Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

TEST OP CANNABISGEBRUIK

Recommended Posts

Al surfend naar goedkope scheermesjes kwam ik het volgende tegen:

TEST OP CANNABISGEBRUIK

 

De Bodytest THC controleert de aanwezigheid van THC en bijproducten als 11-nor-9-tetrahydrocannabinol-9-carboxylic in een urinemonster. THC (9-tetrahydrocannabinol) is het meest actieve bestanddeel van cannabinoïden (marihuana). Deze stof veroorzaakt het “stoned” gevoel na het gebruiken van cannabis. THC is een kankerverwekkende stof en is van negatieve invloed op een gezonde geest. Het vermindert het korte termijngeheugen, zorgt voor concentratieproblemen, apathie en zou psychosen in de hand werken.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal meneer Gillette en Wilkinson, Philips, Braun zeker weten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihi wat the hell is annabis? <_<

edit : En waar kan ik het krijgen? :smoke

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Zeker in een ouder - kind relatie kan het lastig zijn om het gebruik van drugs bespreekbaar te maken"

 

"hou jij m vast Henk dan probeer ik z'n pis op te vangen"

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt aan de opvoeding of drugs bespreekbaar is. als je kind alles aan elkaar liegt dan heb je hem te vaak op z'n flikker gegeven als ie wel eerlijk was. en wat noemen ze tegenwoordig niet kankerverwekkend, als ik over straat loop krijg ik ook stoffen binnen die kankerverwekkend zijn, waarschijnlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik nu achterlijk? Ik dacht dat de THC zelf in ieder geval niet kankerverwekkend was. De teerverwante stoffen die cannabis heeft, ok, maar in veel mindere mate dan die in sigaretten, die overigens met benzeen, andere troep en chocola en honing worden behandeld. vooral de "light" sigaretten.

 

Amerikaanse vrienden vertellen me dat "drugtesting" in amerika als excuus wordt gebruikt om mensen makkelijk te kunnen ontslaan wanneer ze van een hoop personeel af moeten, maar zolang het goed gaat met een bedrijf er geen haan naar kraait. Een beetje zoals de identificatieplicht gebruikt wordt om hangjongeren te kunnen bekeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben ik nu achterlijk? Ik dacht dat de THC zelf in ieder geval niet kankerverwekkend was.

jij bent niet achterlijk. dit is gewoon weer zo,n smerig leugenachtig verkooppraatje om meer te verkopen.

 

 

 

Amerikaanse vrienden vertellen me dat "drugtesting" in amerika als excuus wordt gebruikt om mensen makkelijk te kunnen ontslaan wanneer ze van een hoop personeel af moeten, maar zolang het goed gaat met een bedrijf er geen haan naar kraait. Een beetje zoals de identificatieplicht gebruikt wordt om hangjongeren te kunnen bekeuren.

eigen schuld dikke bult. we laten ons al eeuwen lang als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. vandaag de dag nog steeds 99 %

alhoewel er tegenwoordig steeds meer mensen wakker worden. heeft 99 % nog steeds het lef niet om te veranderen of z,n mond open te doen.

en daardoor sterven er dagelijks een hoop mensen voor niks. en zijn er een hoop mensen ongelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...