Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
PizzaBoy

Welke plant heb ik ?

Recommended Posts

het leek me wel leuk om wat wietplanten te hebben en zelf wat te kweken dus ben ik een beetje wezen rondvragen en zo'n gast zou me voor 5 euro wel 2 kilo wietzaad bezorgen dus ik helemaal blij meteen vanalles klaargezet om te beginnen met kweken.

maar oke m'n planten zijn nu een maandje oud en al redelijk groot maar het probleem is ik weet niet wat voorn soort planten ik heb en ik weet ook niet wanneer ze gaan bloeien of het mannetjes of vrouwtjes zijn zou ik zo ook niet weten... ja ik ben niet zo'n expert in kweken van wiet dit is dan ook m'n eerste keer.

maar ik zou dus graag willen weten wat voorn soort planten ik heb en hoe ik aan de plant kan zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn. hij zei wel dat'k het aan de zaden kon zien ( lichtgroen is vrouwelijk grijs is mannelijk ) maarja daar heb ik ook weinig aan want ik wil het wel zeker weten. dus ik heb ff een fotootje gemaakt van op dit moment m'n grootste plant ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat voorn plant ik heb en hoe ik kan zien of het een mannetje of een vrouwtje is.. alvast bedankt hier is de foto wiet.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2kilo?

oh-owww....

euhm is 'r geen kans dat die gast je opgezadeld heeft met kempzaad?

normaal krijg je 2 stekjes voor 5 € ... tis maar...

ik twijfel sterk dat het wiet is, 't is gewoon hennep, leuk, maar komt niks rookbaars af hoor erg jammer voor je ga gewoon wat stekjes van 'n goede soort (of zaadjes, wat je maar wil) halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD maar dat is ff balen ! nou dan ga ik vanaaf ff naar het kampje bij mij in de buurt die gasten verbouwen duizenden planten dus daar kan ik vas wel wat krijgen/kopen.

maar als iemand anders nog van z'n wietzaden afmoet zeg het maar want die zaden op internet zijn me veel te duur 40 euro voor 10 zaadjes tja je mot er wat voor over hebben zullen jullie zeggen maarja zoveel geld heb ik ook weer niet.... :( maar oke ik ga gewoon wel ff naar het kampje toe om wat te ""versieren" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat vind de rest ervan ? is dit wel een wietplant of is dit een ordinaire hennep plant ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ben ik ook niet zo een expert , maar zie je ergens aan de oksels van je plant "haartjes" groeien ? (witte sliertjes lijkt het) want dan heb je een vrouwtje . (zo is het toch hé , kenners ? :) )

 

Om zo vanaf deze foto te zeggen of het al dan niet een vrouwtje of een mannetje is is al erg moeilijk . Laat staan dat ik weet of het een ordinaire hennepplant is of een echte sierlijke Cannabis dame . :D

Maar ik ben dan ook geen expert :roll:

 

Heb je dus nog meer foto's ? Close up van de oksels misschien ?

En ik heb overigens ook nog nooit gehoord dat je aan het zaad kan zien of het een mannetje of vrouwtje gaat worden . Zou wel wel lekker gaan zo , hoef je niet meer te gokken als je gaat zaaien :)

Ik betwijfel dit laatste dus sterk ... :wink:

 

Ik hoop dat ze je niet met een hennepplant het riet hebben ingestuurd :D:

Maar anders ook niet getreurd , echte stekkies doen het in deze tijd ook nog heel erg goed :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stomme vraag/opmerking misschien , maar mijn planten hebben per blad allemaal maar 3 vingers . de jouwe hebben er 2 keer zoveel .... Ik denk dus dat je mss toch met kanariezaad opgescheept zit ....

 

Of is dat ook nog eens per soort afhankelijk ?

 

je ziet , ik ben geen kenner ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer vingers hoe gezonder je plant, maar is ook soortgebonden. Heb vorige kéér nog een plant gehad met 17 vingers, was jammer genoeg een mannetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

well de mijne verschille, bij de onderste zijn er wat met drie, maar bovenaand beginnen 't er wel 7 te worden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 euro 2 kilo zit je met hennepzaden; ookwel visvoer.... :D

(te verkrijgen in elke hengelsportzaak en diverse dierenzaken)

 

is zeker zonde de tijd en energie :D: ,

wil je wiet; dan zal ik zeggen weggooien en nog snel een paar stekken gaan halen

lukt het bij het kamp niet, dan kan je altijd langs een growshop :wink:

 

Kan je helaas geen positievere reactie geven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat me je een goede raad geven trek die (wannaB wietplanten uit de grond) en haal je stekken voor normaal €2.30 bij growshop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...