Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Big Blower

Blowen + Auto Rijden

Recommended Posts

Een vage kennis van me zei laatst dat hij een rijverbod had gekregen van 1 jaar omdat er thc in zijn urine was gevonden.

Terwijl hij al 2 weken niets had gerookt.

Is dit bullshit of de waarheid?

Ik zelf rij eigenlijk alleen maar hele kleine afstanden als ik high ben (als ik stoned ben rij ik helemaal niet) maar wil toch graag me rijbewijs houden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

THC is alleen in vet oplosbaar en wordt dus ook in je vetcellen opgeslagen, waar het beetje bij beetje vrij komt.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een vage kennis van me zei laatst dat hij een rijverbod had gekregen van 1 jaar omdat er thc in zijn urine was gevonden.

Terwijl hij al 2 weken niets had gerookt.

Is dit bullshit of de waarheid?

Ik zelf rij eigenlijk alleen maar hele kleine afstanden als ik high ben (als ik stoned ben rij ik helemaal niet) maar wil toch graag me rijbewijs houden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

de je reinste bullshit

dit is enorme flauwekul het is namelijk zo dat ze bij een urine test altijd eerst een 0 meting moeten hebben aanvankelijk van verschil in een volgende test worden dan de strafmaten aangepast maar hiervoor zou hij in 2 dagen dan 2 tests af moeten nemen om te bewijzen dat ie daadwerkelijk tijdens het rijden onder invloed is geweest

 

greetz and respect riggelz

voor info check trimbos instituut :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien offtopic heb alleen de titel gelezen ben te high!! Dus rij nu ook niet maar serieus, 4 X nuchter theorie geprobeerd te halen 6 Foute antw, De 5de keer stonend gewoon 2joints in the morning and more 0 fout! Praktijk, discusiie met me mvr zei niet blowen k wel blowen eindstand geblowd als garnaal en in 1 X gehaald! hihihihihihihihihihihiiiihihij

 

Ps Ben een adhdertje en weet k veel wat nog meer een mens ofso dacht k zo? Het verschilt dus per mens.

 

 

 

Toch nog effe gelezen ontopic dusz, je kunt een test krijgen van t CBR als daar aanleiding toe is! Dit gebeurt bij meerdere verschillende groepen nadat hier aanleiding voor is geweest... NIET DUSZ NA dit gegoogled te hebbe ze zijn er nog neit over uit......

 

 

 

 

24/01/2010

Verdeeldheid over drugstest

De tweede kamer discussieerde medio december over een "zero tolerance" beleid voor drugs in het verkeer.CDA en Christenunie zijn voor zo'n totaalverbod maar de PVDA is nog niet door de bocht aldus het Nederlands Dagblad.

 

De ministers Eurlings (Verkeer) en Hirsch Ballin ( justitie) sturen aan op de harde lijn en willen medio 2010 een wetsvoorstel indienen.

 

PVDA Kamerlid Roefs is tegen drugs in het verkeer, maar wil limieten in plaats van een totaalverbod eigenlijk een 'terugvaloptie' in plaats van een totaalverbod.Volgens Veilig Verkeer zijn limieten echter lastig te bepalen in verband met de grote verscheidenheid aan drugs.

 

Volgens minister Hirsch Ballin is het totaalverbod eigenlijk een 'terugvaloptie' Maar ik kies liever daarvoor dan het laten lopen van drugsgebruikers aldus de minister

 

 

 

 

http://www.marcelknoop.nl/web/nieuws/Verde...ver%20drugstest

 

 

 

 

Google ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ken toch iemand die ook zoiets heeft meegemaakt, wel met alcohol maar bij de test kwam ook wiet naar voren was op bureau en die kan elk moment worden opgeroepen voor langs te komen, ben je clean dus geen alcohol of wiet dan kan je je rijbewijs terug krijgen is niet van de politie maar cbr. heel krom zolang je af een toe een joint rookt krijg je je rijbewijs dus niet terug.

als je hier niet aan mee werkt en dus geen bloed of urine afstaat krijg je hem gewoon niet terug ook niet na 10 jaar.

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken t dus niet en wil t ook niet kennen ! Afstand houden dus in t vervolg dus niet met een joint in me bek achter stuur met me raampie ope!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ken toch iemand die ook zoiets heeft meegemaakt, wel met alcohol maar bij de test kwam ook wiet naar voren was op bureau en die kan elk moment worden opgeroepen voor langs te komen, ben je clean dus geen alcohol of wiet dan kan je je rijbewijs terug krijgen is niet van de politie maar cbr. heel krom zolang je af een toe een joint rookt krijg je je rijbewijs dus niet terug.

als je hier niet aan mee werkt en dus geen bloed of urine afstaat krijg je hem gewoon niet terug ook niet na 10 jaar.

gr cannabiz

los van de alcohol!!

is er nou ook proces verbaal opgemaakt van zijn wietgebruik dan??

heb zoals ik al zei wel een veroordeling meegemaakt maar dat was na 2 testen een 0 meting en een 2e test!!

dus ben benieuwd wat deze persoon dan aan de hakken gehad heeft :lol:

 

greetz respect riggelz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn rijbewijs is ingevorderd door alcohol zoiezo maar de wiet was omdat hij dagelijks blowt, boete weet ik niet

zal wel niet omdat hij niet aan het blowen was en geen wiet bij had.

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende tests hebben in het verleden reeds bewezen dat het risico op ongevallen na het nuttigen van cannabis gevoelig daalt.

 

Maar ja, die petten moeten ook iets te doen hebben. Zodat de politiek niet gaat snoeien in hun nazi organisatie.

 

 

Vage kennis met vaag verhaal, als je het mij vraagt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
los van de alcohol!!

is er nou ook proces verbaal opgemaakt van zijn wietgebruik dan??

heb zoals ik al zei wel een veroordeling meegemaakt maar dat was na 2 testen een 0 meting en een 2e test!!

dus ben benieuwd wat deze persoon dan aan de hakken gehad heeft ;)

 

greetz respect riggelz ;)

 

Zulke gasten zijn waarschijnlijk al meerdere keren gepakt voor rijden onder invloed, zelf kom ik uit de streek westfriesland waar zuipen met name met de dorpkermissen niet normaal is..... daar kan ik een boerenjongen die dus meerdere keren gepakt is voor rijden onder invloed, die heeft nu dus een totaal verbod op het drinken van alcohol gekregen en moet zich regelmatig melden om bloed te prikken anders krijgt ie zijn rijbewijs niet meer terug.

Kan ook iemand met epilepsie die ook 5jr geen auto of machine mocht bedienen, in die 5jr mocht hij dus ook geen aanval hebben gehad anders begon het weer helemaal opnieuw.

Hetzelfde met een maatje van me, die heeft nog weleens last van psychoses en die heeft dus ook een bepaalde tijd zijn rijbewijs verloren met de zelfde regels.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo rijles in de regio west friesland,iedereen is gewaarschuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik ff blij dat dat iig 100km hiervandaan lig!!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb zo rijles in de regio west friesland,iedereen is gewaarschuwd :lol:

 

kom jij ook bij mij uit de regio? Ook 0229? Succes met lessen ;)

eerst even de dikke stick dampen hè ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep smokeyB,je bent gewaarschuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff gelukkig rij ik nu op dit moment bij bergen op zoom dus héél ver van 0229 haha!

We kunnen weleens een mini meeting houden ;) kunnen we straks even een budje cbh uitwisselen. Gr b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat een akelige werkelijkheid voor velen van ons worden als de wet wordt "doorgedrukt".

 

Je bent dan overgelaten aan het CBR, en dat is iets wat je niet wil. Je mag dan de eerste 10 jaar

langs het CBR wil je je rijbewijs behouden.

 

Erg triest, en erg jammer als de gristenen dit er nog door krijgen. Wil je exact weten hoe die wetten

eruit zien......................log ergens in op een USA forum. Vanuit daar worden deze wetten gekopieerd.

Ook de de manier hoe er getest wordt trouwens. DSM-IV-tr.

 

Brrrrrrrr.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee is geen bullshit.

daar kan je echt een jaar je rijbewijs voor kwijt raken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn rijbewijs stoned gehaald dacht dat ik om 3 uur moest en was eigelijk 11 uur oeps

dus natuurlijk een jointje gerookt dacht kan nog wel dus 3x nuchter en 1x stoned en toen eindelijk geslaagt!!!

nu rij ik niet meer stoned voel me dan niet prettig meer op snelweg hebben julie dat ook wel eens gehad ?

maar stap liever bij een blower in dan bij een zuiper ! waar doen onze vrienden ;) in der naam der wet moeilijk over

ik ga wel weer fietsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat van die 10 jaar is allang, die kennis van mij moest het ook, na die 10 jaar krijg je hem gewoon niet terug, dat is volgens mij de grens, je hebt 10 jaar om clean te worden ;)

weet niet of het voor wiet is maar voor alcohol zeker, iemand die verslaaft aan drugs is geven ze zeker geen rijbewijs terug.

en je bent het volgens hun al erg snel.....

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites


Bovenstaande video toont aan dat het roken van een joint niet eens zo gevaarlijk is in het verkeer, mijn eigen ervaring is dat ik rustiger rijd wanneer ik een jointje heb gerookt. Toch vind ik het niet verstandig om te blowen voordat je nog moet rijden, maar het is belachelijk dat je je rijbewijs kunt kwijtraken als je af en toe eens een jointje rookt, in je eigen vrije tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring is hetzelfde. Vorige week zaterdag had ik samen met wat vrienden een iets?xhaze wietje gerookt. Naam vergeten, korte termijn geheugen he. ;) Sterk spul, na een paar trekjes moest ik me echt aan de deurpost vasthouden. :lol: Na een paar uur weer met de auto naar huis. Ik was toen nog behoorlijk stoned, wat niet helemaal de bedoeling was, maar autorijden ging zonder problemen. Ik was geconcentreerd, relaxed en kon prima anticiperen op de rest van het verkeer. Het was wel een aparte ervaring. ;)

 

Meest grappige was dat een vriend (met een biertje teveel op) naast me (met dronken stem) zei: 'Alzz jij nie zzo goe kann autorijen, dan doe ikk het w-el foorr je... :-P

 

Toch maar niet dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zo is gestopt(voor een meisje) en om te weten wanneer je echt clean bent was ik testkits gaan halen bij de apotheek.

5 Euro/st. ongeveer was dat toen (7/8 jaar geleden)

 

Twas wel effe schrikken dat na ongeveer 3 maanden het lijntje van de test nog steeds vaag zichtbaar werd...

 

Dus......Met autorijden ben je altijd de pinneut.

 

En ik gebruikte nooit meer dan een klein grammetje per dag voor dat ik gestopt was ,wel jaren gedaan.

 

 

 

En natuurlijk terug begonnen na dat meisje :verrygood

 

Grtzz...Phete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha,

 

Even hierop terugkomend....Hoe lang blijft THC eigenlijk in je lichaam zitten totdat het niet meer toonbaar is met een urine test?!

 

ciao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een regelmatige blower bent ( 1 a 3 jointjes per week ) kan het rond de 3 maanden duren.

Blow je heel zelden is dit naar een paar of 1 weken uit de urine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou betekenen dat vrijwel iedereen die min of meer regelmatig blowt geen auto meer mag rijden.

1 jointje per week is niet zo heel veel als ik het forum hier lees :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...