Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Kijk, jij begint 'm te snappen :) .

Nu dat agressieve toontje er nog even uittypen en dan zijn we weer vrienden :P

 

Neem nog even een dikke B)

 

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk, jij begint 'm te snappen B) .

Nu jij nog... :P

Hoe dan ook,geen verdere persoonlijke 'chat-achtige' off-topic berichtjen maar meer hier van beiden graag.

Sterker nog...vanaf nu iedereen maar weer on-topic svp. :) ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit het eigenlijk met het "https://"-gebeuren voor het wietforum. Er werd toen hier en daar al eens over gesproken op het forum, maar komt dat ook nog voor hier, of is het tot nu toe voorlopig alleen maar voor "opengrow"?

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Hoe verzin je het altijd macerror ;)

 

En al bijna een 500+er ook ;)

 

 

Haha :D rusttt

Share this post


Link to post
Share on other sites
'30 Mar 2011[/color], 12:28 ' post='852324']

We zijn bezig met een nieuwe upgrade en hier wordt ook een beveiligde ( HTTPS) in gebouwd

 

greetz sannie

 

:yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om SSL te activeren in Apache hoef je helemaal geen forum software te upgraden.

Je kan zelfs de bestaande site gewoon op poort 80 laten draaien...

 

Gewoon een nieuwe vhost maken met ssl aan op poort 443 en dezelfde docroot als de normale site.

 

Als je niet aan apache kan of wil komen, kan je Delegate op de server zetten en de bestaande webserver ook aanbieden door deze ssl proxy.

 

Mij lijkt de forum upgrade veel minder belangrijk dan de SSL activatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Als het in het chinees getypt was, had ik er net zoveel van begrepen :yummy:

 

Ontopic: waarom is opengrow wel op https en wietforum niet?

Is toch van dezelfde eigenaar? of heb ik het verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beroepsmisvorming, mijn excuses..

't was niet m'n bedoeling om hier wat de techneut uit te hangen.

 

40 uur per week met servers en storage bezig zijn will do that to you..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opengrow draait momenteel op een andere server dan Wietforum (wietforum draait op een nieuwe server). De werkzaamheden met de skin in de nieuwe versie forumsoftware zijn nog niet afgerond. We gaan er pas weer dure techneuten aan zetten als dat klaar is en we over kunnen. Op de achtergrond worden er nog steeds wat technische problemen opgelost. Eerst stabiele situatie, dan pas gaan we weer prutsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ,

 

je kan volgens zoveel ik er van begrijp inloggen via hidemyass. je gaat gewoon naar http://www.hidemyass.com/ daar vul je de url in van de site die je anoniem wenst te bezoeken en voilla Surf websites anonymously, hide your online identity and internet history. Our free proxy works from inside of your web browser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik hidemyass gebruik staat er gewoon nog in de geschiedenis waar ik ben geweest, dit weet google dan dus ook lijkt me .... toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben het met je eens clown, bovendien een keylogger op een pc helpt niet tegen een beveiligde ssl verbinding :lol:.

En zo zijn er nog tal van manieren, veiligheid ligt vooral bij de gebruiker zelf. Hoe ga je met wachtwoorden om, heb je een goede virusscan, praat je je mond voorbij? enzovoorts. Een ssl cert kost bovendien best wat geld. Ik geloof 75 euro per jaar. Al hoewel je ook een self signed cert kan maken.

Anyway genoeg erover lijkt mij :lol:.

Je ip is een stukmakelijker te achterhalen zonder ssl

Voor de ene die Echt geen ip willen achterlaten https://www.torproject.org/ word je via honderden computer geleid voor je naar buiten bij een site inbeld ikzelf gebruik de iPhone app en het werkt goed al is het traag en word je op een hoop site's geband vanwege je ip Maardat is kwestie van niew id drukken en hopen dat je er dan wel op kan

 

Ik maak me meer zorgen om de metadata van foto'S zeker die met iPhone's genomen Zijn

 

@whazZup Had je dit al nagevraagd bij de beheerde ? Je zij een tijd terug dat je het ging checken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
alowa

 

alles micro ook het poker ik hoop niet dat je dan ook een micro politiecelletje krijgt toegwezen want daar kan ik niet tegen

wegens mn necrofobie.

 

houzgroen

macerror

Is dat nie claustrofobie?

Necrofobie is angst voor doods wezens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tor werkt inderdaad prima :lol:

en het leuke is dat je je ip kan blijven veranderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyber nerds zijn vaak stukken slimmer dan het gemiddelde Cyber crime Agentje vermoed ik.

Een hobby of je werk ,..dat maakt al een groot verschil. ze komen maar hoor,..hier vinden ze toch niets,..de rattebakke :lol:

De hobbykwekers steken liefde en stukken meer energie in hun hobby,..een broodkweker (pas op niet allemaal zoals altijd met standpunten) doen wat nodig is en niet meer,..ja indien nodig de gifspuit erop en dan is het hup snel oogsten en de volgende lading,..snel , ongeïnteresseerd,..ja in de poen,..en gevolg wiet vol met chemicaliën. Een kleine overeenkomst zie ik wel :lol:

 

Of ik ben te stoned :lol: ,i am making some food for me girl, and than ,...yes relaxt with a big spliff before the telly.

Sorry voor dat engels maar mijn moedertaal speelt altijd weer op als ik goed stoned ben :huh: ,..ieders een nice evening :wub:

 

 

En morgen start ik mijn verslag,..je weet niet wat je gaat zien et die kolossus,..en dat nu al met 3,5 week zichtbare bloei.

 

Till tomorrow B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@whazZup Had je dit al nagevraagd bij de beheerde ? Je zij een tijd terug dat je het ging checken ?

ja en dt wordt er dus afgehaald. Zelf eenvoudig te controleren door een foto naar je album te uploaden en te kijken wat ervan overblijft. exif etc. wordt gestript.

 

Locatieservices uitzetten is overigens ook een belangrijke eigen verantwordelijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...