Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

wat is dat nou voor een dom woord hippies het zijn gewoon gezellige mensen die veel feestvieren en veel blowen ik bedoel wat is daar nou mis mee ?

 

dus je kun ze ook gewoon fulltime feestgangers noemen maar omdaar nou meteen een aparte naam voor uit te vinden....

 

mischien denk ik nu verkeerd..... verlichting plzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

happys, da klinkt beter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus je kun ze ook gewoon fulltime feestgangers noemen maar omdaar nou meteen een aparte naam voor uit te vinden....

 

Hippies klinkt beter dan fulltime feestgangers. Bovendien is t niet hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bein' a happy is a whole way of life

 

we like erh, smoke and eeuhmm, free love and all that peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom heet een banaan een banaan?? ik bedoel maar

ik vind hippies trouwens een prachtige benaming vr die drugsgebruikende sletten LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hippies zijn voor mij die mafkezen in de jaren '70 met lange haren, brede pijpen en een VW busje met allemaal dingetjes en kleurtjes erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, letterlijk genomen zijn dat de échte hippies he...

 

Voor mij zijn hippies over het algemeen alternatievelingen die inderdaad graag blowen, iedereen en alles aardig vinden, respect voor elkaar en natuur hebben, politiek links georienteerd..

 

Als je het zo leest dus eigenlijk hele geschikte lui.. Maar hippie kan je ook wel negatief gebruiken.. Namelijk voor de alternatievelingen die vinden dat alleen zíj de wereld begrijpen, dat ze zielig zijn dat niemand hen begrijpt, die vinden dat je alleen maar onbespoten wilde linzen mag eten.. Dat zijn ook de zeikerds die hun ogen afwenden wanneer ze in de stad langs een zaak met tv's lopen... ok, ietwat overdreven, maar je weet wel welke lui ik bedoel.. Die hebben ook altijd ene blik in de ogen die zegt: Ik ben alternatief en niemand begrijpt me.... Dat zijn ook vaak de lui die dwepen met Nijntje (wees dan aardig en geef Nijntje gewoon terug aan kleine kinderen), Elmo, Winny de Poeh en weet ik wat voor dingen allemaal.. (je ziet ze nooit met Bob de Bouwer trouwens...)

 

Ach, het is net als altijd, de 'gewone' vorm is prima te doen, maar de extremen vertekenen het beeld weer.. Want ik wil hippies niet discrimineren hoor, er zitten ook heus wel goede tussen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
The sixties are over... and all the hippies are dead!!! I'm sorry to tell you but they got shot in the head..... :D

de 60tige jaren zijn over en alle hippies zijn dood, sorry dat ik het je moet vertellen maar ze zijn door de kop geschoten..... :lol:

 

 

BTW: Buikmans hoezo kun je geen engels ? das een prachtige taal man leer het en er gaat een wereld voor je open ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal ik dan maar eens gaan doen... ( al vraag ik me af hoe het in godsnaam kan dat ik op mijn eindexamen vwo een 8,45 stond voor engels en als een van de weinigen Edgar Allen Poe op mijn literatuurlijst had staan..) Ach, al dat engels altijd, als je engels wilt spreken moet je naar overgrow gaan...

 

Maar we dwalen af...

 

Wat is er mis met de benaming 'hippies', was de vraag?

 

jammer, ik wou een relaxt mp3'tje online zetten over blowen en hippies maar ik kan mijn server niet op

:D ach, komt later wel. Dat is echt fucked up :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nix mis met de naam hippies vond het wel een passend discussie onderwerp waar je geen kennis van wiet kweken voor nodig hebt is weer is wat anders he :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIPPIES ARE NOT DEAD

 

hippies hebben absoluut hele goeie dingen gedaan, en op de een of andere manier voel ik me aangesproken als je zegt hippie...

 

buikmans, k ben t eens met je beschrijving... maar die tweede soort zijn meer een soort van depri-altoows...heeft weinig met hippies te maken, die zijn over t algemeen vrolijker...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn moeder IS hippie

 

Allemaal gekleurde kleding en elke dag minstens 3 pure joints op B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...