Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RoffaSmokes

Immuun voor hallucinaties?

Recommended Posts

Ik heb nu meerdere psychoactieve drugs gebruikt,

 

Salvia,

Paddo's,

LSA zaadjes,

Cebil seed,

 

en nog wat plant & kruidachtige dingen.

 

etccc,, nog geen synthetische psychedelics though.

 

ik heb nog NOOIT een hallucinatie gehad. wel veel mindfucking en audiohallucinaties en dat je hét allemaal niet meer snapt.

maar nog nooit een echte hallucinatie, zoals golvende muren weet ik veel, helemaal nix :'(..

 

toen ik afgelopen week m'n paddo's at had ik echt het gevoel van 'deze keer gaat het gebeuren' en ja hoor, niks :verrygood

 

 

doe ik wat fout? me moeder heeft ook wel is paddo's op en die merkte er al helemaal niks van.

 

is het mogelijk dat je immuun kan zijn voor hallucinaties?

 

help me ;)

Edited by RoffaSmokes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou kunnen dat je ongevoelig bent voor een verstoring van de serotonine balans in je hersenen.

 

Maar misschien is het ook een kwestie van doseren? Bij lage doseringen paddestoelen (met de andere planten heb ik geen ervaring) gebeurt er niet zoveel. "Lichte patronen op de muur en damp die overal vanaf dampt" is niet het uiterste dat met paddestoelen haalbaar is. Om echt dingen te zien "die er niet zijn", overheersende geometrie of "wezentjes" moest ik wat vroeger 3 porties waren nemen. 70 a 90 gram vers grofweg.

En...op een lege maag, minimaal 4 uur van tevoren niets meer eten.

 

Wat dan helpt is een totaal verduisterde kamer, je weet niet wat je ziet.

 

Je moet jezelf wel aardig vinden en lekker in je vel zitten en begeleiding hebben voor echt hoge dosissen. Spektakel wordt het zeker maar dat je het ook leuk vind is niet gegarandeerd. In geval van nood, je bent er bij en kijkt er naar, het gaat vanzelf over en je kan er niet aan dood gaan. Uitzitten en opletten!

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het zou kunnen dat je ongevoelig bent voor een verstoring van de serotonine balans in je hersenen.

 

Maar misschien is het ook een kwestie van doseren? Bij lage doseringen paddestoelen (met de andere planten heb ik geen ervaring) gebeurt er niet zoveel. "Lichte patronen op de muur en damp die overal vanaf dampt" is niet het uiterste dat met paddestoelen haalbaar is. Om echt dingen te zien "die er niet zijn", overheersende geometrie of "wezentjes" moest ik wat vroeger 3 porties waren nemen. 70 a 90 gram vers grofweg.

En...op een lege maag, minimaal 4 uur van tevoren niets meer eten.

 

Wat dan helpt is een totaal verduisterde kamer, je weet niet wat je ziet.

 

Je moet jezelf wel aardig vinden en lekker in je vel zitten en begeleiding hebben voor echt hoge dosissen. Spektakel wordt het zeker maar dat je het ook leuk vind is niet gegarandeerd. In geval van nood, je bent er bij en kijkt er naar, het gaat vanzelf over en je kan er niet aan dood gaan. Uitzitten en opletten!

 

P

 

 

 

Die serotine balans zou idd heel goed kunnen, nee aan de doseringen ligt het volgens mij niet.. of het moeten zwakke paddo's zijn geweest?..

 

ik neem sinds ik er achter ben gekomen dat ik niet normaal kan hallucineren altijd een dubbele of zelfs drie dubbele dosis van wat er wordt voorgeschreven.

70 of 90 gram vers? tering dat is flink wat , 't is dat het zo enorm ranzig is..

maar goed, m'n paddo's kunnen woensdag weer geoogst worden en dan zal ik het is goed aanpakken, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.

dan ga ik richting LSD of het beruchte DMT, in pure vorm.

 

iig bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recept voor trippen:

Rustige ruimte waar je je op je gemak voelt.

Een lege maag.

Water en een sinasappel

DRUUUUUUUGS :verrygood

 

Probeer je paddo's eens te drogen? ;) worden ze wel sterker van

 

Salvia heb ik ook niets van gevoeld. wat hebje gebruikt? extract?

LSA > ga je niet van trippen man, gewoon beetje spierpijn en krampen krijgje, en een gedachtenbom

 

ik raad je aan om je paddo's deze keer te drogen. zeker als je der verleden week nog maar gegeten hebt.

de stoffen blijven lang plakken in je lijf, waardoor je een extreem hoge dosis zal moeten eten.

Laat die hap een beetje drogen (tot de steeltjes kraken, NIET buigen) en goed kauwen :D

komt wel goed dan.

begin maar met een normale dosis gedroogde, en langzaam opbouwen :P

je ziet wel waar het stopt.

 

veel succes en laat weten hoe et geweest is

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen en verpulveren (of goed kauwen) is een goed idee. 8-10 gram droge cubensis zou echt wel je meubilair/plafond moeten veranderen.

 

Ik heb ooit een badkamer afgeplakt en een vriend beloofd dat hij "duivels zou zien". Gevast en ontspannen hebben we toen ieder 5 gram droge nederlandse kaalkopjes genomen. Dat werkt traag omdat eerst de fosfaatgroep eraf moet maar na een dik uur zaten we naast elkaar op de vloer van de badkamer. Lichtgevende tunnels en vervormende hoofden ("de duivels" in kwestie) alom en het gevoel dat er iets door je heen waait. Spectaculair en mijn vriend zag ze ook. We hadden goed aan suggestie gedaan. Op een geven moment werd het wel genoeg en toen zijn we maar op mijn kamer gaan zitten, dat was het niet en toen maar buiten gaan lopen. Brandende dampende bomen en trekkende figuren in de lucht en op het pad, het gras groeide gewoon om ons heen met veel gesuis en gekwaak. Na 200 meter was het genoeg en toen zijn we naar huis gegaan. We hebben het nog een uur of 2-3 uitgezeten ("het maakt eigenlijk niet uit hoe groot je bent, je ogen zijn altijd van de grond, het tapijt is in feite net zo groot als een voetbalveld als je ogen 15 cm hoog zijn") en zijn toen gaan eten. Blij dat we weer normaal waren.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMT roken zal je wel krijgen waar je wilt zijn.

Ook ketamine intraveneus genomen zal je uren in een staat van volledige hallucinatie krijgen.(deze raad ik niet aan omdat gevaarlijk)

Eventueel een combinatie van dingen.

Ik heb ooit het volgende gedaan...

Eerst een candy-trip genomen (beginnen met xtc en later lsd)

En daarna onder een brainmachine gaan zitten met een weerballon met medisch lachgas.

Als dat niet lukt moet je toch maar naar eerste of tweede suggestie gaan.

Wel heel goed inlezen en doseren en alleen maar onder begeleiding van iemand die het vaker heeft gedaan.

 

Als je dit allemaal doet wordt je ooit nog een echte psychonaut. :verrygood

 

Succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc: Whaaaaha ;) wat een leipe shit allemaal :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Doc: Whaaaaha ;) wat een leipe shit allemaal :verrygood

 

 

ja idd :D :P

 

tja, ik weet niet wat ik fout doe hoor, ik doe behoorlijk veel 'research' en volgens mij doe ik alles goed.

de paddo's idd nog een keer probeer, misschien dat het met een shitload MAO-remmers en 10 gram droog (gadverdamme) wel lukt.

zo niet dan gaan we naar de heavy shit zoals LSD etcc..

heb hier trouwens nog wel een flink cactusje liggen ( Peruvian torch aka San Pedro ) deze bevat mescaline.

en volgens mij is dit het rijtje van de 3 ekte ekte psychedelics, DMT, LSD, Mescaline..

ben niet zo bekend met die neo drugs zoals 2CB enzo, en eerlijk gezegt heb ik het helemaal niet op labshit.

maar goed, ik wil toch echt is een keer een echte trip hebben!

ik hou het graag op plantjes en kruidjes en andere dingen die uit de natuur komen.

ik gebruik liever een receptje van een sjamaan dat als zo'n 6000 jaar oud is en wordt gebruikt,

dan een poedertje dat net 20 jaar op de markt is.

 

ach ja, zo zie ik het dan.

moet zeggen dat ik als LSD etc. me bevalt dat ik dat dan wel ehhh 'gedoog' ook al is het iets synthetisch. ben hier trouwens ook al een tijdje naar opzoek, maar zonder succes, LSD no fucking idea waar ik dat kan vinden. niemand weet het van m'n vriendenkring, maar er gebruikt ook eigenlijk niemand die ik ken de serieuze Psychedelicatesses ( angst he? ) DMT kristallen kan ik heeel misschien fixen, een maatje zei dat een vriend van hem ze voor de hobby maakt en GRATIS uitdeeld aan z'n maatjes.

 

met m'n cactus wacht ik liever nog even, vind dat deze een mooie dag verdient op opgevreten te worden.

en dan wel op de traditionele manier, ja ik hou heel erg van traditities hoor :wacko:

 

enne, trouwens.. heb op andere forums gelezen dat 500 mcg LSD diep in je reet stoppen met een mao remmertje ook erg leuk is, weet alleen niet of ik dit serieus moet opvatten.. maar volgens mij is dat wel degelijk mogelijk.

 

Yea man, future Psychonaut ;p

 

alleen die paddo's,,, vers oké... maar droog? net alsof je een soort van 'zweetkaas' in je mond hebt ofzo.. bweghh vandaag dacht ik alleen al aan de smaak en ik ging serieus over m'n nek. ( en ik heb toch echt wel een maag van staal zover ik weet )

maar goed, drugs is ook geen snoep :blink:

Ik heb trouwens met die droge paddo's die ik nog had ( ongeveer 8 gram) een paddoreep gemaakt. op deze manier is het wel enigzins te eten.

maar goed dude's wish me luck, en wie weet vind je op een dag wel een tripverslag waarin ik dé hallucinaties heb gehad :vape:

 

 

Peace Outt, Roffa.

Edited by RoffaSmokes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drogen en verpulveren (of goed kauwen) is een goed idee. 8-10 gram droge cubensis zou echt wel je meubilair/plafond moeten veranderen.

 

Ik heb ooit een badkamer afgeplakt en een vriend beloofd dat hij "duivels zou zien". Gevast en ontspannen hebben we toen ieder 5 gram droge nederlandse kaalkopjes genomen. Dat werkt traag omdat eerst de fosfaatgroep eraf moet maar na een dik uur zaten we naast elkaar op de vloer van de badkamer. Lichtgevende tunnels en vervormende hoofden ("de duivels" in kwestie) alom en het gevoel dat er iets door je heen waait. Spectaculair en mijn vriend zag ze ook. We hadden goed aan suggestie gedaan. Op een geven moment werd het wel genoeg en toen zijn we maar op mijn kamer gaan zitten, dat was het niet en toen maar buiten gaan lopen. Brandende dampende bomen en trekkende figuren in de lucht en op het pad, het gras groeide gewoon om ons heen met veel gesuis en gekwaak. Na 200 meter was het genoeg en toen zijn we naar huis gegaan. We hebben het nog een uur of 2-3 uitgezeten ("het maakt eigenlijk niet uit hoe groot je bent, je ogen zijn altijd van de grond, het tapijt is in feite net zo groot als een voetbalveld als je ogen 15 cm hoog zijn") en zijn toen gaan eten. Blij dat we weer normaal waren.

 

P

 

 

Kaalkopjes heb je het over he? , ja heb vette dingen over die paddotjes gehoord, klein maar fijn

ik heb de Psilocybine Cubensis Mckennai's, de een zegt dat dat de sterkste cubensis zijn, de ander zegt dat het de zwakste zijn?

van binnen en bij aanraking werden deze dingen wel helemaal blauw/paars.

dat is volgens mij de psilocybine, dus volgens mij waren deze paddo's redelijk potent, ( weet het natuuuurlijk niet 100% zeker, 't was m'n eerste kweek, en ook de eerste keer paddo's )

ik heb wel enorme mindfucks gehad, ik was aan het gamen en aan het chatten en van het gamen begreep ik geen fuck meer, en het chatten leek enorrmmmmmmm snel te gaan en daar werd ik helemaal gestoord van.

muziek klonk ook bizar, bij het nummer van Eek-A-Mouse - Juicy 'n weedy had ik een duidelijk audiotrip, het geluid leek uit een tunnel te komen en in die tunnel zou dan een houtendoos liggen ofzo, waaruit alle geluiden in mijn omgeving vandaan kwamen, het leuke was, dat ik dit met m'n koptelefoon niet hoorde, maar wel nadat ik hem geunplugged had.

dat was wel ff kicken, maar ook snel weer voorbij.

 

kortom ik vind het al heel wat, en vond het ook een hele tjaa... vaag/vette/rare/fantastische ervaring, maar toch net niet helemaal waar ik op gehoopt had.

ik wil een echte heavy trip meemaken. en dat was dit dus duidelijk niet.

het liefst zou ik een spiritualachtige trip willen hebben waar ik ook nog wat van kan leren, of kennis op van kan doen.

maar goed, op naar de hallucinaties, en trouwens is dit geen mooie combi? MAO remmer > Absinth > Paddo's > Spliff ?

 

greetzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die hawaiiaanse paddo's behoren tot de sterkere soorten... en geven visuals

Kaalkopjes > niet zoo sterk

de meest voorkomende vorm is de cubensis dacht ik? de mexicaanse. > geven een ietwat visuele trip

dan heb je nog truffels > de phillosopher stones > ook een sterkere soort (nog niet geprobeerd)

en de amanita :verrygood vliegenzwam > the next step ;)

 

lees anders dit: Alles over paddo's door Arno Adelaars

 

groeten irri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet ook geen drugs nemen met de intentie om dingen te willen zien, daar zijn drugs niet voor, alhoewel het wel 1 van de leukere aspecten kan zijn natuurlijk.

 

Hallucinaties zijn trouwens niet hetzelfde als de visuele effecten waar jij naar op zoek bent. Salvia komt aardig in de buurt van hallucinaties, maar dan moet je toch echt voor de deliria gaan, dramamine oid, zie het dan maar te herinneren alleen, lol..

 

LSA's zijn niet echt gigantisch visueel anyways, Salvia gaat simpelweg bijna altijd fout de eerste paar keren, maar hoevaak heb je paddo's gedaan? Wel opvallend dat het ook daar niet mee lukt, maargoed, het hoeven ook niet altijd visuele trips te zijn, zelf ook al zo vaak meegemaakt. Vind LSD overigens ook niet bijzonder visueel, misschien toch maar voor de DMT gaan, zoals doc al aangaf.

 

Enneeuh, ga aub geen mao remmers nemen als je niet weet wat de consequenties kunnen zijn, wees er een beetje voorzichtig mee. Absinthe wil je niet samen nemen met maoi's..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is een MAO remmer? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trippen gebeurt toch met name in je kop (=brein). Een heleboel dingen doen terwijl je probeert te trippen kan het verstoren. Tenminste, ik merk bij mezelf dat paddo's vaak wel uiteindelijk goed doorkomen, maar dat rust, beetje muziek luisteren enzo, kan zorgen voor de juiste stimulans. Paddo's (cubensis gedroogd, 1 tot 2 gram (ja, ik heb dan juist meestal niet heel veel nodig om te geraken waar ik wil)) paddo's dus, hebben voor mij meestal een tripverloop dat begint met een anderhalf uur visueel en daarna overgaand in sterker psychologisch en "vreemd", dat komt misschien door de lage doses (?) maar dat zou ik niet zeker weten (anderen?). Het lijkt me niet slim om meteen heel erg hard aan de haal te gaan met van alles (je leest je in ieder geval goed in, dus ik zeg dit wellicht voor niks). Een paar keer proberen. Wat ernstig kan helpen bij paddo's is lachgas, een capsule is genoeg om je opeens een stuk verder omhoog te schieten, pas wel op, ik ben eens flauwgevallen (of iig out gegaan) met veel paddo's lachgas en een joint. De meest wazige ervaring die ik ooit beleefde (letterlijk), kan trouwens ook een suikertekort zijn geweest.

 

Veel plezier!

"don't worry 'bout a thing" knalt de boxen uit hier :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het nemen van hallucinogenen om dingen te zien wel een goede insteek. Je hebt een focus op iets en het is veel "veiliger" dan het nemen van een hoge dosis om "jezelf te ontdekken" ... dat kan leiden tot een mega-mindfuck. Als je ECHT iets ziet zit daar vanzelf wel een spirituele component aan. Jezelf ontdekken is een interessant uitgangspunt maar introspectie kan makkelijker slecht uitvallen dan een "ik ben erbij en kijk er naar" standpunt.

 

Wat dat betreft is DMT eeen goede stof...je hebt net tijd om er naar te kijken en dan is het weer voorbij. Geen uren vechten waarbij je je afvraagt wie je bent en waarom je wat doet.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Immuun voor hallucinogenen? Nog nooit van gehoord. Mensen bouwen voor Salvia een omgekeerde tolerantie op (heb ik ergens gelezen en zelf ook wel gemerkt), dus als je het vaker gebruikt ga je er sterker op reageren. Haal voor 20eu een gram 10x extract en rook af en toe 0,1 gram, als je het goed doet merk je er steeds meer van. En de enige reden die ik kan bedenken voor je paddo-immuniteit zou misschien lichaamsmassa zijn. Ik ga overal lekker op omdat ik redelijk slank gebouwd ben, maar mijn beste maat (120kg) moet 3 porties van de sterkste truffels hebben om echt wat mee te maken.

 

Ook raad ik je aan es aan LSD te beginnen als je het kan krijgen. Langzaam opbouwen, en de tijd ervoor nemen, dan komt het vanzelf goed. Als je nog nooit hebt gehallucineerd weet ik niet of het zo verstandig is aan DMT te beginnen. Ken veel mensen die bergen ervaring hebben met alles wat god verboden heeft, maar die het nog moeilijk hadden met DMT. Enne...2C-B is ook geen slecht plan, 45mg in je mik en je gaat wel.

 

Een hoop suggesties en ideeen, hoop dat je er wat mee kan.

 

I salute you, my fellow psychonaut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe denk dat je ng zult verschieten als je eens zwaar aan het trippen bent :)

als ik die heftige tripreports lees komen die allemaal zo mooi en leuk over maar in feite zijn de meesten door een hel/hemel gegaan afhankelijk van de dosis, maar echte halucinaties bekom je alleen bij grotere hoeveelheden en die zijn veel minder leuk als lagere doseringen omdat je minder/geen controle hebt.

Heb vroeger veel paddo's en smartshop stuf gegeten/gerookt, af en toe is salvia geprobeert maar niet echt veel anders gedaan dan zweten en mentaal trippen tot ik op die éné dag voor de eerste keer in één keer 2 LSD trips heb genomen ;) Bleken toen nog goeie te zijn ook. Het ging allemaal goed tot ik alléén met mijn gedachten in mijn donkere slaapkamer "wou" gaan slapen :P .

Wist niet meer wat realiteit en verbeelding was :D :P

 

Heb ondertussen al heel wat halucinaties meegemaakt maar veel minder intens en langdurig in vgl met die eerste, soms zonder dat ik het eerst doorhad. Het is echt een magische drugs, je leert jezelf beter kennen en dingen op een andere manier bekijken maar langs de andere kant kan het je ook verscheuren en je negatieve gedachten teweeg brengen.

 

Don't fuck with psychedelics :lol: grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
tot ik op die éné dag voor de eerste keer in één keer 2 LSD trips heb genomen Bleken toen nog goeie te zijn ook. Het ging allemaal goed tot ik alléén met mijn gedachten in mijn donkere slaapkamer "wou" gaan slapen .

Wist niet meer wat realiteit en verbeelding was

 

Ben jij toevallig mij ;) ? Ik heb namelijk precies dat gehad met lsd voor de eerste keer. Anderhalve zegel van 400microgram per stuk. Het was overigens nooit mijn bedoeling zoveel te nemen, lang en ingewikkeld verhaal, maar het is op de één of andere manier toch zo gebeurd. Gebeurde zo weinig dat ik dacht dat ik wel ff op bed kon gaan liggen. Licht uit, muziek aan. Alsof er een atoombom afging in me hoofd. Deed 2 minuten later het licht alweer aan en was compleet van de kaart :lol: .

 

Dat was inderdaad een hel. Maar ik heb ook ongelooflijk mooie trips gehad. Met name op paddo`s en salvia. Ik ben daar echt geweldig van gegaan. Daarnaast, de trip zelf is het doel. Of het een goede of slechte ervaring was is slechts een kwestie van interpretatie. Achteraf heb ik een heleboel geleerd van die eerste keer lsd en het was eigenlijk een hele bijzondere ervaring. Ik ben trouwens niet echt 'bad' gegaan. Het was gewoon een stuk intenser dan ik wou en ik wist dus niet helemaal wat ik ermee aanmoest. Ik bedoel ik heb Shiva (de hindoe-god) uit mn bureau omhoog zien komen. dat was toen doodeng, maar achteraf is het één van de vetste dingen die ik ooit heb meegemaakt.

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

BLIJF VAN DE MAO REMMERS AF.

 

Mao remmers zijn mono-amine-oxidase remmers. Monoamines zijn die stofjes in je hoofd zoals serotonine dopamine etc.

 

Als je hun afbraak remt terwijl je pilletje of blottertje er meer van aan maakt dan kun je zelf het resultaat wel inschatten.

 

Fried chipset. NIET AAN TE RADEN. KAN JE GEESTELIJKE DOOD ZIJN.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gangstertje

In mijn ogen bestaat een bad trip niet, het is indd de interpretatie die je op dat moment hebt die ervoor zorg dat die negatief aanvoelt.

Maar ze komen wel harder aan als een nachtmerie, je geraakt er niet zomaar uit als het je teveel wordt, maar meestal kom je dan de meest spectaculaire halucinaties mee omdat je kop dan op overtoeren draait.

Eventjes later ben je weer in complete extase.

Het zijn in mijn ogen bepaalde fasen waar je doorheen moet, je hebt geen positief zonder negatief ;)

 

Moest je geintresseerd zijn in die eerste ervaring ;)

http://www.wietforum.nl/LSD-tripreport-GO-...ome-t53474.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD zuigt ook gewoon. ;) Veels te pushy.

 

Ik vind het nemen van hallucinogenen om dingen te zien wel een goede insteek. Je hebt een focus op iets en het is veel "veiliger" dan het nemen van een hoge dosis om "jezelf te ontdekken" ... dat kan leiden tot een mega-mindfuck.

Eh. Dat kan het zowiezo. Ik denk dat je juist voor een dillemma kan komen te staan als je drugs inneemt met alleen maar de intentie om dingen te willen zien, kan onaangename verrassingen meebrengen als je je niet goed realiseerd waar je aan bent begonnen, wat duidelijk het geval is naar mijn mening als dit je instelling is. Kan je beter wat vuurwerk afsteken.

 

En de enige reden die ik kan bedenken voor je paddo-immuniteit zou misschien lichaamsmassa zijn.

Dat heeft er vrij weinig mee te maken.

 

Als je hun afbraak remt terwijl je pilletje of blottertje er meer van aan maakt dan kun je zelf het resultaat wel inschatten.

Een pilletje zou ook oerdom zijn, maar (de meeste) tryptamines zijn niet zo'n probleem, als je de dosis maar niet overdrijft. Serotonine syndroom komt niet zo geweldig snel voor in combinatie met paddo's oid, tyramines zijn ook niet zo'n gigantisch probleem met MAO-A's, er zat wel wat MAO-B inhibitors in de B. Caapi of de Harmala (toch de meest voorkomende maoi's die druggies nemen), 1 van de 2, maar dat valt te verwaarlozen iirc. Het blijft alleen wel slim om op te letten met wat je eet, sommige mensen zijn toch wat gevoeliger dan de ander.. Meeste problemen zie je als er alcohol of medicijnen in het spel zijn, of roekeloosheid, dat doet het hem ook vaak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk Blaasaap. Mind-fuck kan zowiezo en met de insteek "alleen iets zien" kan je door de rest van de verschijnselen flink van slag raken. Een nieuwsgierige goed voorbereide "ik zie wel wat er gebeurd" insteek is misschien het best. Mijn insteek "iets zien" komt ook doordat ik er aan "gewend" ben en mijn eerste trips lang geleden zijn. Het is in 20 jaar verschoven van een "totaalbeleving" naar "wezens zien". Een rubberen mond en lachbuien gevolgd door fractals op het plafond is niet genoeg. Ik wil "het" zien. "En ik weet dat ik heel blijf hoe gek het ook wordt".

 

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Podenco

 

haha

 

leuk filmpje

 

grtz.

dontknow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gasten! ahahaha vet man! genoeg raad hiero denk ik .

 

tof, ik ga nog ff kijken.. ben ook nog maar net begonnen met psychedelics, ik kom er vanzelf wel denk ik op een of andere manier..

ofzo..

Valt nog zat te proberen weetje,

tjaa moet toch goed komen? ;) .

 

en nog 'n keer, THANKS ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...