Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

silverboxx

10 x ak47 met 600 w lamp B)

Recommended Posts

als je precies weet wanneer te oogsten zou je 2 weken kunnen spoelen, denk als je 1 week zou spoelen je ze mischien wat langer kan laten staan als je je vergist hebt in de datum, bij mij proefde ik geen verschil alleen dat na 2 weken de wiet wel lekkerder was.. maar dat kan ook door het verder afbloeien komen...

verder zou ik de mannen onder bij de stam afknippen zodat je de andere wortels niet beschadigt.

gr cannabizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

High..

 

zou ik ook doen, afknippen en laten staan. kan je je dames niet beschadigen.

 

mooie lekkere witte haren op je toppen hoor, kilo-tje rook je toch wel weg als je je best doet!

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
High..

 

zou ik ook doen, afknippen en laten staan. kan je je dames niet beschadigen.

 

mooie lekkere witte haren op je toppen hoor, kilo-tje rook je toch wel weg als je je best doet!

 

Laters :wacko:

 

beste good shepperd :D bedank voor je tip. (ook de tip van cannabizznis mag er best wezen. )

 

ik hoef niet me best te doen om een kilo weg te roken heb alleen veel vloei, tipjes en en wat tabak nodig en vuur :P

kan niet wachten tot ik wat ken proeven en weet zeker dat het het wachten waard is ( als alles goed gaat zonder ziektes enz)

 

voor de rest ga ik nu maar ff naar me hok ben er al geen 15 uur meer geweest :verrygood ;)

 

silverboxx

 

ps

(wacht nog steeds op reacties over dutch pro ???????????????)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update week 6 ( twee dag ) :lol:

 

doordat ik op zolder kweek heb ik veel te maken met temp verschil op zolder.

de temp komt niet onder de 19 en niet boven de 29, 5

licht aan 26/29,5

licht uit 19/ 23

lv 35 aan / 45 uit

geef een 0,4 liter water met de voeding volgens het schema

ph is 5,8/6 ec 2,0

afzuiger op stand 2 omdat ik toch dacht dat de meiden meer verse zuurstof nodig hebben.

 

ik heb gisteravond en vandaag meerder plekken op de toppen gezien die op bud vorming lijken, ( i.p.v.bloemen) ook beginnen meerdere zakjes te bollen, ook heb ik meerdere nieuwe kleine witte haartjes gezien. ;)

wie ken me meer vertellen over dit gebeuren ???????????????????????????

 

ook me buitenkweekje loop lekker heb nu alle ontkiemde zaden boven de grond ( kweekverslag volg als ik wat verder ben met het kweekje) neem wel foto's om het goed in beeld te brengen nu alleen maar hopen dat er veel vrouwtjes bij zitten.

 

opmerkingen zijn welkom ??????????????????????????

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat goed 6de week dag 4

 

alles loop op gister na goed , alleen het was wat te heet daarom mijn vraag is het erg schadelijk als ze een nacht een keer op 28 graden hebben gestaan ???????????

 

heb het nu zo gedaan dat ik in het vervolg koude lucht inlaat blasen dus het probleem is verholpen alleen wil ik weten of het dus erg is voor de dames

 

alvast bedankt voor het reageren

 

silverboxx

 

ps iemand al een voorspelling bij de volgende foto's ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

kon het niet laten om toch nog ff een foto te plaatsen

 

gallery_25832_10098_749165.jpg

 

zegge jullie het maar ( niet te roken denk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update

 

vandaag begint week 7 ( dus nog 3 weken de dan knippen :lol: )

 

alles gaat goed

de temp kan ik goed onder controllenen houden en de dames staan er dan ook lekker bij hoop dat jullie dat ook vinden????????????????????

 

moet wel zeggen dat de toppen kleiner zijn dan ik verwacht had misschien groeien ze nog wel goed door

( blijven ze groeien tot en met de 9de week ??????????????) ;)

 

hoe kan ik meeldauw krijgen.

en je moet op witte stof letten want heb het verhaal wel gelezen maar het kwam niet echt goed over ?????????????????????

 

 

gallery_25832_10098_276334.jpg

gallery_25832_10098_30412.jpg

gallery_25832_10098_99245.jpg

 

dit zijn foto's van 4 dagen geleden wat vinden jullie??????????? en wie heeft de antwoorden op mevragen

zal vanavond ff nieuwe foto's posten op me album en zal ff een nieuwe update maken

 

alvast bedank silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een keer 28 graden kan echt geen kwaad hoor,het uiterste is 35 graden,dan stopt de groei.

devlaming werkt grotere temp verschillen zelfs in de hand opdat de toppen meer hars zouden aanmaken,check zijn verslagen maar ns zeer interessante leesvoer.Hij let wel meer op de temperatuur van de wortels,dat kan je dan weer best zo stabiel mogelijk houden.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier dan de lang verwachte foto's,

ze staan nu in de 7de week en heb weinig problemen wat me eigelijk wel best uitkomt. ;)

ik zie wel verschillende tekorten en gebreken maar ze moeten nog twee weken waarvan 1 met alleen water dus ik heb besloten om er niet veel meer aan te doen :lol:

 

ik heb wel een vraagje aan een echte kenner ( ;) )

- waar let jij op als je kijkt of de buds rijp zijn ( en dan niet wat er op het forum staat nee jullie ervaring in combinatie met wat je heb meegemaakt) dit is dus een vraagje voor de ECHTE KENNER.

 

hier de foto's

gallery_25832_10182_181044.jpg

gallery_25832_10182_673861.jpg

URL=http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=270215]gallery_25832_10182_200381.jpg[/url]

gallery_25832_10182_595892.jpg

gallery_25832_10182_765406.jpg

gallery_25832_10182_252938.jpg

gallery_25832_10182_713091.jpg

 

nou laat maar horen die meningen moet trouwens zeggen dat ik wel meer commentaar had verwacht ???????????????

 

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag ik zulke moeilijke dingen dan ???????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey silverboxx,

 

wel jammer dat er niet zoveel reageren op jouw mooie topic :verrygood

 

de een wacht tot zoveel procent van de haren bruin zijn,de ander pakt een microscoop erbij en gaat de trichomes(kristallen) bekijken je kan dan bepalen wat voor effect je aan je wietje wilt geven

 

check;

 

gallery_24912_9621_33017.jpg

 

 

je ak's zien er heerlijk uit,je hebt straks een aardig voorraadje :wOOt

 

ga je na deze ronde gewoon verder met een nieuwe ronde?

 

 

maniski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

 

Je planten staan er goed bij:). Dat van de hoge tempraturen kan geen kwaad zolang ze maar voldoende water krijgen. Je kan makkelijk kweken bij 30 graden alleen is het wat gevoeliger allemaal. Echter zou ik wel een beetje oppassen met koude lucht je tent in te blazen. Het is niet erg zolang het maar niet helemaal langs de plant gaat ( je vind het zelf ook niet lekker om in de tocht te staan neem ik aan.)

 

Zal ongetwijfeld een lekker wietje worden. :verrygood

 

 

Groet,

 

Jeroen

Edited by Jtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt mooie toppen hoor!

Aan de pics te zien hierboven zou k ze nog n dikke week laten staan....misschien nog langer zelfs

 

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info heren :wOOt

 

kijk ik hoef niet de lucht in geprezen te worden, alleen is het wel handig om ook soms als het nodig is info te krijgen van een andere mede kweker dus bedankt :verrygood

 

green tomato

ik moet nu nog 12 dagen dus het duur zeker nog wel anderhalve week en ik heb er ook geen haast mee.

hoe lekkerder de wiet straks is.

 

jtje

de temp heb ik de laatse week weer onder controle alleen heb ik veel te maken met de temp buiten want kweek op zolder.

weet ook nog niet of het wel haalbaar is om straks in de volle zomer te kweken dus ben ik in ieder geval een buiten kweek begonnen om zo toch te kunnen genieten van de prachtige vorming van de plant.

 

maniski

ik weet dus nog niet wanneer de volgende ronde is dus weet ook niet welke stekken hij heeft.

het kweken met zaad binnen duurt mij gewoon te lang en heb er geen extra ruimte om voor te kweken en ook eigenlijk geen zin. ( als dat opletten enzo en overpotten)

 

nog ff en dan zal ik ook beginnen met een verslag voor buiten en zal ook ff een kleine update met foto's maken morgen

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht ff een kleine update week 8 (nog 10 dagen voor de volle 9 weken)

 

ff een kleine mededeling ik word een beetje:wacko:van me zelf

ik ben vandaag ( nog 10 dagen ) begonnen met het geven van alleen maar water omdat ik in het begin veel te veel voeding heb gegeven en denk dat ze het wel aankunnen.

ook ben ik een beetje bezorgt over wanneer te oogsten omdat ik last heb van de tweede internode en ik hier door niet precies weet wanneer ik moet oogsten ( de hoofd top is immers nog niet een voor 20 % bruin tewijl de andere zijtoppen al 60 % bruin zijn) ook heb ik last van wilde uitschieters door deze internode ( iemand met kennis ??????????????)

 

verder is de temp rond de 27-29,5, lv 35% heb deze week de luchtbevochtiger verwijder uit de tent om dat het niet nodig meer is

water dat afgeslapt is tot een hp waarde van 5,8 en geef water wanneer ze het echt nodig heeft om de wortels niet lui te maken.

 

morgen zal ik ff foto's plaatsen want ben nu al 3 uur achter elkaar op het forum. :verrygood

 

alvast bedankt voor je reactie

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste medekwekers :)

 

ff een update met foto's ze moet nu nog 6 dagen en dan zitten de volle 9 weken erop.

alles loop lekker en heb weinig problemen temp en lv zijn bijna perfect en verschillen enkele tiendens.

deze foto's zijn van gistermorgen.

 

gallery_25832_10246_359974.jpg

gallery_25832_10246_859767.jpg

gallery_25832_10246_862954.jpg

gallery_25832_10246_187002.jpg

gallery_25832_10246_494594.jpg

gallery_25832_10246_450305.jpg

gallery_25832_10246_579486.jpg

 

zeg het me maar ?????????

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze dan ....

ziet er eruhg goed uit !!!!

 

lekker weinig fluff en veel dikke toppen..., knippen met een glimlach :)

 

Greetz,

SebasjJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij deze dan ....

ziet er eruhg goed uit !!!!

 

lekker weinig fluff en veel dikke toppen..., knippen met een glimlach :)

 

Greetz,

SebasjJ

 

beste sebas

 

bedankt voor je reactie

ik heb de planten ook gedieft zodat er geen fluff aan de onderkant zit, voor de rest is het gewoon afwachten tot het rijp is en dan omknippen en drogen.

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vraag voor de kenner

 

ik heb last van de tweede internode en daar door zijn de nieuwe zakje met witten haartjes ontstaan.

deze zijn zeker niet binnen een week rijp terwijl en andere zakjes al voor 60 procent rijp en bol zijn.

 

WAT TE DOEN?????????????????????

 

gewoon omknippen als de eerste bloemen (buds) rijp zijn of wachten ik moet nog 5 dagen

 

fotos volgen nog

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Silverboxx,

ik heb last van hoofdpijn en jij van een tweede internodebloei? ;)

Sommige zouden alles doen om zoiets te bereiken!

 

Ik zou deze bloei nog rustig afwachten, het levert alleen maar winst op.

Ik veronderstel hierbij dat je het klimaat onder controle hebt (lage lv).

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is al om en hangt al te drogen dus ken niet meer wachten :)

 

afwachten dus

 

silverboxx

 

Hoi Silverboxx,

ik heb last van hoofdpijn en jij van een tweede internodebloei? ;)

Sommige zouden alles doen om zoiets te bereiken!

 

Ik zou deze bloei nog rustig afwachten, het levert alleen maar winst op.

Ik veronderstel hierbij dat je het klimaat onder controle hebt (lage lv).

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Silverboxx,

 

Nog even een piccie, van de omgehakte toppen misschien? hoop dat ik ze net zo groot krijg als jou, ziet er erg goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hier dan het eind van deze topic ;)

 

na veel hard werk en wat stress mag ik toch niet klagen :P

het eindgewicht is 288 gr en er zitten redelijk grote toppen tussen

dit zijn foto's net voordat ik ze ging omhakken met ne bijl :wOOt

 

gallery_25832_10346_254874.jpg

gallery_25832_10346_575932.jpg

 

en dit na een week drogen :)

gallery_25832_10346_542221.jpg

gallery_25832_10346_644658.jpg

gallery_25832_10346_1036407.jpg

gallery_25832_10346_32686.jpg

 

 

het leek er op dat de toppen niet echt compact zouden worden tijdens het drogen maar alles is toch nog goed gekomen.

nu dat ik een lekkere zak wiet heb ;) ga ik lekker geniet van de zomer ;) en verlopig niet meer naar de dure shop. ;)

ondertussen ben ik nog te volgen met me verslag van de buitenkweek. ( 9 x hollands hope ) en voor de rest moet ik wachten tot de buitentemp minder warm is.

 

silverboxx.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...