Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietboom

Stoned van chocola?

Recommended Posts

Kan je jezelf stoned eten met chocola?

 

De werkzame stof in marihuana, THC, bootst de werking van anandamine na. Ook in chocola komen drie stoffen voor die sterk op anandamine lijken. Tevens zitten er stoffen in die de afbraak van anandamine tegengaan (de zogenaamde N-acylethanolamines). De stoffen uit chocola werken anders dan die uit marihuana; het eten van chocola is minder ingrijpend dan het roken van een joint.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Anandamide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet je volgens mij heel wat kilo´s eten, of je extraheert die stof als je toch niks te doen hebt.

 

Alleen voor 'eckte' :nerd die-hards.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eet je chocola dan krijg je een Endorfine boost. aangezien je dat van weed ook krijgt kan je misschien denken dat het het zelfde gevoel is.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit iets van gemerkt hoor dat je zou stoned of high worden van chocola.

En ik eet al eeuwen alle dagen veeeeel chocola. Alleen pure andere lust ik niet :)

Wat ik wel weet is dat chocolade de zin naar seks onderdrukt :D heb ik eens ergens gelezen :lol:

Maar voor mij werkt dat niet :D

Chocla is gewoon lekker en thats it :wacko:

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

15kg chocolade = effect van 1 joint heb ik ergens gelezen

ook heb ik gelezen dat als je +-45 min voordat je smoked chocolade eet, dat je meer stoned wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites

smokola :D

 

Endorfines it is ;)

 

maakt je blij net als de eerste zon na een koude winter bv

Share this post


Link to post
Share on other sites
15kg chocolade = effect van 1 joint heb ik ergens gelezen

 

15 KILO chocola eten :D

Dat is al even crazy als die kerel uit een reportage over wiet die beweerde 150 joints per dag te roken :P

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
15kg chocolade = effect van 1 joint heb ik ergens gelezen

 

15 KILO chocola eten :D

Dat is al even crazy als die kerel uit een reportage over wiet die beweerde 150 joints per dag te roken :P

 

;)

 

had ik ook gezien, moet je even nadenken, als je met rollen bij een gemiddelde van 10 min per joint aanhoud, wat hoe langer hoe moeilijker word,

dan ben je dus per dag 25 uur bezig met blowen....

 

en die andere zaten aan de pillen, coke, heroine.. maar dat was het probleem allemaal niet... nee die cannabis, dat is het probleem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
15kg chocolade = effect van 1 joint heb ik ergens gelezen

 

15 KILO chocola eten :D

Dat is al even crazy als die kerel uit een reportage over wiet die beweerde 150 joints per dag te roken :P

 

;)

Die reportage heb ik ook gezien... ik vind het echt schandalig dat zo iets uitgezonden wordt..

150 joints per dag, die gast moet rijk zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hij moet een cyborg zijn want 150 jointjes per dag trek je longen en keel echt niet elke dag.

 

 

Ontopic.

 

Chocolade bevat phenylethylamine - dezelfde chemische stof die vrijkomt in je hersenen als je verliefd. De zoetheid van chocolade ook leidt tot het vrijkomen van endorfines waardoor u het gevoel blissfully gelukkig.

Dus wie weet voel je beter door deze stof waardoor je anders high word of minder zorgen heb.

het blijf een vaag onderwerp lijk me.

 

-zodD

Share this post


Link to post
Share on other sites

150 pd = 24 uur - ongeveer 6 uur slaap = 18 uur over / 150 joints pd =8,33 per uur

Hmmm zou je ongeveer elke 7 minuten een bats moeten roken

 

Johhny de kettingblowert steekt de ene joint aan met de brandende tip van dan vorige ;)

 

Ce Ne Pas Possibble ;(

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht eerder aan 150 joints per week, dat is wel te halen, en het maakt ook verschil uit hoeveel je erin stopt.

Als je puur rookt dan raak je er zo aan gewend, dat je na een maand niet meer echt stoned word.

 

 

en als je de puurtse chocolade neemt, dan heb je aan 8 kilo genoeg, maar de suiker die erin zit krijg je zo een energie overschot van dat je daar een extra dip van krijgt. en dan eet je weer meer chocolade. dus een circeltje.

 

 

Het enige waar ik ooit echt vreselijk stoned van ben geworden is marrokaanse hajs. die ruikt zo apart vind ik. lijkt wel honinggeur die eraan zit.

 

chocola ben ik nog nooit high van geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik dacht eerder aan 150 joints per week, dat is wel te halen, en het maakt ook verschil uit hoeveel je erin stopt.

Als je puur rookt dan raak je er zo aan gewend, dat je na een maand niet meer echt stoned word.

 

ben ik het niet mee eens, rook en damp al lange tijd puur en echt niet dat ik minder stoned word.

ik heb juist minder nodig.

Leg aan hele ander dingen.

 

Denk dat je een keer beter wiet moet halen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik dacht eerder aan 150 joints per week, dat is wel te halen, en het maakt ook verschil uit hoeveel je erin stopt.

Als je puur rookt dan raak je er zo aan gewend, dat je na een maand niet meer echt stoned word.

 

 

en als je de puurtse chocolade neemt, dan heb je aan 8 kilo genoeg,

 

Die kerel waar ik het over had beweerde écht 150 per dag. Maar volgens mij was hij gewoon een dikke opschepper,

zo'n soort die je kan missen als de pest. En bovendien is dat onmogelijk om zoveel jonits per dag te roken.

Ik denk dat je na 50 joints op 1 dag (miss zelfs sneller) in het ziekenhuis ligt aan de beademingsmachiene.

 

En verder je stelt dat je na puur roken na een maand gewend bent en dan niet meer stoned bent.

Is misverstand van je eigen geest.

Ik heb dat vroeger ook vaak gedacht tot ik besefte dat het gewoon weg kwam door het feit dat je dat alleen maar denkt dat je niet stoned bent terwijl je dat eigenlijk wel bent - en dat komt gewoon omdat je dag en nacht stoned bent en dan merk je op den lange duur niet meer goed dat je wel degelijk stoned bent. Tip blow eens een halve dag tot een hele dag niet van dezelfde wiet en je zal zien dat je wel stoned bent. Het zit gewoon in je hoofd omdat je de hele tijd 24 op 24 stoned bent waardoor je gaat denken dat je niet stoned bent terwijl je het dus wel bent. En als dat niet helpt 1 dagje niet blowen dan moet je idd andere wiet kopen.

 

En hoe krijg je in hemelsnaam 8 kilo chocola op 1 dag op gegeten? :P

Volgens mij ben je na een halve kilo al dood ziek.

Als je nu zou spreken over gram dan zou ik het nog kunnen aannemen.

Kijk maar eens hoeveel gewicht op een groot pak chocola staan en eet daar van dan eens een stuk of 20 en meer op ;)

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat kan natuurlijk niet zoveel chocolade eten in 1keer ;)

maar moest het kunnen, dan zou je het effect van een joint hebben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganjagirl Mee eens

 

Ik rij stad en land af voor de beste shizzle ;)

 

hoe meer soorten hoe beter

kan je afhankelijk van de dag indeling de sterkte aanpassen enzo :D

 

Ooit een docu gezien over mediwiet ofzo en daar was een kerel en die vertelde het volgende :P

Er zit in elke wiet soort andere canaoiden ofzo en dat geeft dus een appart effect

 

Nu koop je tegenwoordig denk ik veel dezelfde canaoiden strains met al die white,s enzo

Maar hij zij bv dat redhair goed was voor slapeloosheid en nothernlights weer voor iets anders zegmaar :D

 

Hij wou dus afhankelijk van je persoonlijke klachten een wietsoort zoeken die het best bij jou past :D ( goed beziggggggg)

 

En daarom vindt ik persoonlijk een uitgebreide menu keuze met betrekking tot de rookwaar altijd erg plezant :P

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kingkroon78

 

Dat van die kerel met zijn mediwiet.

Dat zou nog een goed idee zijn wanneer ze het legaliseren.

Dan maken en geven ze bij elk soortje wiet een kort lijstje met waar het goed voor is en wat het doet.

Dat zou nog eens handig zijn mijn gedacht.

 

Zelf blijf ik dromen.....

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad zou het heel handig zijn als je wist welke waarvoor bedoeld is, ik ga immers ook geen keeltabletten slikken tegen spierpijn in de benen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad, die bedoelde ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo´n lijstje is nogal lastig aangezien iedreeen er ook weer anders op reageert, en het maakt ook nog uit hoe die soort gekweekt is en op welk moment geoogst, hoelang gecured etc

 

ik ben trouwens wel eens een beetje high geweest van chocola, en vrienden van me knetterstoned....maar dat was spacechocola(die ik gemaakt had, maar ik merkte er niet zoveel van dus heb ik het maar doorverkocht en weggegeven, vrienden van me bleken er veel meer van te merken namelijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...