Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

silverboxx

10 x ak47 met 600 w lamp B)

Recommended Posts

hallo mede kwekers ik ben silverboxx een beginnende kweker met veel vragen

 

door dat ik tijdenlijk geen oplader had voor de comp is het oude verslag een beetje de soep in gedraait vandaar een

nieuw en verbeterd verslag.

 

Heb je opmerkingen of wil je wat kwijt zeg het dan.

Ik hoop dat jullie goed klaar zitten want er zijn foto's

 

Het begon allemaal met een grap en voor ik het wist had ik een compleet ingerichte tent staan.

Na wat uitgeven van euro's en veel uren lezen op het internet en oude (2005/ 2006) en nieuwe essensie, hihglife en uren lullen bij de growshop en maar 1 bakie koffie dacht ik het allemaal wel te weten, maar ik had het mis maar daar straks meer over.

Ik had zaterdags stekken besteld en was van plan om ze 3 april te potten maar die dinsdag ervoor had ik van een vriend 5 stekjes gekregen omdat hij na het vol zetten van zijn eigen tent hij er een paar over had.

Dus ik dacht leuk ken ik ff kijken hoe het moet en dat heb ik geweten. Ze zijn eerst te warm geworden toen stonden ze te nat 99 % lv Maar na enkele dagen en veel keren kijken hebben het er twee niet gehaalt.

Maar heb nu 10 mooi damens staan en ze hebben 9 en 14 dagen voorgroei gehad

Ik kweek op zolder dus er is veel koud.

Als de lampen aan staan is het 25,5 graden en 50% lv

Als de lampen uit staan is het ong 21/23 en 55% lv

Het water voor de bevochtiger heeft een ph van 6,0 en me voedingswater is 5,9

ik gebruik ducht pro als voedingen gebruik het schema nauwkeurig en hoor er eigelijk niemand over, hoe zo eigenlijk?

wie heeft er nog wat op of aanmerkingen over mijn manier ?????

 

gallery_25832_10004_1099900.jpg

gallery_25832_10004_992225.jpg

hier zijn de foto's van de stekken die 4 dagen staan

gallery_25832_10004_440713.jpg

gallery_25832_10004_192030.jpg

gallery_25832_10004_461877.jpg

dit zijn foto's van de stekken toen ze 1,5 week ik de groei stonden

gallery_25832_10004_546310.jpg

gallery_25832_10004_559728.jpg

gallery_25832_10004_456291.jpg

gallery_25832_10004_85378.jpg

dit zijn foto's van de planten toen ze 1,5 week in de bloei waren

gallery_25832_10004_69783.jpg

gallery_25832_10004_633025.jpg

gallery_25832_10004_631876.jpg

gallery_25832_10004_986515.jpg

gallery_25832_10004_1163162.jpg

gallery_25832_10004_1064766.jpg

gallery_25832_10004_633378.jpg

gallery_25832_10004_657627.jpg

en dit zijn foto's van van nochtend ze staan nu precies 3 weken te bloeien en gaan vandaag de 4de week in

ik geef ze elke keer 200 cl water dat 25 graden is met voeding a en b , multie vitamine,en vanaf vandaag explode ( eerst ook take root maar daar mag ik nu mee stoppen) zoals je al las is de ph 5,9 en de ec ligt tussen de 1,4 en de 1,8 ook heb ik de laatste twee keer het medium door gespoelt met alleen water omdat ik dacht dat het te veel voeding kreeg

ook maak ik gebruik van een ventilator en gebruik nu dat het nog koud is op zolder een kachel die als de lampen uit zijn vol draait op half vermogen en als de lampen aan staan alleen als het slecht en koud weer buiten is.

ik haal de verse lucht van me zolder die over het algemeen schoon en fris reukt ( ipv muf en duf)

de lamp hangt op verschillende hoogtens doordat de toppen niet hellemaal gelijk zijn maar omdat het niet te warm is en er ook geen verbrandings verschijnselen ontstaan laat ik het hangen op min 35 max 55.( planten zijn tussen de 85cm en 105cm.

wel hebben me planten een virus dat het blad doet krom trekken na onderzoek blijkt het te lijken aan een rokers virus waar niks meer aan valt te doen.

 

- wie ken me vertellen wanneer het procces begint dat de bloemen omschakkelen naat buds en dan met het oog op mijn kweek.

- groeien ze nog een stukje de hoogte in en ook als er toppen op zitten.

- iemand al een kleine voorspelling ook al is het erg vroeg (ik denk 150 gram droog) doordat ze niet echt de hoogte in schieten.

- heeft het ook zin om bij mij me toppen straks op te binden op gaas.

- heeft er iemand slechte ervaring met dutch pro.

 

laat maar horen !!!!!!!!

 

silverbox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat ze der lekker bij staan eerlijk gezegd.En tja,wat is niet echt de hoogte in schieten?Ze zullen nog wel wat omhoog komen maar dat is niet t belangrijkste van de zaak.Belangrijkste is zorgen dat het licht overal komt aan je plantjes,desnoods met wat binden en/of knakken.Heb je gediefd?Heb je getopt/gefimt?Hoe groot zijn je potten?

 

Voorts zou k je gietwater gewoon op max.22° houden.Geef je dagelijks water of om de dag?LV mag geleidelijk aan nog wat lager ook.Je EC ligt niet te hoog zou k zo zeggen en mag rustig tot de 5de week op 1.8,daarna zelfs nog effe n tandje bij zolang je niet over de 2.0 gaat.Ga je nog additieven gebruiken zoals PK?

 

Best je lamp op 55cm hoogte

 

 

grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind dat ze der lekker bij staan eerlijk gezegd.En tja,wat is niet echt de hoogte in schieten?Ze zullen nog wel wat omhoog komen maar dat is niet t belangrijkste van de zaak.Belangrijkste is zorgen dat het licht overal komt aan je plantjes,desnoods met wat binden en/of knakken.Heb je gediefd?Heb je getopt/gefimt?Hoe groot zijn je potten?

 

Voorts zou k je gietwater gewoon op max.22° houden.Geef je dagelijks water of om de dag?LV mag geleidelijk aan nog wat lager ook.Je EC ligt niet te hoog zou k zo zeggen en mag rustig tot de 5de week op 1.8,daarna zelfs nog effe n tandje bij zolang je niet over de 2.0 gaat.Ga je nog additieven gebruiken zoals PK?

 

Best je lamp op 55cm hoogte

 

grtz tomato

 

tanks voor je goede steun :P

 

ik zou het wel leuk vinden als ze nog gezamelijk tot 1,40 zouden komen

de planten krijgen over het algemeen even veel licht en de grote bladeren doe / vouw ik naar beneden en heb enkele vervelende bladeren verwijderd ( echt zo min mogelijk ivm stress.

 

omdat het in een tent van 1 bij 1 staat heb ik niet gefimt omdat ik zoals je ziet al enige ruimte te kort kom en diefen zijn dingen die ik als beginnende kweker eerst beter wil bestuderen voordat ik me eraan waag ( heb er trouwens 1 wel getopt zal er een duidelijke foto van maken ziet er wel mooi uit en is zeker gelukt.

 

het staat in 15 of 17 zoiets liter potten met black gold aarde

omdat het soms redelijk koud is op zolder zelf is het wel lekker als het medium iets meer verwarmt word ( eigen mening )

en het voedingswater geef ik op gevoel zoals de foto laat zien wacht ik tot ik het gevoel heb van nu hebben ze dorst ( zeker niet uigedroogd) anders krijg je van die luie wortels

ik voel ook iedere keer of de onderkant ook vochtig is en ook wat dieper in de pot.

 

ik gebruik dutch pro en heb nog niet veel verhalen gelezen erover van andere kwekers ik heb alle flessen van hum en gebruik het in combi met het schema en dat gaat prima

 

voeding a en b voor groei

voeding a en b voor bloei

multi vitamine: boden verbeteraar, zorgt voor een betere bacteriele leven in het substraat, bevoorderd de stofwisseling, verhoogd de weerstand tegen schimmels en stress situaties en ga zo naar ff door

take root: wortel stimulator

explode: is een booster die vanaf week 4 langzaam voor opgebouwd

leaf green: zorg ervoor dat het blad een groene en krachtige uitstrakling heeft en krijgt nartuurlijk

ph - groei en bloei

werk niet met ph + omdat ik zelf de mogelijkheid beter vind er wat water erbij doen dan dit producht maar met een vat is het makkelijker

 

hoop dat dit wat duidelijkers is

 

ps ik weet dat er twee kweekverhalen het zelfde zijn heb er al 6 bericht voor gestuurd maar het gaat allemaal niet zo snel denk ( drukte moet zeker geknipt worden :P

sorry voor het ongemak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kenner gezocht ????????

 

is het ook mogelijk om je planten te verplaatsen binnen je tent ?

dus als de plant eerst in het midden staat is het dan mogelijk hen dan te ruilen met eentje die aan de zijkant staat.

of leverd het juist stress op ( daarin tegen beter ff stress dan een plant die te weinig ruimte heeft de middelste is namelijk een echte achter blijver dus wil ik hem ruilen met een betere en sterkere plant.

 

wie weet het antwoord

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

verplaatsen binnen de tent moet geen probleem zijn

succes

 

Thc78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed komen hoor,maar als je grote planten gaat kweken is het echt wel zaak dat je dieft om fluf te voorkomen.Hier moet je geen schrik voor hebben,gewoon de onderste 2 zijscheuten snippen.Verder zijscheuten van zijscheuten(onderaan)ook snippen als je kan inschatten of deze al dan niet genoeg licht gaan krijgen.

Bladeren wat verleggen gaat echt niet t zelfde effect hebben dan als je knakt.Trouwens ik knak niet echt,ik neem de stam en "masseer" hem tot ie zwak wordt om vervolgens in n draaiende beweging het koppie op 90° te laggen.Je merkt direct dat het licht veel dieper penetreert.

Als dit je toch wat eng lijkt zou k toch op zn minst binden daar kun je niets verkeerd mee doen.

T is op dat vlak makkelijker kweken in een SOG,hoewel ik ook daar supercrop.Sapstroom wordt zo gestimuleerd...

 

Verder zou k goed oppassen met verwijderen van fanbladeren enkel als je weet dat ze niet genoeg licht vangen om aan fotosynthese te doen.

 

 

grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaat goed komen hoor,maar als je grote planten gaat kweken is het echt wel zaak dat je dieft om fluf te voorkomen.Hier moet je geen schrik voor hebben,gewoon de onderste 2 zijscheuten snippen.Verder zijscheuten van zijscheuten(onderaan)ook snippen als je kan inschatten of deze al dan niet genoeg licht gaan krijgen.

Bladeren wat verleggen gaat echt niet t zelfde effect hebben dan als je knakt.Trouwens ik knak niet echt,ik neem de stam en "masseer" hem tot ie zwak wordt om vervolgens in n draaiende beweging het koppie op 90° te laggen.Je merkt direct dat het licht veel dieper penetreert.

Als dit je toch wat eng lijkt zou k toch op zn minst binden daar kun je niets verkeerd mee doen.

T is op dat vlak makkelijker kweken in een SOG,hoewel ik ook daar supercrop.Sapstroom wordt zo gestimuleerd...

 

Verder zou k goed oppassen met verwijderen van fanbladeren enkel als je weet dat ze niet genoeg licht vangen om aan fotosynthese te doen.

 

 

grtz tomato

 

 

thc 78 en hennep franky bednkt voor de tip en positive reactie :P

 

green tomato

bedankt voor de tip, maar ik denk dat ik het dieven voor deze keer aan de echte profs overlaat.

ik ga me er zeker wel verder in verdiepen.

en wanneer moet ik beginnen met opbinden van de takken ( bloemmentjes of topjes ?)

ik zal ook je tip met het masseren van de steeltjes opvolgen

ik heb weer wat te doen :P

 

e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binden moet je nu al doen,kan je eigenlijk al van beginnen de moment dat je ziet dat het licht niet meer helemaal penetreert....

dieven is het trouwens toch te laat voor hoor moet je nu niet meer aan beginnen,maar probeer het de volgende ronde eens.

Masseren moet je doen tot de stam "zwak" aanvoelt en wat donkerder van kleur wordt.Je kan het dan gewoon zo laten,of je kan ineens n stapje verder gaan en als de stam toch al "zwak" is hem ineens horizontaal leggen. 9 kansen van de 10 is ie de dag erna al terug recht,dus als je m zo wilt houden om meer rendement uit je licht te halen kan je m best binden,en heb je toch niet "geknakt" maar min of meer t zelfde effect verkregen.

 

Veel succes ermee en wees niet bang wat te experimenteren,onze hobbyplant is immers 1 van de sterkste ter wereld!

 

 

grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss n paar nieuwe pics?

 

Thnx tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mss n paar nieuwe pics?

 

Thnx tomato

 

kleine update 4de week bloei

 

alles ging goed totdat ik smorgens vroeg wakker werd en dacht laat ik het gewoon proberen.

ik aan het dieven valt me mooiste en grootste plant het zoldergat uit naar beneden.

daar lag ze dubbelgeknakt in als een gek het geknakte stuk verbinder met een vochtie doek en daarna nat gehouden

kwam ik gister avond helemaal verlept dus heb de plant net onder het geknakte gedeelte doorgeknipt en in het midden van de tent gezet.

wat nu veel beter uitkomt ondat de rest van de plant nu meer ruimte hebben en ik heb nu ook de kans on de wat kleinere zij takken meer licht en ruimte te geven ( een kleine gelukje bij een grote ongeluk)

voor de rest is alles perfect en zie ik geen problemen

temp lamp uit 20/22 lamp aan 25/29

luchtvochtigheid 35/45

geef nog steeds 250 cl water met het beschreven voeding en booster van dutch pro ( nog steeds geen mede kwekers met reatcies over dit merk ?????????)

heb ook de gedievde stekjes in een bekertjes met drassige aarden gestop inclusief take root en onder een lamp gezet

de onder kant van de stekjes heb ik met watten verpakt en in voedingswater gedompelt.

bestaat er een kans dat dit wortels krijgt of niet???/

 

voor foto's moeten jullie nog ff wachten ik heb vandaag lekker uitgeslapen ( voor mijn doen :P )

maar ik beloof dat ik ze er morgen of maandag opzet

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beloofde foto's zijn gemaakt en ik zal ze zo op het form zetten :D (niet slecht voor een eerste keer denk ik ) :verrygood

alleen nog ff het verslag erbij typen en dat is geen makkelijke missie ;)

 

wie wil ze zien ???????????

en nog steeds geen mensen die ook dutch pro gebruiken.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mede kwekers hier is de update van mijn planten :wacko:

 

ik zit nu in de 5de week en ze staan nu 4 weken en 3 dagen ( met een voorgroei van 9 en 14 dagen ).

zoals je al eerder in het verslag kan lezen heb ik redelijk wat problemen te voorduren.

zo ook deze week ik ben er achter gekomen dat de lamp te lang heeft gebrand. ;)

maar na een grondige inspectie heb ik besloten ze goed water te geven en te kijken wat hun reactie was.

gelukkig hebben ze er niet veel onder geleden alleen hebben ze wel een paar dagen stil gestaan ( 4/5 dagen).

 

na twee keer doorspoelen van het medium met alleen water ben ik begonnen met het geven van explode van dutch pro. :D

omdat ik zelf wel vind dat het redelijk gaat met dit product ben ik ook benieuwd naar reactie van medekwekers over dit product.

de temp is nu lamp uit 19/ 21 lamp aan 27/29 lv 35/40

buiten de kleine problemen gaat het wel redelijk, zometeen komt het ergste de hitte ( op zolder ) daarom mag het

van mij nog wel twee weken kut weer blijven zodat ik nog ff rust heb. :verrygood

deze foto's heb ik van daag genomen somige met lamp aan en somige alleen met wat extra licht.

 

gallery_25832_10070_619558.jpg

gallery_25832_10070_976318.jpg

gallery_25832_10070_163321.jpg

gallery_25832_10070_969599.jpg

gallery_25832_10070_492349.jpg

gallery_25832_10070_115814.jpg

dit is de gevallen plant :P

gallery_25832_10070_213480.jpg

gallery_25832_10070_643638.jpg

gallery_25832_10070_1000060.jpg

gallery_25832_10070_73332.jpg

gallery_25832_10070_704983.jpg

dit is een foto van de plant die gevallen is er zijn alleen nog 5 a6 zij takken over.

gallery_25832_10070_213341.jpg

 

voor alle foto's moet je maar ff kijken op me profiel

 

wat vinden jullie tot nu toe ????????/

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig van die gevallen plant,de rest ziet er erg smakelijk uit....

Dieven best tot 10 dagen bloei....

 

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er goed en gezond uit en al hebben ze die paar daagjes stilgestaan, die tijd halen ze wel in als ze het naar hun zin hebben :verrygood

 

Nog heel even en je hebt een lekker rokertje daar.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo man, t ziet er goed uit maak je niet zo druk joh.....voor een eerste keer vind ik je budjes al redelijk groot hoor....hoe lang staan ze nu precies in de bloei??? volgens mij mogen ze nog zeker een week of 4 a 5 of niet??? dan gaan ze zeker nog wel knallen hoor...

 

maak je niet te druk laat ze lekker groeien nog en dan komt alles goed probeer niet teveel middelen te geven opt eind liefst alleen water of mss een idee om zo aluminium flesje suikerwater te halen bij growshop voor allerlaatste moment voor lekkere zoete nasmaak!! en om zeker te weten dat je geen voeding meer proeft

 

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de goede reactie en advies

 

smokeybear:

ze staan nu 4 weken en 3 dagen te bloeien en hebben nog ongeveer 4 a 5 weken te gaan

 

ik maak me niet echt druk ik zie wel wat de uitkomst is.

als ik maar vooruit kan tot dat het volgende project klaar is (en anders rij ik naar de shop )

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

High silver...

 

echt grappig dat je AK's growed....

 

ik heb ze auto staan in mn tuin, en zet ze querilla weg als ze groot genoeg zijn....

 

van mn 11 plantjes zijn er nu zeker 3 dames. hoop er nog 1 of 2 bij te krijgen. wel erg mooie planten, donker groen, groei potentie ziet er goed uit ondanks de kleine potten.

 

Ga ze lekker afbloeien en 1 gebruiken voor zadenkweek!

 

Ga je volgen... en kom ook eens langs bij mij... AK lover!

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
High silver...

 

echt grappig dat je AK's growed....

 

ik heb ze auto staan in mn tuin, en zet ze querilla weg als ze groot genoeg zijn....

 

van mn 11 plantjes zijn er nu zeker 3 dames. hoop er nog 1 of 2 bij te krijgen. wel erg mooie planten, donker groen, groei potentie ziet er goed uit ondanks de kleine potten.

 

Ga ze lekker afbloeien en 1 gebruiken voor zadenkweek!

 

Ga je volgen... en kom ook eens langs bij mij... AK lover!

 

Laters ;)

 

bedankt voor je reactie ja ik mag niet klagen het ziet er niet verkeerd uit :verrygood

 

ja het zou mooi zijn als je er 5 overhoud, dan is er ook nog ruimte voor kleine foutjes ( niet dat jij ze maakt maar bij wijze van )

het hoeft niet altijd jiou schuld te zijn (koude temp snachts/ te veel regen.?)

 

in het maken van zaden ben ik nog niet ver genoeg in het kweken en heb niet zoeen zin om er veel aandacht aan te besteden omdat ik nu ook bezig ben met een buitenkweekje op me balkon :D

heb 10 zaden ( hollands hope ) bij sensie seed gehaald( liggen nu te ontkiemen0

 

ik volg jou ook want wil wel zien wat voor bomen het worden en over welke inhoud potten kweek jij dan ?

 

silverbox

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedankt voor je reactie ja ik mag niet klagen het ziet er niet verkeerd uit ;)

 

ja het zou mooi zijn als je er 5 overhoud, dan is er ook nog ruimte voor kleine foutjes ( niet dat jij ze maakt maar bij wijze van )

het hoeft niet altijd jiou schuld te zijn (koude temp snachts/ te veel regen.?)

 

in het maken van zaden ben ik nog niet ver genoeg in het kweken en heb niet zoeen zin om er veel aandacht aan te besteden omdat ik nu ook bezig ben met een buitenkweekje op me balkon :D

heb 10 zaden ( hollands hope ) bij sensie seed gehaald( liggen nu te ontkiemen0

 

ik volg jou ook want wil wel zien wat voor bomen het worden en over welke inhoud potten kweek jij dan ?

 

silverbox

 

ga ik kijken net zijn er al 7 van de 10 uitgekomen ik wacht tot morgen en dan ga ik ze in de grond doen

maar dan maak ik wel ff foto's van alles en maak wel ff een verslag in het buiten kweken topic

 

tot morgen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

net weer water gegeven en ze staan er weer lekker bij :D

 

voor de rest vind ik wel dat ze lang op zich laten wachten met bud vorming, die bloemen ben ik nu wel zat. ;)

ik ben nu in de laatste dag van de 5de week en ga morgen de 6de week in

ze genieten wel van de voeding met booster want zie wel dat ze iets dikker worden?

 

afwachten maar :verrygood en hopen op het beste

 

silverboxx

 

ps iemand nog op of aanmerkingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah ga je tog wel krijgen met ak47 dat duurt ff

maareh hou voll enuh suc6 ermee want die worden wel aardig dik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

High..

 

Ben benieuwd naar de laatste picas.

 

die explode zal goed terug te zien zijn de komende week in de toppen gok ik zo!

 

Heb ze nu in 1L potten staan maar gaan deze week zeker naar buiten dus hebben dan alle ruimte.

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel leuk dat goede support ken het wel gebruiken :D

 

wat de uitkomst ook zal zijn van deze kweek ik rook het toch allemaal zelf op dus hoef me niet gek te maken over het feit dat ik kilo's wil halen. ( het is maar een hele leuke hobby)

 

zal vanavond pics maken van een weet explode van dutch pro

ik hoor nog steeds geen reactie op mijn vraag wat vinden jullie ervan positive/ negatief en dan vooral nega want ik heb het idee dat het multie totaal niet compleet genoeg is wat betreft bouwstoffen.

 

ff een vraag voor de kenner: ;)

 

stel je nou eens voor als je een bak heb met meerdere planten en je weet niet of het mannen of vrouwen zijn en

je laat het groeien en later komen de herkeningspunten te voorschijn, en dan kan je het onderscheid maken.

ok nu hier me vraag als je de mannen gaat verwijderen: trek je dan de plant met de wortel enal uit de bak of snij je om de steel heen en laat je de wortelstelsel zitten omdat het toch geen kwaad kan ????????????

 

dus na half 9 meer

 

silverboxx :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier de lang beloofde foto's :P (zet je zonnenbril maar op) :wacko:

 

gallery_25832_10098_1194872.jpg

gallery_25832_10098_772807.jpg

gallery_25832_10098_217510.jpg

gallery_25832_10098_558785.jpg

gallery_25832_10098_5306.jpg

gallery_25832_10098_30412.jpg

gallery_25832_10098_276334.jpg

 

zijn er ook nog kenners :verrygood die antwoorden hebben op me vragen ?????????????? (lees anders ff me verhalen) - dutch pro ????????? ( goede en slechte reactie over het product)

- verwijderen van mannen planten ( met of zonder wortelstelsel??????????????

- op of aanmerkingen over me manier van kweken ( zie me verhalen).

- 1 of 2 weken voor het oogsten stoppen met voeding ( schema zegt 1 maar andere zeggen dat het beter is om 2 weken van te voren te stoppen). :D

- is het heel erg als de potten niet op temp zijn tijdens de kweek. ( het is niet op de gewenste temp naar ook zeker niet te koud omdat er een kachel opstaat. ;)

 

silverboxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...