Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Big Blower

Blowen + Auto Rijden

Recommended Posts

Wat dat betreft kun je het nog het beste met koffie vergelijken.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja ik vind het raar, ik heb nooit ergens last van, rijdt zo vaak als een garnaal, maar volgens mij verschild dit per persoon want een paar maten van mij kunnen amper fietsen laat staan autorijden na een joint.. meestal liggen ze op apegapen naast en achter mij alsk rijdt en dezelfde hoeveelheid op heb :)

 

-WT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dat betreft kun je het nog het beste met koffie vergelijken.

Bedoel je hiermee dat koffie/caffeine ook heel lang aantoonbaar blijft in je urine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dat betreft kun je het nog het beste met koffie vergelijken.

 

Bedoel je hiermee dat koffie/caffeine ook heel lang aantoonbaar blijft in je urine?

 

Ik denk dat Kees bedoeld dat het net is als koffie, ongeveer een kwartiertje na de vorige krijg je trek in de volgende.

 

 

Indicaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je word er wel goed wakker van, 2-3 hijsjes in de ochtend en ik ben van slaperig naar klaarwakker, dat krijgt koffie niet zo snel voor elkaar :) (bij 2 volle mokken espresso begin ik er pas wat van te merken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai, ben nieuw op dit forum en zat dit te lezen dus ik denk, geef jullie dit dan ook maar ff mee:

hier in Amsterdam reed ik 15 jaar rond in ouwe taunussen met een asbak vol ex-j's en in alle mogelijke vormen van stoniteit en ik heb zelfs nog nooit hoeven blazen?

Geen nood, rijd tegenwoordig bakbrommer dus je bent veilig! Geloof mij en alle mensen die ooit door mij gereden werden, onveilig was het nooit. Aantal brokken: 0.

 

Verder heb ik me hier maar ff aangemeld voor m'n vijf balkondames. Wil ze wel goed verzorgen ondanks dat ze eigenlijk iets te weinig zonuren krijgen.

 

 

ok for now,

DoctorZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk is zon wiet test(die ze willen invoeren)bij lange na niet haalbaar.

thc blijft weken in het bloed dus hoe willen ze ooit bewijzen dat je dan vlak of tijdens het auto rijden geblowd heb?

als dat zo zou zijn dan zouden de mensen dus 4 weken nadat ze een blow gerookt hebben niet in een auto kunnen stappen.....

 

dan is wel te raden hoeveel mensen hun rijbewijs kwijt zouden raken,

hoeveel rechtzaken er komen,hoeveel geld dat kost.

 

er liggen al 1 miljoen aangiftes op de plank bij de politie dus hoe kunnen ze dit ooit aan?

 

volgens mij gaan ze dit nooit invoeren,of ze moeten wel heel dom zijn(wat ik soms wel betwijfel maar in dit geval zou het wel heel erge lariekoek zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...