Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tonobeats

probleem voor dit kweekseizoen! hulp?!

Recommended Posts

heyo farmers.

 

ik heb al 2 geslaagde jaren achter de rug, telkens met buitenkweek.

deze zomer zit ik echter met een probleem, ik had graag een big bang en himalaya gold willen zetten maar ik ga voor de heele maand september op vakantie!

dus is het niet mogelijk om zulke reuzen deftig en gezond te laten afbloeien.

 

toch had ik deze zomer een kweekje willen zetten en dacht dus aan autoflowering plantjes, ik heb nog een hoop LR zaden maar nou is mijn vraag of jullie nog bepaalde soortjes weten die echt goed zijn om als autoflower tussen mei en augustus te laten afbloeien???

de opbrengst dacht ik mss omhoog te brengen met bijvoorbeeld 2x 10 plantjes te zetten.

 

(by the way ik heb zo een schattig tomatenserretje voor de dwergen in te zetten...)

 

tips of ideeen zijn altijd welkom.

 

grts T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet een leuke Deense soort neer !

Dan heb je direct wat te doen als je terug komt van vakantie......KNIPPEN :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

is het werkelijk zo dat deense soortjes sneller klaar zijn?

en welke specifiek zijn er dan lekker, vb ?

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

heb wat gezocht op het forum en op een deense site en kwam uit bij het soortje royal dane, deze zou rond midden september oogstklaar zijn dus dan kan ik tot augustus opvolgen met growen en september gewoon laten uitbloeien zonder water te geven???!!!

 

of hoe zien jullie het? zou ik de plant vanaf mijn vertrek gewoon laten gaan en uitbloeien of iemand zoeken om hem dagelijks gewoon wat water te komen geven?

 

ik ga het in potten doen dus mss kan ik onder mijn pot een grote schaal zetten voor water toevoer ??? ....

 

hulp en tips zijn welkom :verrygood

 

yiii

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet gewoon een 50 L water ton en een blumat systeem ??

 

of als het in de tuin is gewoon met de blumat op de kraan met die koppeling van ze ??

 

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom niet gewoon een 50 L water ton en een blumat systeem ??

 

of als het in de tuin is gewoon met de blumat op de kraan met die koppeling van ze ??

 

 

groeten

 

skunkie

 

 

heel slim idee , ik heb het even opgezocht en lijkt me zeker een goed systeem , en dan kan ik dit later nog gebruiken, is altijd handig als je weg bent!!!

 

ik laat nog weten wat het wordt!!!

 

grts T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...