Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoi Elmo,

 

leuk dat je even langshopt! Ik heb er wel weer een aantal laten sneuvelen :lol: Nu 5 wilde vrouwtjes in de pot ;)

 

gallery_11399_9852_257081.jpg

 

Hier een overzicht van de kleintjes in de bakken die voor de selectie gaan dienen..

 

gallery_11399_9852_159018.jpg

 

Nu alleen nog hopen op zon ;)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het onkruid groeit lekker op je balkon.Ondanks geen zon zien ze er toch mooi uit. ;)

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hier staan de dames al te zonnebaden, dus dat moet bij jou ook vast goed komen.

 

Het zielepootje van mijn bak trekt niet echt meer bij (maar gaat ook niet verder naar de klote), dus denk dat ik die er uit haal. Geef haar nog een paar dagen, maar als ze er zondag nog niet beter uit ziet, dan ga ik met 2 verder. Ach, wie het kleine niet eert, etc etc.

 

Hoeveel minidames heb je nu staan voor de selectie? Hoeveel mannen heb je nog over? Ben benieuwd.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkruid vergaat niet he E. :huh:

 

Ik heb op het moment ongeveer 35 tot 40 plantjes voor de selectie! Ik weet nog niet wat voor geslacht ze zijn... Maar het wordt goed opletten met al die ballen straks ;) Je hebt in ieder geval een paar mooie ADH's staan Emtee! :lol: Helaas is het hier bewolkt ;) Bedankt voor de update!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Chaz,

 

dat ziet er allemaal goed en gezond uit ;)

Trouwens 80% van de wildgroeiers vrouw is een goede scoore, laten we hopen

dat er bij de rest van je planten ook zoveel vrouwen zitten ;)

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkruid vergaat niet nee. ;)

 

Ziet er leuk uit die ADH'tjes, ben benieuwd naar de verschillen. Hoe staat het met de lollandjes trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo BM, de Henkes zijn bezig aan hun tweede set bladeren en zijn dus nog erg klein. Ze staan buiten in een klein propagatortje. Op naar dikke toppen ;) Succes met de Danes!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop dat de plantjes eindelijk een beetje willen groeien! Misschien was de grondmix wel iets te zwaar... Nouja we zullen het zien :verrygood

 

Hier de plaatjes!

 

gallery_11399_9852_726276.jpg

 

gallery_11399_9852_215066.jpg

 

gallery_11399_9852_278313.jpg

 

En dan tot slot nog de wildgroeiers!

 

gallery_11399_9852_118095.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa, ze komen er wel! Weer mooie dagen voor de boeg, dus dat wordt een groeischeut.

 

Ik krijg morgen mijn camera weer retour (uitgeleend). Dan zal ik je topic ook weer ff spammen met de 2 ADHtjes die ik nog heb staan.

 

Ze schieten namelijk al flink vol die soepstengels van mij

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar komen die plaatjes Emtee! Zullen vast lekkere foto's worden :verrygood

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Plantjes hebben een mooie kleur groen en schijnen van gezondheid. :verrygood

 

Namaste :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey chaz eindelijk zon he !! :wOOt

 

Het is al weer een tijdje gelden, dus ik dacht dump even een fototje van je nichtjes :verrygood

Tot nu 1 man er uit gehaald, van 1 weet ik het nog niet, en volgens mij zijn de 3 grootste een kruizing met de mandela.

en voor de rest is het zijn het 5 vrouwen.

De 2 andere soorten beginnen eindelijk te groeien, maar gaat nog steeds niet hard.

Van de 3 beste wild groei die ik had, heb ik er 1 in een groter pot en in nieuwe aarde gezet. ( is ook wel te zien)

Ben ook begonnen met calgeen mee te geven maar is nog niet echt veel van te merken.

voor de rest niet echt veel te melden.

 

gallery_19240_10016_73450.jpg

 

 

 

maar goed spreek je later

gr Skunk junk

Edited by skunk junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, net de camera terug gehad en gelijk ff wat foto's geschoten in de schemering.

 

De overgebleven 2 ADH's in hun emmer: (mooie soepstengels van dik 60 cm)

gallery_18397_8576_2631046.jpg

 

De minder gevulde top:

gallery_18397_8576_1261345.jpg

 

De vollere:

gallery_18397_8576_1447656.jpg

 

Ter vergelijking de top van de mooiste auto blueberry die ik heb staan:

gallery_18397_8576_1210687.jpg

 

Er staat trouwens ook een ADH-heer bij mijn vriendin thuis, Als je dacht dat deze dames lang waren, dan heb je het verkeerd. Die heer, die is pas de hoogte in geschoten. Meer dan een meter is die nu en overvol met dikke ballen. Ook bouw van een soepstengel trouwens.

 

Mooi soortje he, dat ADH, lieve kijkbuiskinderen?

 

Groene groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten Emtee!

Ze worden best groot voor een autoflower! Top soortje dus Chaz!! :verrygood dit gaat nog ene hit worden, de AHD47.

 

Hier de mijne..

ADH47

gallery_20764_10213_25146.jpg

gallery_20764_10213_50575.jpg

gallery_20764_10213_179884.jpg

 

Nu al dikke stammetjes die ADH47

gallery_20764_10213_21523.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mannen, bij jullie zijn ze al een stuk groter dan bij mij! Een man van 1 meter hoog is wel extreem Emtee! Daar zou je een mooie grote ADH47 vrouw bij moeten zoeken!! :verrygood

 

Moet die man niet weg sjakie? Of ga je zaadjes maken?

 

Nou omdat mijn planten nog niet zo groot zijn ben ik maar op zoek gegaan naar de eerste trichomen van het jaar en ik heb ze gevonden!!

 

gallery_11399_9852_662906.jpg

 

Tot snel!

 

Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat super bij je Chaz en mooie Pica s

 

Fijn weekend

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hoofdreden dat mijn planten zo groot zijn, is het feit dat ik ze te vroeg naar buiten heb gedaan. Te koud, te weinig licht, ze gingen flink strekken. Ik denk dat de 'soepstengel'-bouw ook vooral daardoor komt.

 

Het scheelt natuurlijk ook dat dit mijn eigen simpele F3 is. Iets stabieler dan die die de meesten hebben staan, en is (zoals ook door chaz) geselecteerd op sativa en lengte (Al had ik weinig om uit te selecteren).

 

Het idee om hier zaden mee te maken was ook al in mij opgekomen. Of me dat lukt en hoe en waar ... ik moet er nog een nachtje over slapen. Mijn stash is namelijk ook bijna op. Moeilijk moeilijk

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks BS, alleen had ik graag gehad dat ze al water groter zouden zijn!

 

@ Emtee, Haha we kunnen de ADH47 nog altijd omdopen tot de soepstengel! Volgens mij hebben we ook een beetje hetzelfde probleem, ik ben namelijk ook bijna door mijn stash heen! Ik wil binnenkort is proberen hoe zo'n soepstengel zal groeien als je hem bij de 3e internode topt!

 

En ja ach het is zondag, ik had gehoopt nu op het strand te liggenl. Helaas is het bewolkt en gaat het regenen :wOOt Dus dan maar een update :verrygood

 

De plantjes zijn duidelijk wat de lucht in gegaan de laatste paar dagen met het mooie weer! Hier komen de plaatjes weer!

 

Bak 1

gallery_11399_9852_602577.jpg

 

Bak 2

gallery_11399_9852_739948.jpg

 

Bak 3, Wat me opvalt bij deze bak is dat er 2 plantjes zijn die lekker groeien waarvan er 1 enorm hard gaat! Ik zit eraan te denken om de 2 goede eruit te halen en een aparte pot te geven zodat ik de 35L kuip vrij kan maken voor wat Henkes Lolland.

gallery_11399_9852_567860.jpg

 

Tot slot de Wildgroei.

gallery_11399_9852_279044.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed uit Chaz :verrygood

Het verschil van plant in bak 3 is idd heel erg groot, ben benieuwd wat het verschil zal zijn

als al de planten volwassen zijn :wOOt .

De wildgroeiers gaan trouwens erg lekker, en deze gaan wel redelijk gelijk op.

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik heb braaf geluisterd en ben net even bij mijn vriendin in de tuin gaan snoeien. Dit was mijn ADH man:

gallery_18397_8576_919143.jpg

 

Daar heb 2/3 vanaf geknipt en dat hangts nu op de kop in een plastic zak in mijn drooghok. Met het stuifmeel ga ik 1 van mijn 2 ADH dames bevruchten. Uiteraard de langste van de 2.

 

De 1/3 die over bleef mag de autoblueberry die ernaast staat (mini plantje buiten de foto) gaan bezwangeren.

 

Op naar de ADH-S (S voor Soepstengels!)

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy crap! Wat een lang monster staat daar! Gaaf hoor!

 

Zal wel behoorlijk wat haze in die pheno zitten gok ik. Ik weet dat de originele autohaze ook zo rond de meter hoog werd.

 

Succes met broeden!!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

Het gaat wel lekker hier en de plantjes zien er gezond uit! De achterblijvers in de bakken zullen sneuvelen zodat de betere pheno's volop de ruimte krijgen! De plaatjes!

 

Bak 1

gallery_11399_9852_783367.jpg

 

Bak 2

gallery_11399_9852_216763.jpg

 

De wildgroei, 5 lekkere dames!

gallery_11399_9852_300145.jpg

 

gallery_11399_9852_264788.jpg

 

Even onder het rokje dan :)

gallery_11399_9852_431789.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles ziet er nog steeds top uit Chaz ;)

De wildgroeiers beginnen de pot trouwens al aardig te vullen.

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Chaz,

 

dan zal ik je topic ook weer ff spammen met mijn skatties:

Samen:

gallery_18397_8576_251490.jpg

De gewone (hoezo toppen vol blad):

gallery_18397_8576_231736.jpg

De andere waarvan ik geprobeerd heb de bovenkant selectief te bestuiven (plastic zak met stuifmeel van die lange keerl 2 dagen er omheen):

gallery_18397_8576_402102.jpg

 

En dan nog ff al mijn auto's:

(V.l.n.r. 2 x Tundra, 3 x Auto Blueberry, 2 x ADH47)

gallery_18397_8576_1280095.jpg

Opvallend eigenlijk dat de ene auto blueberry ook zo groot is.

 

Voor zover ....

 

Groene groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woww EmTee, ik droom weg bij die plaatjes..

Ik heb een giga boom voor mijn raam die van 10:00 u tot 14:00 en dan van 20:00 het directe zon licht weg neemt.

De ADH's groeien goed, 1 man komt al naar voren die laat ik nog heel ff staan maar gaat wel de prullebak in binnekort. Aangezien hij te lang is.

 

Ik ben benieuwd hoe ze gaan en hoe goed ze bloeien op mijn ielige balkonnetje..

 

Maar Chaz, ziet er goed uit man.. Je bent lekker bezig!

Ik weet zeker dat de ADH 47 een knappert is onder de autoflowers, wat een mooie groeier:D

 

Succes toegewenst, ik spiek mee..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...