Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott

Cobra en speed ganja ? (van flash seeds)

Recommended Posts

hey mensen heb nu 7dagen geleden mijn bestelling uit groot brittanie binnen gekregen <_<

 

was op zoek naar nieuwe auto soortjes en kwam op de site van seedsman uit bij de zaadbank flash seeds deze had verschillende autosorrtjes.

 

ik ben gegaan voor de cobra ( kruising tussen lowryder2 blueberry en libanon....)

en voor speed ganja dit was een kruising tussen lowryder 2 sharkattact en nycd.

 

 

Nu was mijn vraag heeft iemand ervaring met deze soortjes mss meer info weetjes enzo ....

 

 

grtzz tnx!

 

smoky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej smokymcpott,

 

Ik heb zelf geen ervaring.. Maar vertel eens iets over je kweek plan. Binnen buiten etc.

 

Een simpele regel voor een goede Autoflower kweek is meestal:

- 2-10L potjes is voldoende.

- Mix van verschillend aarde / kokos / leem

- Geen voeding, je zult ze overbemesten wanneer je nieuwe potgrond aan gaat vullen.

 

Vaak zit er nieuwe grond genoeg voedingsstoffen in om de volledige cycles te doorstaan.

Wanneer je toch wil voeden zou ik voor de Sannie buffer tabs gaan. Zie meer informatie in de webwinkel van Sannie!

 

Aan de beschijving van je planten te zien is het een erg leuk soortje! Ze zullen allemaal wel klaar zijn na ongeveer 2,5 maand.

Plant ze (wanneer je buiten wil kweken) dus in het warmste deel van de zomer. Afbloeien in augustes is ideaal!

 

Succes met je kweek!

 

Groeten, Tilburg2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo tillburg!!

 

mijn plan met deze 2 soortjes is ze 2 weken (afhankelijk van het weer buiten) binnen onder tl laten voor groeien.

 

1 mannetje en vrouwtje van beide soortjes bijelkaar zetten en een zaden kweekje doen en de rest laten afbloeien.

 

het zaden kweekje ga ik buiten in een klein serretjes doen en de rest gaat gewoon de grote serre in .

 

ik laat ze voor de eerste keer op cocos ontkiemen met een goeie scheut water plus wortelstimulator van bac

 

daarna in een liter potje voor 2 weken en dan in een 6-7 l pot . ik gebruiik nu ook een mengeling tussen universele potgrond en cocosfibre moet wel lukke denk ik zo . En ik gebruik enkel schimmels van bac, Wstimulator en Bstimulator van bac.

 

ja de kruising van die plantjes zag er wel verleidelijk uit .

 

Moet wel zeggen ze zijn al ontkeimd heb 100 procent kiempjes gehad alleen dat er 1tje van de speedganja verbrand of slecht feno is ) maar ja 19 op 20 (goede score zo voor flash seeds <_< )

 

het zaad zag er ook extreem goed uit bruin grijzig met mooie zwarte nerfjes ...

 

grtzz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallee smokymcpott!

 

Klinkt goed hoor! Dit plan zal zijn vruchten wel afwerpen met een beetje liefde!

Ik denk niet dat je de Bloeistimulator nodig zult hebben. Deze wordt vaak pas gebruikt wanneer de plant in een kleine pot zit of de plant er om vraagt.

Dit is meestal wanneer de bladeren wat geeler worden omdat de grond uitgeput raakt. Aangezien de plantjes niet zo groot worden en genoeg Liter ruimte

hebben schat ik het klein in dat je het nodig zult hebben. Ik zou de dosis in ieder geval halveren. Beter iets minder dan te veel. Bij een teveel aan voeding

zul je ook grammen verliezen in plaats van winnen! Zonde! :D

 

PB me wat foto's wanneer je kweekje bijna klaar is, ik ben erg beniewd naar het resultaat van deze soortjes!! ;)

 

Groeten, Tilbrug2009 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hé tillburg ga ook mijn best doen hoor .

 

ondertussen zijn ze dus allé 19 mooi boven de grond gekomen spijtig genoeg heeft mn hond weer zijn nieuws gierigheid laten gaan en pat heeft hem toch wel 3 plantjes kapot gemaakt (kast is enkel afgesloten met reflectie doek had er beter een deur aan gemaakt ! :verrygood spijtig genoeg ook nog een alle 3 van het zelfde soortje dus hopen dat ik toch nog genoeg vrouwtjes ga hebben bij de speedganjas.

 

Voor de rest de cobra zijn allé tien nog in orde.

 

ivm bloeistimulator daar zit wel wat in wat je daar zegt. Heb ook nog nooit deze producten gebruiklt wou het dit jaar eens gebruiken om te kijken als er echt verschil is tov een gewone potgrond kweek zonder supplementen

 

 

heb momenteel 3 lw2's staan die ik al in maart heb laten groeien.hebben gewoon buiten gestaan in april en mei en nu zijn die bijna klaar.(maar wat een kleurtjes seg!!! je kent dat wel paars van de koude dan nog een oker geel (eindecyclus) met een vleugje groen er bij echt mooi om te zien )

Kan ik geen fotoje van trekken van batterijen zijn op maar kzal je ze eens tonen ......

 

 

grtz smokey tnx voor advies (ga ik ook zeker toepassen)

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...