedkoop mogelijk kan krijgen, heeft weinig met "een stel boeren willen steunen" te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@ elmanito, ga maar eens zoeken op i-net, heb er op tv ook al enkele docu's over gezien.

 

Door wie worden die TV-programma's gemaakt om de oorlog te blijven voeren. ;)

 

Namaste ;)

Afghanistan_Cannabis_Survey_2009.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk we zijn typisch weer hollanders iedereen weet het beter, dalijk met het WK hebben we ook ineens weer 16miljoen bondscoaches.....

 

Het gaat niet puur alleen om het cannabis gedeelte maar het laat wel zien dat we worden geleefd want hetgedoogbeleid is een voorbeeld wat ons toevallig hier allemaal aan gaat, maar het zijn veel meer regels die ons zijn opgedrongen en het zijn er veel te veel om op te noemen, zoals vele van jullie weten heb ik aardige connecties in Den-Haag door mijn gepubliceerde stukken in de media en heb een aantal kopstukken uit de 2e kamer in mijn winkel gehad, dus menig man/vrouw hier op het forum weet mijn standpunt hierover.

 

Maar qua economische vlakke moet je maar eens op deze LINK kijken en invullen waar we op kunnen bezuinigen dan sla je stijl achterover hoeveel miljard we kunnen besparen doe bijvoorbeeld 20% koningshuis, 10% defensie en 30% ontwikkelingshulp.

Of vul naar eigen wens in dan zijn we binnen no time het rijkste land van Europa.

 

Ow by the way Joep, waar is mijn poster????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vind het wel erg jammer dat de gene die hier vooral voor de knaken kweken weer commentaar hebben en als je je zelf voelt aangesproken hierop sjah dan zal dat komen omdat dat ook de bedoeling was.

 

Hey blower hier wil ik wel even op reageren ik heb diverse partijen een plan persoonlijk overgedragen toen ze bij mij in mijn winkel op bezoek waren, en heb mijn huiswerk echt goed gedaan gedaan hoor, wat mij stoort is dat er zo'n kabel is over cannabis en ik strijdt niet voor de grote kwekers maar voor kwekers zoals jij en mensen die echt afhankelijk zijn an cannabis om de eventuele jaren die ze nog hebben een menswaardig bestaan te kunnen geven.

 

Ik heb bijv. een klant die nog maar 2 jaar te leven heeft en zij slaapt nu de laatste 2 jaar onrustig omdat ze bang is dat de petten de deur komen intrappen en haar op straat gooien en haar bestempelen als crimineel wat zij absoluut niet is en zo zijn er nog vele van in nederland de een drinkt graag een biertje na een dag werken als ontspanning en de andere een wijntje en de andere weer een jointje, ik vind dat alle 3 genoemde gewoon in ons nederland dienen te worden omarmt de eerste 2 zijn dat al terwijl deze vele malen schadelijker zijn.

 

Verder zeggen andere dat er veel belangrijkere zaken zijn als onze hobby.... dat klopt dat ben ik 1000% met jullie eens maar het CDA en CU hebben er een gigantisch zooitje van gemaakt groter dan Paars jaren geleden en ik weet zeker dat er ook een hoop mensen PVV gaan stemmen alhier, maar of dat nou zo slim is kijk eens op hun site mbt het gedoogbeleid verder heeft Dhr. Wilders ook verkondigd op TV dat iedere "junk" zoals hij dat zegt verplicht 2jaar moet afkicken dus ook de blower..... 'Wilders is een perfect persoon voor in de oppositie om de boel lekker scherp te houden want hij heeft ook wel scherpe punten zeker maar zeker niet cepabel om dit land te runnen.

Ikzelf stem VVD puur en alleen voor de toekomst als zelfstandig ondernemer, en niet omdat ik een Growshop heb het komt toevallig goed uit dat hun Pro zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
HIkzelf stem VVD puur en alleen voor de toekomst als zelfstandig ondernemer, en niet omdat ik een Growshop heb het komt toevallig goed uit dat hun Pro zijn :lol:

 

Dan wens ik je alvast heel veel succes wanneer die partij in de regering komt te zitten, want ze zijn net als het Nederlandse weer, zo heb je zon en zo heb je regen. ;)

Ik hoop al niet dat je de tijd dat Hoogervorst (VVD) op VWS zat bent vergeten en een zootje dat die er van gemaakt heeft.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmanito,

 

Kijk weet je wat het is elke delegatie die er heeft gezeten heeft er op een bepaald gebied wel een zooitje van gemaakt volgens iemand want niet iedereen is het eens met dingen die een ander regelt, en dat is het mooie van politiek afwegen en compromissen sluiten alleen niet iedereen kan dat, of wilt dat accepteren.

En dat kan ook niet er wonen 16miljoen mensen op dit kleine stukje aarde en men kan nooit iedereen tevreden krijgen dat is gewoon onmogelijk er zijn zoveel gebieden cq afdelingen waar rekening mee moet worden gehouden dat er af en toe wat dingen opzij worden geschoven en dat is met alles in het leven je kan niet alles krijgen in je leven wat je zou willen en dat geldt hetzelfde voor politiek.

 

Ikzelf plaatst me ook vaak in de schoenen van mijn 2 dochters wat wil ik zien over 15jaar als mijn meiden groot zijn, want ik en wij hebben het op zich goed we hebben te eten een dak boven ons hoofd en kleding aan ons lijf, de mens is alleen nooit tevreden met wat hij of zij heeft het moet altijd meer.

 

Waar ik wel fel voor ben en wat geen 1 partij heeft is de verplichte diensplicht weer inlasten want de jeugd is helemaal los geslagen grote bekken,slopen etc etc en dmv de dienstplicht wordt er wat discipline weer toegebracht en kunnen we ook gelijk weer mooi bezuigigen op ons beroepsleger wat weer een paar miljard scheelt ;) en wat naar belangrijkere dingen moet zoals onderwijs en zorg.

 

Damn ik ga de politiek maar in denk Frans voor president hehehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ikzelf plaatst me ook vaak in de schoenen van mijn 2 dochters wat wil ik zien over 15jaar als mijn meiden groot zijn, want ik en wij hebben het op zich goed we hebben te eten

 

gallery_16467_6951_15119.jpg

 

De VVD denkt positief over genetische modificatie in voedsel en is van mening dat de regelgeving op het gebied van genetische modificatie tot op heden toereikend is. Eet smakelijk!!!!

 

Waar ik wel fel voor ben en wat geen 1 partij heeft is de verplichte diensplicht weer inlasten want de jeugd is helemaal los geslagen grote bekken,slopen etc etc en dmv de dienstplicht wordt er wat discipline weer toegebracht en kunnen we ook gelijk weer mooi bezuigigen op ons beroepsleger wat weer een paar miljard scheelt wink.gif en wat naar belangrijkere dingen moet zoals onderwijs en zorg.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ow by the way Joep, waar is mijn poster????

 

Hey

 

Deze

 

 

VOC_Stemadviesposter.gif

 

is te verkrijgen bij je locale coffee/smart/growshop (die ze weer kunnen bestellen bij de volgende groothandels: Kulu, TGC trading, Futurebags (Futurola), Ja Ja en Vandeberg - Mountainhigh).

 

Ofwel in Amsterdam af te halen bij:

 

Cannabis College

O.Z. Achterburgwal 124 I

1012 DT Amsterdam

 

Tel: +31 (0)20 4234 420

 

 

Dank U

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@ENCOD

 

Een verbetering van de Cannabiskieswijzer.Zie bijlage

 

Voor de PVV-fans nog dit

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

Namaste ;)

Cannabiskieswijzer_2010.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik mis alleen de piratenpartij :verrygood

die heeft nog de beste ideeen...

de piratenpartij staat voor vrijheid in hoe je wilt leven, dus ook of je wel of niet drugs gebruikt

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja voor mij 100% VVD, en met betrekking tot de dienstplicht..............meteen invoeren! 16 jaar, grote bekken, klaplopen, geen hol willen doen en dat moet onze economie straks draaiende houden haahah! Ze zeiken nu over de pensioenen, maar wat dachten jullie nu, dat die lui straks de motivatie hebben van de mensen die nu 30+ zijn........................ik heb er een hard hoofd in! Vorige week wezen stappen, stapt zo`n ( wat achteraf bleek jochie ) mij op me voeten waarop ik zeg, hey gozer die waren van mij...........hierop draaide hij zich om en haalde ineens uit het niets uit...........ik met mijn reflex bukken en hij sloeg een gozer van 2 bij 1 vol voor z`n kanis..........

 

Mentaliteit is ver te zoeken en de discipline is iets waarbij ze zich afvragen of dat in de Mc Drive besteld kan worden.............

 

VVD haalt de bezem erdoor, maar denkt ook mee met ondernemers, eerste jaren belastingvrij ondernemen om zo je bedrijf te laten groeien is een van de zinnige dingen die ik uit de mond van Rutten gehoord heb! Welke andere minister in dit kabinet in wording heeft ervaring in het bedrijfsleven?? Precies............geen een,en waar draait de economie voor 60% op..............het MKB..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet iedereen over 1 kam scheren Mustang, snap zeker wat je bedoeld hoor, daarom ga ik op sommige plekken niet meer op stap, 't is altijd ellende, maar als je dan de ouders van die lui hoort praten, komt het er eigenlijk op neer dat zij zich 30 jaar geleden ook zo gedroegen. ik ga liever naar een feestje als defqon, decibel, thrillogy etc. ik zie ZELDEN een gevecht daar, ondanks dat er toch 10duizenden jongeren op afkomen, die ook nog eens flink zat zijn, en aan de sos en pillen zitten, dat bewijst gewoon dat het WEL kan, gezellig doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheer niet iedereen over 1 kam, en ik trek geen conclussies uit slechts 1 voorval............voor mij is mijn mening onderbouwd........

 

Zou heel kortzichtig zijn op basis van 1 voorval een doelgroep te veroordelen :verrygood

 

@McKay.......... die gozer heeft niet terug geslagen, was maar goed ook voor dat jochie, dus nee heb nu niet de looks van een misvormde dromedaris haahha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha okee dan, ik zou het trouwens best eerlijk vinden om tot m'n 67e te moeten werken. de gemiddelde levensduur van de Nederlander is de afgelopen eeuw flink opgelopen, dus mensen zijn op hun 65e nog een stuk vitaler dan voorheen, over het algemeen dan he (ff lekker iedereen over 1 kam scheren :verrygood ) dus 2 jaartjes extra zou best eerlijk zijn. wel vind ik dat je dan een heel eind vantevoren moet vertellen dat je tot je 67e moet werken, niet omdat een kabinet NL verkloot en dat er dan een berg hardwerkende oudjes daarvoor moet gaan boeten. zoals nu is.

 

enne welke partij had dat ook alweer bedacht? dat mensen die een celstraf moeten uitzitten maar het leger in moeten, FIJN daar zitten we op te wachten, ons land beschermd door een stel verkrachters, moordenaars, oplichters en dat soort gespuis.. soms snap je werkelijk niet hoe mensen op die ideeen komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...