Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bolf

inblaas uitblaas

Recommended Posts

hallo ik heb nu 2 tenten om en om draaien 1 met 8x600 en 1 met 4x600 nu is mijn vraag of ik mijn uitblaas van de kleine tent in de grote tent kan uitblazen ??

 

 

 

 

Mvg bolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou k zo net niet doen en toch proberen een andere oplossing te zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De warme lucht van je kleine tent in je grote tent blazen zodat je grote tent erna alles afzuigt? Waarom laat je je kleine tent gewoon niet naar buiten afblazen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou van de tent die snachts draait, de lucht uitblazen in een ruimte waar ook verse lucht bijkomt, deze naar het hok sturen die overdag draait, andersom zou stom zijn, want overdag is het al een graad of 23, dan verwarm je die lucht nog eens met je lamp, dan komt ie in je hok waar de lampen ook nog eens aan staan. dat word dus waarschijnlijk te warm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik het op de manier die ik voorgesteld heb doe zie ik er geen nadelen in alleen voordelen 1 ik loop niet te klooien , met 2 afvoer slangen en 2 mijn grote tent wordt snachts verwarmd als die niet draait ,kan me eigen herinneren dat big but bram hier ook iets mee had gedaan

 

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah man...gewoon doen :verrygood ....zuurstof en co2 krijgen je planten zat, want je hebt maar 4a6 lucht wisselingen per uur nodig van je klimaat ruimte ( zie ook gl topic semi-gesloten systeem ) dus daar ga je in veeeeel voud overheen

 

dus in de winter/nacht hoef je stukken minder te verwarmen... :D

 

vraag maar bevestiging aan A&T...de klimaat experts :)

gr

Carpie

 

ps: dit 12/12 draaien wordt veel gedaan in koude plaatsen zoals schuren en aanpandige onverwarmde garages.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...