Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sjakie46

Flodder's adventure continues

Recommended Posts

Sjakkie...ga je zeker volgen man..heb ook Danish shit ingeslagen....heb wel wat vertraging opgelopen maar nu gaat het ook goed..ben van de partij dit jaar na die tegenslag van vorige jaar...ik ga mijn deel pakken dit jaar... ;)

Heb bijna alle zaad nu van de froebanken...denk ergens rond de 20 soorten en jazeker Royal Dane maakt veel blad aan samen met Nadia.

 

 

Wens je veel succes met alles ;)

 

Groeten Greenrecon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx greenrecon! jij ook succes! ga je nog een verslagje doen?

 

Even een kleine update. Ze gaan lekker,.. heb ze ook voorzien van wat meer grond.

gallery_20764_10057_84465.jpg

gallery_20764_10057_25937.jpg

gallery_20764_10057_10314.jpg

gallery_20764_10057_22404.jpg

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi mooi, wordt het niet tijd om ze in grotere potjes of in volle grond te zetten?

Mij lijken je plantjes al aardig groot voor die kleine koffiebekertjes (denk dat het al een aardige wortelkluit is nu)

 

Veel succes

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

high sjakie,

 

heuhh :verrygood geen idee welke afghaan..ik zal wel teveel topics achter elkaar hebben gelezen die avond en heb wat gemixed aan info en zo :wOOt

maar die plantjes van jou zien er echt piekfijn uit..ik heb precies zo'n generatie al in het wild staan en de laatste zestig (jongere)staan de pot uit te gillen nu in de achtertuin!veel succes met het wegzetten van de zaailingen...dat zal wel weer even een heftig klusje worden ben ik bang.

ga je trouwens weer kuipen gebruiken dit jaar op je spots?dan hebbie nog wat grond te verslepen!!

ik zal eerdaags es een paar pica's bij je droppen van de mijnes...sneak preview if you like?

mijn topic komt pas hier op het forum als alles voorbij is en de grammen in kannen en kruiken zitten..

geluk,succes en veel fun vooral :wacko:

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik misschien een verslag dit jaar ga doen maar ben wel voorzichtig geworden ...maar de operatie greenrecon 2010 is volle gang..dus foto's en verslagen gaan nog komen :wOOt ...

Ben op dit moment gaten aan het maken en mixrecept aan het toevoegen aan de grond...en kinderen naar het bos brengen...

 

Sneakpreview: :verrygood

gallery_23661_10217_172370.jpg

 

gallery_23661_10217_264637.jpg

 

gallery_23661_10217_134944.jpg

 

gallery_23661_10217_172875.jpg

 

Groeten greenrecon,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi mooi, wordt het niet tijd om ze in grotere potjes...

 

Hey Wakki,

Ik heb de bekertjes nu in een krat gezet, bekertjes zijn van onderen open en krat is gevuld met 20 potgrond.

Zo hebben de wortelen waar meer ruimte. Al is het wel wat minder om ze er straks weer uit te halen, mja dat risico van dat beetje wortelschade loop ik liever dan het risico van wortelblokkade of vergeling van de plantjes door de te kleine potjes.

 

 

 

...ga je trouwens weer kuipen gebruiken dit jaar op je spots?dan hebbie nog wat grond te verslepen!!

ik zal eerdaags es een paar pica's bij je droppen van de mijnes...sneak preview if you like?

 

Hee Indooo,

Nee absoluut geen kuipen meer dit jaar,.. na vorig jaar weten we wel beter haha!

En sneak preview? DOEN! :wacko:

 

 

 

Ben op dit moment gaten aan het maken en mixrecept aan het toevoegen aan de grond...en kinderen naar het bos brengen...

Sneakpreview: :verrygood

 

Hi GreenRecon,

Ja k snap dat je na vorig jaar een stuk voorzichtiger bent geworden,.. je spot op tv terug zien kan natuurlijk niet de bedoeling zijn,.. al heeft t ook wel zn charme natuurlijk hwhaha :wOOt

En je sneakpreview ziet er niceeee uit B) ben benieuwd man!

 

 

Grtzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmz vrijdag bij een spot geweest waar ik veel verwachting van had, mooi bos midden in weilanden met een flink open stuk in het bos. Helaas was dat open stuk afgezet met prikkeldraad :S geen idee waarom, want vee kan er niet komen. Maar er komen dus wel mensen. Die spot wordt dus niks.

 

De andere spot op een eiland wordt helaas ook niets,.. blijkt dat je vanaf een wandelpad zo in de lengte over het eiland kunt kijken, daar groeit dus minder vegetatie dan verwacht, dus het zicht wordt niet geblokkeerd..

 

Dus dan blijven de maisspots alleen nog over :verrygood

 

Plantjes zijn nu wel deels overgepot, sommige zijn wel wat verkleurd. Nu nog 3 weken wachten voordat ze het mais in gaan dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een updateje: we hebben 3 maisspots gekozen, want het eilandje heeft te veel risico's om gezien te worden wanneer we hier naar toe zouden gaan.

Tevens hebben we een giga spot gezien voor volgend jaar, maar dit jaar gebruiken we die nog niet omdat we waarschijnlijk zijn gezien toen we hier liepen. Ook heb ik mijn bedenkingen bij deze spot, want op 1 avond heb ik 5 teken opgelopen (met rode kringen om de beet) op deze spot en zit nu aan de antibiotica! dus mensen (dus mensen, let hier goed op).

 

We zijn tenslotte vanplan om op een andere spot een zaden kweek te gaan doen met royal dane.

 

Groeten,

dhr. Flodder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Johnnie,

kan je zeggen hoe je maisspot er uit ziet....lengte, breedte en hoe je ze weg zet?...

kwil zelf ook wat doen in de mais... maar kheb het nog nooit gedaan... ;)

of bedoel je dat jullie 3 mais perselen gaan gebruiken :D ?

 

succes met de kweek :rolleyes: en ik wens jullie een top oogst...jullie hadden zeker nog wat te goed :P

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Johnnie,

kan je zeggen hoe je maisspot er uit ziet....lengte, breedte en hoe je ze weg zet?...

kwil zelf ook wat doen in de mais... maar kheb het nog nooit gedaan... ;)

of bedoel je dat jullie 3 mais perselen gaan gebruiken :D ?

 

succes met de kweek :rolleyes: en ik wens jullie een top oogst...jullie hadden zeker nog wat te goed :P

gr

Carpie

 

Thanks.

We hebben inderdaad 3 verschillende perselen. We hebben de plek in het maisveld zelf gekozen aan de hand van het invallende zonlicht en kans op ontdekking m.b.t. het kunnen zien van de buitenkant van het veld.

Veel geluk met jouw met jouw kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi.

 

Ik zou zeggen succes dit jaar

en hopen op een goeie ronde.

Denk om ook wat vroege bloeiers

tussen het mais te zetten maar heb er helaas niet veel

ik heb meer autoflowers :verrygood .Heb nog een vraagsje vanaf

waneer kan en mag je ze tussen mais zetten? waneer komen ze sproeien enzo....

 

alvast bedankt

grtz flowerhaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel oplette he flowerhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...