Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wakki

Hasj in maastricht

Recommended Posts

High allemaal,

 

Ik wil binnenkort eens lekkere space-brownies bakken en vroeg me af waar ik goede hasj in maastricht kan halen hiervoor :verrygood

Meestal als ik naar de shop ga in maastricht dan is het in de Heaven, Fantasia of de Cool Runnings (die zijn voor mij het gemakkelijkste want ik kom van België)

=> boeit me niet hoe de sfeer in de shop is want ik blijf er toch niet hangen (minder kans op controles aan de grens op die manier)

 

Ik ben dus gewoon op zoek naar goede kwaliteit hasj aan een goed prijsje

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop Maxcy's

Polm + 7,5 eu de gram

ze hebben ook polm van 5 eu , maar das troep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook van België en kheb gelezen dat je redelijke goede kunt krijgen in kosbor voor weinig geld :rofl

 

 

Ga je met de bus of auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd met de auto, dus moet die ook nog ergens in de buurt kwijt geraken (en dan is het centrum niet ideaal)

Is er aan de kosbor parking?

 

Heb eigenlijk nooit op prijzen van hasj gelet, maar jullie zeggen hier 5,5/g enz

Snap niet hoe die prijs mogelijk is, hasj is toch gewoon geconcentreerde THC in principe (bevat meer werkende stof dan wiet), dus zou het toch duurder moeten zijn???

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kwaliteit van de hasj bepaalt de prijs.

Je zal dus een heel pallet aan prijzen aantreffen.

 

Maastricht ga ik nooit maar wel naar Breda, Middelburg edd.

De kwaliteit van de wiet die ik daar koop heeft een absoluut dieptepunt bereikt.

 

In die mate dat ik bijna geen wiet meer rook.

 

De finse drugsbendes die de coffeeshops aan de grens controleren, zijn enkel uit op snel geld.

 

Zelf kweken of dieper nederland in rijden zijn de enige opties.

 

Grenswiet en ook hasj zijn bij mij meermaals rechtstreeks de vuilbak ingegooid.

 

Je kan net zo goed een baal gedroogd gras nemen en er een fles voeding over gieten, dat laten drogen en dan oproken.

De smaak zal zeker in de buurt komen van wat je koopt in breda en andere grens steden.

 

Wat ik wel niet begrijp is de stelling dat je meer kans op controle hebt, indien je in de shop blijft hangen.

Ik kan begrijpen dat je dan stoned bent, en dus je rijbewijs kan kwijtspelen.

Maar meer kans hebben om tegen gehouden te worden? Dat volg ik niet helemaal.

 

Ik ga al 15 jaar om wiet in nl, heb jaren in nl gewerkt en bijna dagelijks de rit gemaakt.

Het is 15 jaar geleden dat ik nog eens gestopt ben aan de grens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel daarmee dat als je gewoon naar de shop rijd en dan onderweg kijkt of er controle is en dan snel terug dan weet je dat er waarschijnlijk geen controle gaat zijn (kan nog altijd natuurlijk), als ze wel aan het controleren zijn op de heen weg dan draai ik me gewoon terug zonder iets te kopen.

Snap je me?

 

En over de kwaliteit klaag ik toch niet zo hoor, ik kweek trouwens zelf ook (maar vond mijn vorige buitenkweek toch bijlange niet zo goed als shopwiet) => die voorraad is ondertussen op :no

Dit jaar opnieuw kweken maar meer plantjes zodat ik niet meer naar de shop moet, en hopelijk is de wiet die ik dit jaar kweek ook beter!

 

Mijn eigenkweek is volledig bio en ik proef geen verschil met shopwiet, zal wel aan mij liggen... In mijn ogen wiet=wiet en als ik er stoned van wordt is het goed ;) smaak boeit me niet want het enige wat ik altijd proef is rooklucht :rofl

Moet wel toegeven dat haze wel lekkerder smaakt dan de rest ;)

 

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
De finse drugsbendes die de coffeeshops aan de grens controleren, zijn enkel uit op snel geld.

 

finse drugbendes die de nederlands coffeeshops aan de grens controleren???

dat moet je me toch es uitleggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
De finse drugsbendes die de coffeeshops aan de grens controleren, zijn enkel uit op snel geld.

ja inderdaad waar de fak heb jij t over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...