Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vlaanders

Bij welke internode fimmen

Recommended Posts

Moet ik meermaals fimmen om mijn cheeseberryhaze ongeveer 0.6x0.4 meter breed te kunnen laten worden? En vanaf welke internode raden jullie dit aan?

 

Mijn internodes groeien ZO kort op elkaar dat het echt een moeilijk karwei word om te fimmen. Het plantje zit nu op dag 17.

 

Heb zo goed mogelijk de situatie proberen te fotograferen:

gallery_15601_9899_1601137.jpg

 

Let niet op de lelijke blaadjes, heb vorige week begonnen met voeding en dat mocht ik niet gedaan hebben. Inmiddels maakt ze weer mooi groen blad aan :verrygood.

 

 

Groeten Vlaanders

 

PS: Hoogte is beperkt tot een 60 centimeter vanaf bovenkant pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees eerst is , als ik juist ben is er zelf een heel mooi filmpje over fimmen

zeer duidelijk !

 

groetjes DJP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn stekken waren bij de 6e internode gefimt

Geloof dat dat een mooie hoogte is

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJP ik weet echt wel hoe te fimmen. Dat is helemaal mijn vraag niet. Lees eerst iets duidelijk door voor je gaat antwoorden :verrygood.

 

Guesswho? Bedankt, daar heb ik heel wat aan ;). Nog enkele dagjes wachten dus, dat dacht ik al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik top en of fim bij de 4e internode,

ging ook goed.

 

Had ergens gelezen tussen de 4e en 6e internode.

Dus in mijn eerste kweekje waar ik weinig geduld had maar gelijk op de 4e gedaan :verrygood

 

Maar blijft natuurlijk je eigen keuze,

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites
DJP ik weet echt wel hoe te fimmen. Dat is helemaal mijn vraag niet. Lees eerst iets duidelijk door voor je gaat antwoorden :verrygood.

 

Guesswho? Bedankt, daar heb ik heel wat aan ;). Nog enkele dagjes wachten dus, dat dacht ik al.

 

hmmmm

 

lijkt mij als je weet hoe te fimmen dat je ook wel kan bepalen wanneer te fimmen

je zegt toch ook niet dat je op een wiel kan rijden als je nog nooit hebt gefietst

 

hmmm vreemd

Share this post


Link to post
Share on other sites

wieowie: Zo dacht ik het ook, vroeg me enkel af of het een verschil kon uitmaken als ik vroeger of later fim.

 

Devils haze: Heb vorig jaar 2 outdoor planten met succes gefimd. 4 & 5 hoofdtoppen. Mijn vraag is misschien niet helemaal duidelijk, maar wat ik dus bedoel: Maakt het verschil uit hoe zeer je in de breedte kan gaan als je vroeger of later fimd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...