Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Plonz

Snow White kloontjes onder 600w hps in DR-120_start 9 maart 2010

Recommended Posts

Hallo luitjes.

Weer een weekje verstreken, dus tijd voor een foto update.

 

Bloeidag 40 alweer, en ik ben knap tevree

 

gallery_25909_9864_105901.jpg

 

gallery_25909_9864_240164.jpg

 

gallery_25909_9864_123040.jpg

 

Na wat bellen bleek het betalen wat traag verlopen, dus ik krijg mn nemathoden tegen die klote vliegjes pas komende week.

De temperatuur is behoorlijk laag geweest laatste week, soms zelfs wel 14.5 graden op tophoogte, maar ik ga er van uit dat de worteltjes in de 25l bakken wel iets beter op temperatuur gebleven zijn.

 

Ook zijn er zaailingen opgekomen <5x> uit het door Balza gekweekte Insomnia zaad, ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden.

 

We houden u op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tets! had al geupdate voordat ik je vraag las haha.

De toppen zwellen lekker aan zoals je kan zien hierboven. Kwa voeding geef ik ze nu de aangegeven flesdosis

 

3 ml Bloei,3 ml Alga, 1ml Bloombastic, 1ml groei, en paar druppels ph- per liter, en de dames drinken ongeveer 1,6 liter per dag gemiddeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de zaadkweek van balza mocht ik wat Insomnia testen, het beschuit met muisjes is nog vers..

 

gallery_25909_10032_339.jpg

 

Zijn Balza's kindjes niet schattig? ik zal proberen een toffe adoptie ouder te worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom....ghehe

 

Ook had ik een week of 2,5 geleden wat diefmateriaal bewaard, 1 is geselecteerd om nog wat mee door te klooien hoewel de bloei er al aardig inzat.

 

gallery_25909_9864_86821.jpg

 

snoezig die kleine blaadjes, zo mooi getekend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn cker mooi getekend <_<

 

ziet er allemaal goed uit zeg!

ik blijf je gezellig volgen :smoke

 

gr frank

Share this post


Link to post
Share on other sites

soooohoooo

 

ouwe spammer

 

ziet er al smakelijk uit ,kom wel ff proeven als ze klaar zijn <_<

 

kleintjes gaan ook leuk suc6

 

greetz

 

jpc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo volgers, vrienden, en belangstellenden.

Eventjes tijd voor een textuele update, voor foto's is het te vroeg.

 

Ik heb gister een bezoek gebracht aan de growshop en wat spul meegekregen wat als active stof neemolie bevat, om nu eindelijk die varenrauw larven aan te vallen. Gelukkig maar, want ook vandaag geen nemathoden bij de post. Ik heb die mensen gebelt en vermeld dat ik het geld terug wil, en het pakket als het ooit nog komt wel terugstuur.

 

Vervolgens volgens de verpakking een lepel per pot van die korrels goed over de bodem verspreid, en goed ingewaterd. Ik heb daarvoor 3 dames buiten de tent gehad. Allemachtig wat een stank in huis!!!!

 

Vandaag heb ik ze een preventieve dosis bitterzout gegeven van 6 gram op 6 liter, en ik zag tot mijn schrik dat 1 top al onder het gewicht aan het bezwijken was en al bijna horizontaal hing. opzich een goed teken, maar wel wat vroeg. Ik heb een stok geslepen en de top maar weer rechtop gezet, hopelijk hoeft dat niet bij al die afzonderlijke steeltjes.

 

Ook moet ik tot mijn spijt meedelen dat 1 van mijn geliefde regenworm-medewerkers zichzelf van het leven beroofd heeft, door te lang in het drainputje te gaan zonnenbaden in plaats van terug te kruipen in het gat waar hij uit was gekomen.

R.I.P.

 

Tijdens deze 2 behandelingen heb ik even geen voeding gegeven, maar normaliter krijgen ze 2 liter water, een dag later 1 liter, en dan weer 2 liter etc, met de maximale aan gegeven dosis van alles wat ik heb van Atami, lichtjes afgezuurd.

 

Foto's over een aantal dagen..

 

Hallo Franky, leuk dat je me blijft volgen. Kan ik tenminste met recht beweren dat ik gevolgt word als mensen zeggen dat ik paranoia ben.

 

JPC, jij zou die ouwe meuk van vorige ronde nog komen proeven, maar als je liever op de verse wacht kan ik daar ook wel mee leven hoor...

 

Hulde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi plonz!! :huh:

 

en gaan verdorie!!! wat een toppen kweek jij seg,

dat haal ik nooit. ziet er echt lekker dude :huh: :D

oooooh die regenworm... :lol: ach hij heeft zich vast doodgehabbehabt en dan zit je pot vol kleintjes nu <_<

sooo jpc uitgenodigd en ik niet? mooi hoor :huh:

:smoke ik zit nog steeds op de eerste rij ;)

 

klote van die nemathoden maar dat heb je al opgelost lees ik.

 

sorry voor het werk maar hopelijk moet je nog 30 toppen ondersteunen :(

 

tot chats stoner

dentette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tets!!! leuk dat je ook bereid bent om eens langs te wippen, lijkt me een hele onderneming in jou geval haha maar altijd goed hoor.

Er staat zelfs wel een bedje klaar ook. Kan je mooi ff helpen met bamboestokken plaatsen. Ja ik denk dat die worm gek werd van zijn vrouw en/of kids... Sommige wormen kunnen dat gewoon niet handelen he.

 

Ik wens je enorme Tets! eeeh Toppen natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
zie je al wat verschil tussen 16ltr pot en de 25 ltr potten ?

 

Om nog even terug te komen op die vraag, onderhand kan ik duidelijk waarnemen dat de dame in de 16 liter pot veel lichter is van kleur dan de rest van de dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal. Kwa foto's is het misschien nog geen week geleden, maar het was toch wel weer eens tijd voor een filmpje vond ik zo.

 

http://www.mobilereporters.org/m3182...titel-anoniem

De bijna omgevallen top wijst naar de fancontroller rechts.

 

Ook eventjes een closeup van een topje bloeidag 43

 

gallery_25909_9864_115929.jpg

 

Met een foto van dag 6 van de Insomnia zaailingen

 

gallery_25909_10032_37970.jpg

 

Damnz wat is het koud geweest zeg, soms wel onder de 14 graden in de tent. Maar jah je kan niet alles perfect hebben he...

 

Gegroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien ik niet helemaal blij was met de belichting van de foto van de top, de herkansing:

 

gallery_25909_9864_99597.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi plonz ;)

 

mooie foto van die top :verrygood

groene blaadjes vanboven.

dikken de toppen nog goed aan?

 

dentette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Tets!!! Het gaat eigenlijk te goed, de zwaartekracht gaat me parten spelen.

 

Helaas dit keer alleen foto's met de lamp aan, maar koekeloer maar eventjes....

 

gallery_25909_9864_4171707.jpg

 

gallery_25909_9864_3669896.jpg

 

gallery_25909_9864_90101.jpg

 

gallery_25909_9864_147601.jpg

 

gallery_25909_9864_265744.jpg

 

Ik ga toch nog maar een netje spannen....

Tot later

 

Edit: de blaadjes lijken op deze fotos met lamp aan compleet vergeelt, dit is bij de onderste blaadjes terdege aan de hand, maar op de foto is het dus gezichtsbedrog voor de duidelijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er lekker uit man dat word smullen. :verrygood

 

Wel mooi om te zien wat het verschil van pot met de plant doet.

De 25ltr potten zijn veel voller en de zij scheuten doen niet veel onder voor de toppen in het midden.

Echt zo als een lekkere wiet plant er uit moet zien...

 

En ik vind het persoonlijk een heel lekker rokertje...hihi ;) Heb ze zelf ook al vaker gehad :D

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Maddwarf.

 

Absoluut er is een groot verschil in hoe de 16L het doet ten opzichte van de 25L, maar of dat in opbrengst recht-evenreding gaat zijn betwijvel ik ten zeerste. De toppenzijn namelijk veelvuldig aanwezig en ook weinig anders dan de anderen, behalve dan veel lichter groen blad.

OK misschien wordt de opbrengst wel 0,0 want ze kuukelt nu al bijna om. Maar dat lossen we vast wel op.

 

Gegroet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ff een "handje"helpen die dame dan

 

Op de foto lijkt de 16ltr minder toppen te hebben, zou leuk zijn als je dat plantje apart houd en dan vergelijkt met het gemiddelde van de andere 4.

 

maar ga zo door ze doen het goed..

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere toppen!

 

:lol:

 

grtz.

dontknow

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor foto's dacht ik zo:

 

gallery_25909_9864_188142.jpg

 

gallery_25909_9864_208189.jpg

 

gallery_25909_9864_203506.jpg

 

gallery_25909_9864_9957.jpg

 

De volgende ronde gaan we een netje spannen 2 week in de bloei, ze krijgen last van een zware kop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig gewoon ;)

Een net spannen is een goed idee met zo joekels van toppen :lol:

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola plonz :D

 

die dikken nog goed aan man! het einde komt in zich ;)

 

dentette

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wakki: Dankje hartelijk, hopelijk wordt je Gurillia ook een groot succes dit jaar

 

@ Dr.Livingstoned: Je gaat ze nog wel proeven vrees ik. Die kikker ken ik niet, maar ben zelf wel zo gek als een deur hoor, no worries

 

@ Tets!!: Wanneer kom je nou die bamboestokken steken? zestaan nog maar amper overeind! ik hoop het nog 3 week te rekken hier, maar ik betwijvel het nu al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok nog even wat aanvullende informatie voor de liefhebbers.

 

Ik geef momenteel gemiddeld per dag: 1,6L x 5<planten> = 8L water uit de kraan <lauw> met 8 ml bloombastic,20 ml C-bloom, 20 ml Alga, en soms <1x per week> 10 ml Growth.

 

Temperatuur: 28,5 om 18,2 de laastste dagen

LV: 55 tot 61 % <werkt dat ding wel??>

 

ik denk dat de neemolie granulaat aardig aanslaat, zie ze bijna nooit meer vliegen.

 

Nog ff een foto voor de leuk:

 

gallery_25909_9864_167425.jpg

 

toppen die omvallen ga ik proberen met ijzerdraad door te verbinden of anderzijds te ondersteunen.

 

Tot later...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...