Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ja dat zeker, vind het er goed uit zien... jammer dat het te heet word in de tent,

heb de madonna lekker buiten staan, en ben nu bezig met een kast omtebouwen naar kweekruimte, de 250 w word vervangen door de 400w en als de temperatuur het toe laat zet ik de vsa op 110% zoniet probeer ik het op 50% das ong 200 w dacht ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lekkere plant hé, zo'n Madonna. Zuurstok zoet. Waarom had je er niet wat

meer in je tentje gezet, dan had je er wellicht wat meer af kunnen halen.

 

Ik denk dat je er niet een full stoned wietje van krijgt door op 100% amber te wachten.

Het is vooral de genetica die het bepaald. Bij mij geeft ze een head high met een

tikkeltje loomheid in het lichaam. Voor stoned moet je echt bij indica's zijn.

 

Je heb iig een hele hoop views voor zo'n prachtig plantje gekregen, of loop je stiekem

te F5-en? :P

 

ps. hoe gaat het met de heribei x shack, ben er erg benieuwd naar?

 

Ik wens je veel rookplezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi el andy

de topjes ruiken heerlijk die al geoogst zijn, hier waren de trichomen 20% amber de rest oogst ik zo laat mogelijk dat ze nog wat dikker word. de reden dat ik er maar 1 heb is: dat ik er nog 2 meer had in het begin, die al in bloei stonden, toen die klaar waren was de madonna al te groot om er nog bij te zetten. en het is natuurlijk maar een kleine tent, de kast die ik nu aan het aanpassen ben is groter, de maten weet ik niet precies maar zal ik straks posten, als alles draait.

was niet zo veel werk omdat ik de juiste gereedschappen en materiaal al had liggen. :P

de heribei shack is net boven, heb er 2 gezaaid en allebei boven gekomen.

deze worden gescrogt buiten of voorgegroeit, ligt eraan hoelang het duurt voor de madonna klaar is want als het in de kast niet te warm word gaat de madonna weer naar binnen voor zolang het duurt.

buiten heb ik nog wat ndb, nycd x afghaan en nog 2 heribei shack voor binnen (later)

alles van deze gaat guerilla behalve de 2 testzaden die bloei ik binnen af

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kast is nu klaar om de planten in te zetten, ga mischien nog een grotere inlaat maken zodat er boven koude lucht bij komt,

en die koude lucht langzaam naar beneden trekt. nu is de inlaat 1pvc bocht van 50 en een van 75.

achter het witte stof op de fotós zitten meerdere kleine gaten.

die ik zo probeer te filteren van stof en ongedierte, hetzelfde op de pvc bochtjes.

de afmetingen van de kast zijn':

lengte 90cm

breedte 45 cm

hoogte 150 cm

 

gallery_17606_10406_1554159.jpg'

 

gallery_17606_10406_674257.jpg

 

gallery_17606_10406_1463204.jpg

 

gallery_17606_10406_223112.jpg

 

kon allemaal iets netter, maar dat komt nog wel een andere keer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

de temperatuur in de kast is beter te regelen als in de tent.

dus de madonna is weer naar binnen gegaan, hier wat foto's

 

gallery_17606_10406_423846.jpg

 

gallery_17606_10406_77748.jpg

 

gallery_17606_10406_59349.jpg

 

gallery_17606_10406_1930194.jpg

 

nog wat geknipte topjes.

 

gallery_17606_10406_928405.jpg

 

gallery_17606_10406_1274084.jpg

 

gallery_17606_10406_741682.jpg

 

gallery_17606_10406_757851.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de volgende ronde weet ik alvast zeker dat het of de heribei x shack word of shackzilla.

dit omdat 1 plantje van de 2 testzaden dood is gegaan, 1tje leeft nog en heb voor de zekerheid nog 1 shackzilla ontkiemd wil ongeveer 2 plantjes in de kast gaan kweken, die ik buiten ga voorgroeien. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de andere heribei x shack ziet er ook niet gezond uit, komt door het weer en de potjes niet goed genoeg afgedekt waarschijnlijk ;)

ga de madonna nu overdag buiten laten bloeien en s'avonds gaat ze in de kast waar het +/- 25 graden is :D

fo'to's zijn niet erg goed gelukt zal volgende keer de camera stilhouden B)

 

gallery_17606_10406_1651349.jpg

 

gallery_17606_10406_783630.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Cannabizznis

 

Het gaat net als het spelletje wat je hebt, Boom Boom Rocket.

Als een vuurpijl.

Mooie plant hoor!

En veel plezier met het roken!

 

Groeten BoboJonko B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ken het spelletje niet, had vlug een dvdtje gezocht voor de topjes op te leggen, heb nu een doos gefixt met daarin een pc fan voor beetje ventilatie droogt erug snel de eerste topjes waren in totaal 7 gram en die ik erna heb geoogst zijn ook bijna droog.

worden nog lekker gecured voor ze in de joint gaan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bovenkant is nog vol met witte haartjes dus, we spoelen nog maar even ;)

even een foto update, ze gaat met dit weer smidags lekker naar buiten en licht ik sávonds beetje bij

zet haar in de nacht weer binnen ivm met mogelijke rot wat ik niet wil hebben B)

 

gallery_17606_10406_1861616.jpg

 

gallery_17606_10406_553079.jpg

 

gallery_17606_10406_1932323.jpg

 

gallery_17606_10406_544310.jpg

 

gallery_17606_10406_645665.jpg

 

gallery_17606_10406_394497.jpg

 

gallery_17606_10406_1615526.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemorgen cannabizznis

 

Wat een stam op die korte dame zeg,

Prachtige plant en toppen,

Als ik hem zo bij jou zie staan kan ik het eigenljk niet tegenover mezelf maken deze niet een keer te growen.

Het water loopt me in de mond,

 

Je verslag en kweekstijl complimenteren elkaar......top

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ze is zeker een aanrader B)

zelf na meteen zaaien op 12/12 kan ze nog mooie buds opleveren, paar dagen voorgroeien had ik nog kunnen doen, maar had er namelijk maar 1 en der stonden nog wat plantjes in de tent op het moment, dus had ik gegokt 1 zaadje te ontkiemen...

zie hier het resultaat :P

ze komt zeker nog een keer terug in de tent/kast een van de twee maar zal waarschijnlijk nog paar kweken tussenzitten.

ga nu eerst voor de shackzilla, cheeseberry haze, hericules, zo ongeveer word de volgorde ;)

de heribei shack probeer ik voor de winter nog te planten en komt ook bij de shackzilla.

ga nu buiten van een lekkere madonna joint genieten :D

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nu in totaal 2 bananen ontdekt maar was er op tijd bij en denk dat het geen stuifmeel heeft losgelaten.

de hoofdtop is voorlopig nog niet klaar zo te zien ;)

ze krijgt alleen nog water tot ze bijna alleen maar ambere trichomen heeft en dan laat ik haar uitdrogen tot ik ga oogsten :rolleyes:

 

gallery_17606_10406_1213914.jpg

 

gallery_17606_10406_431543.jpg

 

gallery_17606_10406_1643091.jpg

 

gallery_17606_10406_1210962.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Canna,

Gaat lekker man! flinke top zit erop dude :rolleyes:

Die stam liegt er trouwens ook niet om, dik hoor.... leg maar alvast de motorkettingzaag klaar ;)

Las dat je over bent gegaan op het water dieet, top man... nu lekker laten afrijpen en knippen maar.

Hoop niet voor je dat straks je toppen vol zitten met zaad en dat die banaan pas heel laat in de bloei is opgekomen (zal dan niet zoveel kwaad doen)

Alvast veel knipplezier toegewenst, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hoofdtop zit nog als enige op de plant ;)

de rest is geoogst en ruikt heerlijk, de banaantjes heb ik deze week gevonden en dit waren de enigste.

verder zaten er vieze vliegen in mijn wiet geplakt.. zwart en erg klein lijkt op een fruitvliegje

ze zijn denk ik in de top gekropen en vergeten eruit te gaan :rolleyes:

is hier iets tegen te doen zodat ze van de plant vandaan blijven of na het oogsten even de wiet nakijken?

zal dalijk nog even een foto maken van de geknipte toppen

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de madonna hangt nu te droog, tenminste de hoofdtop de rest licht in een doos met fannetje erop.

ben erg tevreden met het resultaat ze had nog wat langer mogen staan maar is er niet van gekomen helaas.

hier wat foto's heb er ook paar bij zitten van de ndb in de tuin is ook al overgpot in volle grond.

 

gallery_17606_10406_225228.jpg

 

gallery_17606_10406_1366154.jpg

 

gallery_17606_10406_737593.jpg

 

nieuwe dame blanche in tuin

 

gallery_17606_10406_976619.jpg

 

gallery_17606_10406_100205.jpg

 

gallery_17606_10406_166971.jpg

 

gallery_17606_10406_1957586.jpg

 

en de lekkere hoofdbud :P

 

gallery_17606_10406_597048.jpg

 

gallery_17606_10406_1760835.jpg

 

gallery_17606_10406_1707738.jpg

 

zo dat was het verslagje weer, nu nog eventjes drogen en dan zal ik het gewicht nog posten en dan is het topic weer voorbij :D

maar komt weer een nieuwe hoor word toch heribei x shack (als het niet mis gaat :rolleyes: )

dit keer niet nat gewogen maar gebeurt als het helemaal droog is :P

gr cannabiz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel plezier met je oogst man , , ben benieuwd hoeveel het was :icecream:

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

de takjes breken nu en ga ze dalijk eraf knippen, en wegen natuurlijk :icecream:

heb de hoofdtop in kleinere topjes geknipt zodat ik wat makkelijker kon knippen..

eerst wat foto's met telefoon gemaakt, maar is weinig te zien, daarom nog paar met de camera.

gallery_17606_10406_78393.jpg

 

gallery_17606_10406_760024.jpg

 

gallery_17606_10406_262052.jpg

 

gallery_17606_10406_276360.jpg

 

gallery_17606_10406_1493101.jpg

 

gallery_17606_10406_983707.jpg

 

na het knippen zal ik de toppen nog even curen, voor een nog betere smaak :wacko:

opbrengst is bekend 54 gram

de hoofdtop heeft me dus 24 gram opgebracht, de rest van de toppen 30.

waarvan 20 gram 1/2 weken eerder is geoogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog even voor de madonna liefhebbers:

smaak is erg lekker je vergeet bijna dat het zeldzaam is zo'n lekker wietje :vape:

ik proef ook de zoete grapeberry smaak, en na paar hijsen al aardig high

maar door de lekkere smaak wil je er vaak nog een :icecream:

ik zou hiervoor in de shop toch wel 10 euro p/g betalen, dus ongeveer 500 euro bespaart :wacko:

dus voor deze ronde ben ik zeker tevreden ook al heb ik niet de volledige power van de 250 watter eruit gehaald.

mijn nieuwe zaadjes kiemen slecht zou dit door het weer kunnen komen of heeft niemand anders hier last van?

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Canna,

gefeliciteerd met je lekkere wietje, ziet er goed uit man :icecream:

54 gr is niet erg veel, maar je hoeft in ieder geval voorlopig niet naar de shop en zal je zeker een hoop geld schelen...

Als ie maar lekker is en zo te lezen is die dat, top man!

Veel rookplezier, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt smokey komt goed hoor zal nog wel even van dit wietje kunnen genieten :wacko: :vape:

jij ook al van de cheeseberry haze aan het roken ?

smaakt ze ook echt kaas/bessig ? en de haze proef je deze ook nog ?

wel veel variatie als ik het zo lees, kan niet wachten tot ik ze heb staan hier :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ons 1e gokje en meteen raak op 1 gram na! brrrr we hopen dat we zo dichtbij zitten met ons gewicht 1kg!!! :smoke

 

De postbode kwam een mooie witte envelop afgeven, waar geen enkele geur uitkwam, waaruit bleek dat het om de madonna zou gaan, misschien had dit wel gemogen, want dan was hij er wel voorzichtiger mee omgegaan.

 

Maargoed het mocht de pret niet drukken, een heel mooi topje kwam uit een alu-celofaantje, geseald en wel.

 

Nu ik zelf bijna nooit rook, hebben we maar eens even tot het weekend gewacht om hiervan te genieten. Vrijdagavond heeft hij helaas geen kans gehad om het weekend te halen. Er werd een kleintje gedraaid om hem eens te proeven. Omdat ik dus niet zo'n regelmatige roker ben, kan ik dan rustig meedoen, zonder meteen knock-out te liggen.

 

3 hijsen later, lag ik al heerlijk te genieten met mijn hoofd achterover op de bank. Maar de vrouw kon mij vertellen dat er een hele lekkere smaak aan zit, zoet, zacht in de keel en heel erg fijn tegen der pijn in de rug.

 

Dat moest dus wat gaan beloven voor de zaterdagavond, toen er een dikke van gedraaid werd. Ik kan het je zelf helaas niet meer navertellen na 2 hijsen, want lag toen alweer voor apegapen, zo lekker dat hij was. Vrouwlief raakte ook weer heerlijk van de wereld, dit is een echt superwietje.

 

Nu wij helaas beginnende kwekers zijn en dus nog uit stekken kweken, is dit voor ons helaas nog niet te krijgen, maar zodra er uit zaad word gewerkt, dan weet ik zeker dat deze erbij gaat zitten!

 

Cannabizznis, heel erg bedankt voor deze heerlijke sample! Hebben er echt van genoten dit weekend!!!! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag en kan me er zeker in vinden, ben blij dat het je heeft gesmaakt :smoke

vind het zelf ook echt een superwietje, alleen het gaat zo snel op :wave: :rofl

kan niet wachten tot de nieuwe zaadjes zijn ontkiemd, vind het kweken nu al net zo leuk als het roken zelf :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...