Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kramer997

Test Can Airkit 250

Recommended Posts

Bedankt mannen :wacko: Nog een klein weekje en dan weten we de grammen ook B)

Ik zal het niet vergeten mena muria ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg mooi kramer, echte cola's in scrog. En zoals velen al hebben gezegd, deze mag wat mij betreft als sticky voor scrogs. Je doet het echt top ga zo door!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kramer,

 

dat ziet er weer bijzonder fraai uit. :wacko: en wat een stam, B)

 

mooi gedaan weer scroggkonig. ;)

 

geniet er maar van.

 

grtz,

Djzusie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel is het uiteindelijk geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry jongens,Helemaal vergeten :) . En bedankt nog voor de complimenten Donnie en Djbroertje :D

Het is uiteindelijk 370 gr geworden en dat viel me eerlijk gezegd best wel tegen. Hoewel het natuurlijk nog steeds veel is voor een plant :D . Maar over de kwaliteit was ik meer te spreken en daar doe je het ook voor.

En hoe langer die op pot zit hoe mooier en lekkerder die wordt ;) :o

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

370gr toch wel dope toch van 1dame

Nix meer dan respect

Greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Bots en dat is zeker ook genoeg, maar ik had wat meer verwacht omdat het zo dik en hard was met knippen. Maar de kwaliteit is wel super en daar gaat het ook om natuurlijk :)

 

gallery_18180_10026_3231502.jpg

 

gallery_18180_10026_2381139.jpg

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect kramer

voor 1 plant is dit echt wel een hele dikke opbrengst

 

greetZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt man :) En het is ook veel voor een plant maar ik wil altijd meer,meer en meer :D ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat je het uitgemakzucht niet doet .maar ik denk als je CO2 gaat gebruiken dat je toch meer e

Af haalt en mischien ook nog eerder klaar .dat is ook wel megenomen met dit soort langere kweekbed

Of een soort van vierkante trechter frame maken .het laagste punt is het midden van de pot/bak en dan schuin omhoog

Qua. Oppervlakte wordt het dan groter .en de lamp kan dichter op de binneste topjes

Ach het zijn zo van die niet gefundeerde hersenspinsels zo op de vrijdag

Greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een mooie opbrengst hoor van 1 plant! Ziet er ook lekker uit btw!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bots

zo gek zijn die gefundeerde hersenspinsels nog niet hoor :no . Ik vind het trechter idee wel goed. Ik ga er eens over nadenken en wat die co2 betreft. Dat kijk ik nog even aan, wat je al zei gemakzucht he :huh: :D

 

@ Donnie

Bedankt man :huh:

 

Dit was trouwens ook de laatste plant in dit topic. Ik heb ook bijna een jaar gedraait met de Can Airkit 250. En de set heeft zich goed bewezen. Hij is niet doorgeslagen ofzo en ik heb hem nu nog steeds naar volle tevredenheid in gebruik.

 

Binnenkort ga ik weer een plantje scroggen en ik zat er aan te denken om daar een stukje over te schrijven. Ik bedoel dus hoe je een plant een beetje groot en ruim kan scroggen. Ik vraag me alleen een beetje af of er wel interesse in is, omdat ik eigenlijk weinig mensen op het forum zie die met 1 plant bezig zijn, ook wel begrijpelijk natuurlijk :) :tu .

 

Gr kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kramer

 

lijkt me zeer leuk om eens stukje over te lezen, zeker omdat 1 volle plant veel mooier is als een paar minder opbrengende dames.

 

ik was het ook van plan, maar een how to do gids zou wel makkelijk zijn.. :huh: :huh:

 

veel succes met de nieuwe scrogg, hoelang is de voorgroei eigenljk geweest??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik nou ook cannabizznis, ik vind een plantje ook leuker. :huh: . Volgens mij heb ik 4 weken gegroeid, maar dat kan ook nog wel een weekje minder denk ik. Zeker als je een plantje gebruikt die wat groter is. Ik heb deze na het ontkiemen gelijk onder de hps gezet en dat kost iets meer tijd.

Volgende week ga ik beginnen met en nieuwe ronde en dan zal ik ook dat stukje schrijven.

Bedankt voor je reactie :huh:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk zoizo bij je topics ik vind het master de 1 plant scrog kweekjes

je ziet wel steeds meer mensen het zo geheten gedoogbeleid aan houden 5 planten

bioloog had er ook maar 2 :huh:

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Bots :huh: . En idd de gedoogkweken zie je steeds meer behalve de belgische :huh: . Bio heeft er ook 2 gehad, maar dat heeft me ook heel wat lullen gekost :tu :) , geintje Bio :D

Maar dat verslagje komt er binnenkort, ben ik ook weer een beetje van de straat af.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...